Ja, ok, dat vind ik ook niet zo'n probleem. Maar veel mensen doen dat de hele fucking dag door, dat moet je mij niet flikken.quote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het niet zo erg als hij even iets bijleest oid. Je kan toch niet de hele dag aan elkaar plakken
Ja ok, daar ben ik het wel mee eens, maar als je het beide doet vind ik het niet ergquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het beiden vervelend. Als je bij mij bent, dan neem ik aan dat je voor mij komt en dat je vrienden en je timeline heus wel een dagje kunnen wachten.
Nee, mij ook niet!quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ok, dat vind ik ook niet zo'n probleem. Maar veel mensen doen dat de hele fucking dag door, dat moet je mij niet flikken.
Mwah, als ik met andere mensen ben, dan is mijn telefoon 99 % van de tijd niet in gebruik, ik vind het echt storend.quote:Op zondag 30 september 2012 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok, daar ben ik het wel mee eens, maar als je het beide doet vind ik het niet erg. Maar ligt ook aan de situatie, als je samen op de bank hangt om een film te kijken dan moet je dat niet doen, maar er zijn ook genoeg situatues waarin het niet storend is
(vind ik).
Ow dat zeker niet, mijn partner mag weten wat ik doe en de berichten lezenquote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet!![]()
Maar ook niet de hele dag sneaky berichten lopen sturen met je scherm zodanig gedraaid dat ik niet kan zien wat je aan het doen bent. Hoef niet alles te weten (hou graag iets voor jezelf, dat houdt er nog een beetje wat spanning in), maar achter mijn rug om van alles lopen regelen met andere meiden? Daar was ik wel klaar mee
Op de fiets is af en toe ook echt te gek hoe je sommige bezig zietquote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef CindieY het volgende:
Hij stelt zich wel erg aan, maar hij heeft wel gelijk dat het soms ronduit asociaal isLaatst stond ik voor een schap in het supermarkt en liep er iemand pardoes tegen mij op, omdat ie met z'n telefoon aan het kloten was. En ik ben door m'n enkel gegaan tijdens het hardlopen, omdat een gozer op de fiets meer naar z'n mobiel zat te turen dan naar het fietspad. En ik was al bewust meer naar de kant gegaan, maakt ie nog een flinke slinger mijn kant op waardoor ik dus door m'n enkel ging.
Eens. Al moet ik toegeven dat ik zelf ook wel eens snoeihard tegen een fietspad paaltje ben geknaldquote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op de fiets is af en toe ook echt te gek hoe je sommige bezig ziet. En in de auto mag je niet meer bellen, dat moet op de fiets ook gelden..
Gewoon dat ding in je zak of tasquote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op de fiets is af en toe ook echt te gek hoe je sommige bezig ziet. En in de auto mag je niet meer bellen, dat moet op de fiets ook gelden..
Whehequote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eens. Al moet ik toegeven dat ik zelf ook wel eens snoeihard tegen een fietspad paaltje ben geknald
Jup dat hier ook allemaalquote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon dat ding in je zak of tas![]()
Verder ben ik wel heel blij met smartphones. Het is m'n agenda, horloge, mp3speler, reisplanner, tijdverdrijf in de vorm van spelletjes en wat niet al meer
Ik gebruik alleen m'n telefoon als agendaquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup dat hier ook allemaal, al is dat met icloud wel erg simpel, zet iets in mijn agenda en op al mijn apple dingen staat het erin en dat zijn er veel tegenwoordig
.
Zo min mogelijk op papier hierquote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen m'n telefoon als agendaAls ik straks met m'n LIO ga beginnen, zal er ook wel weer een papieren variant komen, omdat ik veel meer moet bijhouden dan, maar voor nu is m'n telefoon goed genoeg.
Vind ik geen voorbeeld in de klas, m'n telefoon tevoorschijn halen om een en ander te noteren.quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo min mogelijk op papier hier. Ik heb altijd wel een van de devices bij de hand
.
iPadquote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind ik geen voorbeeld in de klas, m'n telefoon tevoorschijn halen om een en ander te noteren.
Heel typisch om direct met een iPad op de proppen te komen, terwijl er nog tig andere merken tablets makenquote:
Niets typisch aan hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel typisch om direct met een iPad op de proppen te komen, terwijl er nog tig andere merken tablets makenEn nee. Gewoon papier. Omdat het prettiger werkt voor schoolse zaken.
Dat vind ik dus typisch.quote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets typisch aan hoor. ik ben apple fan
.
Ow ok, dan welquote:
Er werkt zoveel goedquote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ok, dan wel. Werkt gewoon goed
.
Dat is waarquote:
De meeste docenten die ik tegenkom, doen inderdaad het meeste op papier. Roosterzaken en lesstof via de laptop, een enkeling zet afspraken in zijn mobielquote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel typisch om direct met een iPad op de proppen te komen, terwijl er nog tig andere merken tablets makenEn nee. Gewoon papier. Omdat het prettiger werkt voor schoolse zaken.
Ongelukken met fietspadpaaltjes zijn een rode draad door m'n levenquote:
Niet alleen docenten, de managers bij mij op het werk lopen ook met roosters en planningen en meer op papier rond. Ik heb dan altijd zoiets van, koop een ipad en het kan nog makkelijker digitaal.. Maarja dan zal de hele (digitale) infrastructuur wrs aangepast moeten worden, of iig de wijze van werken. En dat is lastig als dingen al jaren zo werkenquote:Op zondag 30 september 2012 21:04 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste docenten die ik tegenkom, doen inderdaad het meeste op papier. Roosterzaken en lesstof via de laptop, een enkeling zet afspraken in zijn mobiel
Whehequote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ongelukken met fietspadpaaltjes zijn een rode draad door m'n leven
Wat dat betreft ben ik best ouderwetsquote:Op zondag 30 september 2012 21:04 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste docenten die ik tegenkom, doen inderdaad het meeste op papier. Roosterzaken en lesstof via de laptop, een enkeling zet afspraken in zijn mobiel
Mja, niet iedereen is fan van Applequote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet alleen docenten, de managers bij mij op het werk lopen ook met roosters en planningen en meer op papier rond. Ik heb dan altijd zoiets van, koop een ipad en het kan nog makkelijker digitaal.. Maarja dan zal de hele (digitale) infrastructuur wrs aangepast moeten worden, of iig de wijze van werken. En dat is lastig als dingen al jaren zo werken.
Of andere padquote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen is fan van Apple
1-0 voor minthyquote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen is fan van Apple
Oh, er zijn er nog meer?!quote:
Boeken heb ik ook het liefst echt in handen hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik best ouderwetsSommige dingen doe ik het liefst op/met papier. Schoolagenda, boeken en tijdschriften lezen. Alhoewel een ereader toch handig zou zijn, ik ben benieuwd wanneer mijn boekenplank onder het gewicht gaat bezwijken
ja, lach maar. dat heeft mij een bekkenbreuk opgeleverdquote:
Haha ik kwam vorige week op mijn werk aan en miste mijn telefoonquote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, lach maar. dat heeft mij een bekkenbreuk opgeleverd![]()
oh, en dat gedoe met smartphones tegenwoordig. ik heb er niet eens 1, mijn telefoonrekening is zelden meer dan 10euro per maand en ik kan zelfs mijn gsm vergeten zonder me "naakt" te voelen
ik vergeet em zelden, maar als ik bijv zaterdag boodschappen ga doen laat ik em thuis liggen. ook als ik ga hardlopen. ik loop toch in de stad en als er iets gebeurd is er vast wel iemand die me helptquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ik kwam vorige week op mijn werk aan en miste mijn telefoon, ik ben dus wel naar huis gereden
.
Je moet het ook andersom bekijken hè. Ik heb 't al eens meegemaakt dat mijn familie me een uur lang op allerlei manieren heeft proberen te bereiken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vergeet em zelden, maar als ik bijv zaterdag boodschappen ga doen laat ik em thuis liggen. ook als ik ga hardlopen. ik loop toch in de stad en als er iets gebeurd is er vast wel iemand die me helpt
Heeft mij een keer een date gekost met een heel leuk meisjequote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, lach maar. dat heeft mij een bekkenbreuk opgeleverd![]()
oh, en dat gedoe met smartphones tegenwoordig. ik heb er niet eens 1, mijn telefoonrekening is zelden meer dan 10euro per maand en ik kan zelfs mijn gsm vergeten zonder me "naakt" te voelen
oh, maar ik ben nooit een uur van huis dan. en even heel hard gezegd: 15 jaar geleden zouden ze me ook niet iedere seconde vd dag kunnen bereiken. bovendien zit ik 2.5u reizen bij m'n familie vandaan dus ik ben er toch niet heel snel als er echt iets ernstigs aan de hand is.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet het ook andersom bekijken hè. Ik heb 't al eens meegemaakt dat mijn familie me een uur lang op allerlei manieren heeft proberen te bereiken.
mij nog nooit......quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft mij een keer een date gekost met een heel leuk meisje
De docenten die ik ken en werken met een tablet hebben allemaal een iPad, dus zo typisch is dat niet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tering...quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef henkde_j het volgende:
Mensen die tijdens het uitgaan hun hand in hun mond stoppen.
Iets te strak langs een paaltje fietsen met het meisje van je dromen achterop is geen goed planquote:
Heb je m'n berichtje daarna gelezen?quote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De docenten die ik ken en werken met een tablet hebben allemaal een iPad, dus zo typisch is dat niet.
Eentje had hem zelfs gekregen van Windesheim.
ik zat iets te dichts op de strakke bips van mn fietsbuddy....met 25-30km/u een paaltje raken heeft een salto met rug/heuplanding tot gevolg...quote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Iets te strak langs een paaltje fietsen met het meisje van je dromen achterop is geen goed plan
Nee, doe niet... Zorg dat je iig nog iets gescheiden houdt, je deelt al zo veelquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef CindieY het volgende:
Gezamenlijk facebook-accountIk heb iemand op Facebook die 'naam meisje en naam jongen' heeft
Inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, doe niet... Zorg dat je iig nog iets gescheiden houdt, je deelt al zo veel
of nog erger....met je kind...quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef CindieY het volgende:
Gezamenlijk facebook-accountIk heb iemand op Facebook die 'naam meisje en naam jongen' heeft
Och, dat maak ik nu van dichtbij mee en dat begrijp ik nu ook welquote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of nog erger....met je kind...
of nog erger: een facebookaccount met alleen maar foto's van je kinderen. bij babies snap ik dat nog, maar als ze éénmaal zelfstandig kunnen schijten vind ik het wel mooi geweest eigenlijk.
Oh, liever kinderen dan de zoveelste 'deel dit met je vrienden en je wint dit'-reclame of de zoveelste 'deel dit plaatje van deze zielige hond en like dit plaatje zodat je laat zien dat je tegen dierengeweld bent'-plaatje.quote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of nog erger....met je kind...
of nog erger: een facebookaccount met alleen maar foto's van je kinderen. bij babies snap ik dat nog, maar als ze éénmaal zelfstandig kunnen schijten vind ik het wel mooi geweest eigenlijk.
idd, huisdieraccounts zijn idd veel sneuer. en qua babyfoto's...ik snap het wel, maar zit er niet altijd op te wachten. zeker niet nu ik langzaam in de situatie komt dat steeds meer fb-vrienden koters krijgen en mijn fb dus steeds meer overspoeld wordt met koters die allemaal op elkaar lijken (lekker overdrijvenquote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, dat maak ik nu van dichtbij mee en dat begrijp ik nu ook wel![]()
Erger vind ik de huisdier-accounts... "Flipje heeft een drolletje op haar bak gedaan!" *foto van keutel met nors-kijkende kat*
ach, het kan nog erger....hyves-krabbelplaatjesquote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, liever kinderen dan de zoveelste 'deel dit met je vrienden en je wint dit'-reclame of de zoveelste 'deel dit plaatje van deze zielige hond en like dit plaatje zodat je laat zien dat je tegen dierengeweld bent'-plaatje.
Over dat er wel meer goed is? Jawel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je m'n berichtje daarna gelezen?
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Die verdomde Postcodeloterij is altijd met hun prijzen in wijken die het nou net NIET nodig hebben
De een heeft een dikke camper voor de deur, de ander heeft net een aanbouw aan het huis gemaakt, en de ander is 'even' naar Noorwegen geweest.
AARGGHH![]()
![]()
![]()
Schoolwerk, krijg morgenochtend m'n buddy op bezoekquote:Op zondag 30 september 2012 22:44 schreef Pino112 het volgende:
Wat rustig hier, valt me best tegen voor een zondagavond
Schoolquote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Schoolwerk, krijg morgenochtend m'n buddy op bezoek
Helemaal mee eens... Maar om nu de brui eraan te geven terwijl ik in mei (hopelijk) klaar ben, dat vind ik zondequote:
quote:
Ik ga slapen (zonder appeltje)quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Voor nu ben ik er klaar mee, ik hang met m'n tablet (zonder appeltje) op de bank
Slaap walgelijk lekker, hou het hele huis wakker met je geronk, tot morgen!quote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga slapen (zonder appeltje)
Tot morgen![]()
![]()
Dank voor je tip, kan ik die mooi overslaan...quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
wat een nare film is Michael. Geen aanrader voor mensen die niet tegen sombere, nare, onderjehuidkruipende films kan. zelden zo'n naar gevoel tijdens en na een film gehad. knap gedaan.
Lijkt mij ook niet echt een aantrekkelijke filmquote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
wat een nare film is Michael. Geen aanrader voor mensen die niet tegen sombere, nare, onderjehuidkruipende films kan. zelden zo'n naar gevoel tijdens en na een film gehad. knap gedaan.
Film van Corbijn ook gezien?quote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank voor je tip, kan ik die mooi overslaan...![]()
En dat gevoel bekroop me vanochtend vroeg al, toen Joy Division gedraaid werd. Prachtig, maar oh wat word ik er soms naar van
het onderwerp is ziek inderdaad, maar de manier waarop de film gemaakt is vond ik erg knap.quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet echt een aantrekkelijke film
[..]
Film van Corbijn ook gezien?
Nee, volgens mij heb ik dat al eens eerder als tip gekregen! Misschien in het voorjaar, als de bloemetjes weer bloeien, het blad weer aan de bomen zit, de vogeltjes weer fluiten en de eekhoorntjes weer paren als bronstige bizonsquote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet echt een aantrekkelijke film
[..]
Film van Corbijn ook gezien?
Als positivo boost kan ik je Les Intouchables aanraden. Beste film die ik sinds jaren heb gezienquote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik dat al eens eerder als tip gekregen! Misschien in het voorjaar, als de bloemetjes weer bloeien, het blad weer aan de bomen zit, de vogeltjes weer fluiten en de eekhoorntjes weer paren als bronstige bizons![]()
Oftewel: lijkt me voor nu niet zo'n goed idee
oeh, die is inderdaad prachtig! best bezochte film in Frankrijk allertijden geloof ik. en de best bezochte Franse film in NL. draait al maaaaaaaaaaanden in de bios en komt bijna uit op dvd, of is al uit. echte een keiharde aanrader.quote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als positivo boost kan ik je Les Intouchables aanraden. Beste film die ik sinds jaren heb gezien
Tabee!quote:
Dat lijkt me een prima film voor deze tijd van het jaar, er kan niet genoeg vrolijkheid deze kant op komenquote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als positivo boost kan ik je Les Intouchables aanraden. Beste film die ik sinds jaren heb gezien
Kan me niet heugen wanneer ik naar een album heb geluisterd, ben meer van de losse nummersquote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef Againzender het volgende:
Hoewel Simple Minds - New Gold Dream ook geweldig blijft als album.
dat is toch wel het leuke van bv Spotify, kan je gewoon een album afluisterenquote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan me niet heugen wanneer ik naar een album heb geluisterd, ben meer van de losse nummers
Absoluut, heel handig! Maar zelfs dat gebruik ik amper, de radio staat meestal aan en op m'n werk heeft een collega vaak zeer toffe muziek meequote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is toch wel het leuke van bv Spotify, kan je gewoon een album afluisteren
Of je download alles via een torrent natuurlijk....
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef Againzender het volgende:
En voor iedereen die een stuk jonger is dan ik, luister eens wat van The Smiths. Wat een band was dat toh.
Ja, en nu gaat opa slapen
Succesquote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgenvroeg tandarts bezoek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |