Asoquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook al. Ik zou 150 op een dijk gereden hebben
Twee hoezen en een poging tot een brommerquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef WhiteJoker het volgende:
Oi! Ik ben ook weer terug in NL!
@Salatrel: Wtf, zuur man... Ik heb er een hekel aan als mensen niet gewoon opbiechten als ze iets gesloopt hebben.
@BlackLining: Damn, dat is dus een brommer, 2x een hoes en nu dit? Waar woon jij in godsnaam
Allemaal tuig..quote:Op zondag 30 september 2012 20:43 schreef BlackLining het volgende:
Die TT![]()
[..]
Twee hoezen en een poging tot een brommer
Edit: Ah zo, ja, kloptEen brommer als in een 50cc'er. En een poging tot een motor.
Ik woon in Leiden, blijkt maar weer, Randstad he..
Ging best met handvatverwarmingquote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef BlackLining het volgende:
Zo, we zijn weer thuis. Fucking koud op de snelweg met zomerhandschoenen.
Ging best lekker met de stoelverwarmingquote:
Heb ik nu gemist dat je weer terug bent?quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen is het sleuteltime; olie, filter, koppeling compleet vervangen, carbs eraf en schoonmaken, nieuwe pitten en de nieuwe achterschijf erop.. Banden laat ik denk ik nog effe zitten, die kunnen nog wel een paar rondjes mee. De set Anakee's staat al in de startblokken, maar is nog niet echt nodig.
nee is een kale absloze versie met zelf opgeschroefde accessoiresquote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Yreal het volgende:
Salatrel, is dat nou zo´n urban explorer?
sjieke moto ! Maar wordt je niet helemaal gaar van snelweg rijden op zo'n ding?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee is een kale absloze versie met zelf opgeschroefde accessoires
Lol.. ik lees dit en moest even aan onderstaande foto denken... misschien hebben ze daar wel een SM-achtige fiets voor jequote:
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol.. ik lees dit en moest even aan onderstaande foto denken... misschien hebben ze daar wel een SM-achtige fiets voor je
[ afbeelding ]
Sm-t... de T staat voor travel !quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Duuuuuuuuur![]()
En niet zo geschikt voor reizen
[..]Ik denk niet dat IKEA SM spulletjes heeft
á ¤12.000, of wat kost dat ding ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sm-t... de T staat voor travel !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja, zaterdagochtend geland.quote:Op maandag 1 oktober 2012 06:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik nu gemist dat je weer terug bent?
Welcome back
Veuls te duur voor mijquote:
Toch wel héquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, zaterdagochtend geland.
Frisjes hier
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veuls te duur voor mij
[..]
Toch wel hé
De vraag is hoe het rijdquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijzondere motoreven op gezeten op de motorbeurs, maar ik zou het zeker geen straf vinden om deze te bezitten. Voelt als een naked, ziet eruit als een sm.
Waar zat je aan te denken dan, kwa geld?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De vraag is hoe het rijdMaar zoveel geld heb ik niet
Geen idee. 2e hands zijn ze nog te duur.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waar zat je aan te denken dan, kwa geld?
En gisteren ofzo zei je nog dat je dat maar beter niet kon doen, omdat je dan helemaal als een mongool gaat rijden?quote:
Dat kloptquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En gisteren ofzo zei je nog dat je dat maar beter niet kon doen, omdat je dan helemaal als een mongool gaat rijden?
Hehe, tis wel effe wennen, zo veel kleren aan; dubbele T-shirts, vest, jas, lange broekquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veuls te duur voor mij
[..]
Toch wel hé
D'r rijden toch zat van die omgebouwde crosserts rond? koop je meestal voor een prikkiequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. 2e hands zijn ze nog te duur.
Ben net afgestudeerde student die werkt en die volgend schooljaar weer gaat studeren.
Ja ik zit hier ook al met een dik vest aanquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, tis wel effe wennen, zo veel kleren aan; dubbele T-shirts, vest, jas, lange broek![]()
Toch ist wel weer fijn om in NL te zijn; luxe! snel interwebz, wegen zonder gaten, water zuipen uit de kraan, en mijn meissie natuurlijk
Zo'n 250cc 2-takt dinkie is eigenlijk wel leuk voor erbijquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r rijden toch zat van die omgebouwde crosserts rond? koop je meestal voor een prikkie
Oh lord..quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kloptMoet ik mezelf maar in bedwang houden
Ik zou zoeken naar een mooie ouwe KLR650 ofzo, setje dikke wielen met MPR's eronder en gáánquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n 250cc 2-takt dinkie is eigenlijk wel leuk voor erbij
won't you buy me..quote:
quote:
Hmm, eens kieken op MPquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou zoeken naar een mooie ouwe KLR650 ofzo, setje dikke wielen met MPR's eronder en gáán
Staat niks opquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou zoeken naar een mooie ouwe KLR650 ofzo, setje dikke wielen met MPR's eronder en gáán
moest jij niet klussen aan je bike?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
Stukgaatie![]()
Leuk voor in de hoek van de kamer, maar niet om serieus op te gaan rijden
Jaja, doucement, ik heb vakantie heahquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moest jij niet klussen aan je bike?
Als je mijn reactie had gezien, dan weet je het antwoordquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
Ik lees hier de hele tijd SM dit SM dat.
Is het raar dat ik dan aan hele andere dingen denk dan motoren
Ja, we zitten hier in PTA, niet in SEX, KEL of KPDquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
beide heeft met leer te maken toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
Dat wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beide heeft met leer te maken toch?
dat uitgerekend jij dit postquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, we zitten hier in PTA, niet in SEX, KEL of KPD
Wens d'r succesquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:01 schreef lipjes het volgende:
Oh tevens, vriendin heeft morgen poging 2 op AVB.
*duimt*
Dat zegt meer over jou dan over ons waarschijnlijk..quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
Wie zegt dat hij sub is?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over ons waarschijnlijk..
Vertel es, hoe is dat nou, effe flink afgeranseld worden?
Zo jammer dat die dingen hier bijna niet te krijgen zijn. Waarom Kawa met de import hier gekapt is is me echt een raadselquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet gek dus dat ik niks kon vinden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo jammer dat die dingen hier bijna niet te krijgen zijn. Waarom Kawa met de import hier gekapt is is me echt een raadsel
Dingen zijn hier zeldzaam, ja. En da's zonde, want het is me een bazenbrommertquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet gek dus dat ik niks kon vinden.
Als je er ééntje vind betaal je waarschijnlijk de hoofdprijs, of hij is keihard afgetraptquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dingen zijn hier zeldzaam, ja. En da's zonde, want het is me een bazenbrommert
Als hij het mag zeggen van de meesterquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar gaan we voor het gemak maar vanuit. Zo niet, dan horen we het wel, toch?
Geen ideequote:Op maandag 1 oktober 2012 12:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over ons waarschijnlijk..
Vertel es, hoe is dat nou, effe flink afgeranseld worden?
Noodstop kan iedereen welquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen idee
Kreeg vandaag bijna nog even een kusje van een vrachtwagen.
Trut kwam vol door rood zetten.
Ach, weet in ieder geval dat ik de noodstop nog kan.
Maar het liefst had ik dat kutwijf uit haar cabine getrokken, helaas kon dat niet en aan de andere kant maar goed ook.
Knipperts of ook koplamp? Dat laatste is er naar mijn weten nog niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef einschtein het volgende:
Zit te denken om, als mijn motor er is, er LED-verlichting voor te bestellen als vervanging van de originele lichten.
Hebben meer mense dat hier?
Knipperts en misschien het achterlicht. Er is een hele set te krijgen op motorlichten.nlquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knipperts of ook koplamp? Dat laatste is er naar mijn weten nog niet.
Heb je nou zoon laffe 600 op 25kw gezet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef einschtein het volgende:
Zit te denken om, als mijn motor er is, er LED-verlichting voor te bestellen als vervanging van de originele lichten.
Hebben meer mense dat hier?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je nou zoon laffe 600 op 25kw gezet?
ZZR heb je toch? Ik zou dan niet veel meer doen dan de knipperlichten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Knipperts en misschien het achterlicht. Er is een hele set te krijgen op motorlichten.nl
Beter, ga je veel plezier van hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Motoport moet de onderdelen nog binnen krijgen, maar ze zijn besteld. Zij gaan 'm op 25 kW zetten.
Jup, ZZR 600.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZZR heb je toch? Ik zou dan niet veel meer doen dan de knipperlichten.
I hope so.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter, ga je veel plezier van hebben.
Ja of je kijkt gewoon uit je doppenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 03:36 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet echt weer eens werk gaan maken van navigatie met flitspaalmelding op de motor
Afgelopen twee dagen heb ik drie stuks fanmail van het CJIB in ontvangst mogen nemenEn dan hou ik mijn hart nog vast voor die flitspalen daar bij Zwolle. Als ik er daar één over het hoofd gezien heb komt er echt de hoofdprijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt nog nooit geflitst met de motor, maar weet dan ook precies waar ze staan met de mobile flitsersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 03:36 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet echt weer eens werk gaan maken van navigatie met flitspaalmelding op de motor
Afgelopen twee dagen heb ik drie stuks fanmail van het CJIB in ontvangst mogen nemenEn dan hou ik mijn hart nog vast voor die flitspalen daar bij Zwolle. Als ik er daar één over het hoofd gezien heb komt er echt de hoofdprijs.
Eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:58 schreef lipjes het volgende:
Hmm, vind ze persoonlijk niet zo heel erg mooi moet ik zeggen hoor.
Hoezoquote:
Gast, mijn ogen, wat doe je me aanquote:
Deka en SD zullen ongetwijfeld een andere mening hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gast, mijn ogen, wat doe je me aan
Zit btw ff te kijken voor een nav nav, motoport is duuuuuuuur baas
Ja maar dan heb je het ook over 2 manquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deka en SD zullen ongetwijfeld een andere mening hebben
Die groenequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:57 schreef ikookhier het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
83.0 kW {113 PS} / 10,200 tpm
83.0 Nm {8.5 kgf*m} / 8,000 tpm
229 kg
ABS is optie
Ja, jij hebt toch nu ook als enige je mening gegevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook over 2 man
Eikelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, jij hebt toch nu ook als enige je mening gegeven
Schijnt dat de 660 niet zo'n heel goed zichtbaar scherm heeft. Maar je kan er wel mp3's mee afspelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Eikel
Nee maar zit ff te kijken voor deze:
Zumo 660 op Tnet
Dan hoef ik alleen nog een kofferset te hebben en kan ik volgend jaar lekker wat weekendjes weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |