Ja, ok, dat vind ik ook niet zo'n probleem. Maar veel mensen doen dat de hele fucking dag door, dat moet je mij niet flikken.quote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het niet zo erg als hij even iets bijleest oid. Je kan toch niet de hele dag aan elkaar plakken
Ja ok, daar ben ik het wel mee eens, maar als je het beide doet vind ik het niet ergquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het beiden vervelend. Als je bij mij bent, dan neem ik aan dat je voor mij komt en dat je vrienden en je timeline heus wel een dagje kunnen wachten.
Nee, mij ook niet!quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ok, dat vind ik ook niet zo'n probleem. Maar veel mensen doen dat de hele fucking dag door, dat moet je mij niet flikken.
Mwah, als ik met andere mensen ben, dan is mijn telefoon 99 % van de tijd niet in gebruik, ik vind het echt storend.quote:Op zondag 30 september 2012 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok, daar ben ik het wel mee eens, maar als je het beide doet vind ik het niet erg. Maar ligt ook aan de situatie, als je samen op de bank hangt om een film te kijken dan moet je dat niet doen, maar er zijn ook genoeg situatues waarin het niet storend is
(vind ik).
Ow dat zeker niet, mijn partner mag weten wat ik doe en de berichten lezenquote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet!![]()
Maar ook niet de hele dag sneaky berichten lopen sturen met je scherm zodanig gedraaid dat ik niet kan zien wat je aan het doen bent. Hoef niet alles te weten (hou graag iets voor jezelf, dat houdt er nog een beetje wat spanning in), maar achter mijn rug om van alles lopen regelen met andere meiden? Daar was ik wel klaar mee
Op de fiets is af en toe ook echt te gek hoe je sommige bezig zietquote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef CindieY het volgende:
Hij stelt zich wel erg aan, maar hij heeft wel gelijk dat het soms ronduit asociaal isLaatst stond ik voor een schap in het supermarkt en liep er iemand pardoes tegen mij op, omdat ie met z'n telefoon aan het kloten was. En ik ben door m'n enkel gegaan tijdens het hardlopen, omdat een gozer op de fiets meer naar z'n mobiel zat te turen dan naar het fietspad. En ik was al bewust meer naar de kant gegaan, maakt ie nog een flinke slinger mijn kant op waardoor ik dus door m'n enkel ging.
Eens. Al moet ik toegeven dat ik zelf ook wel eens snoeihard tegen een fietspad paaltje ben geknaldquote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op de fiets is af en toe ook echt te gek hoe je sommige bezig ziet. En in de auto mag je niet meer bellen, dat moet op de fiets ook gelden..
Gewoon dat ding in je zak of tasquote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op de fiets is af en toe ook echt te gek hoe je sommige bezig ziet. En in de auto mag je niet meer bellen, dat moet op de fiets ook gelden..
Whehequote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eens. Al moet ik toegeven dat ik zelf ook wel eens snoeihard tegen een fietspad paaltje ben geknald
Jup dat hier ook allemaalquote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon dat ding in je zak of tas![]()
Verder ben ik wel heel blij met smartphones. Het is m'n agenda, horloge, mp3speler, reisplanner, tijdverdrijf in de vorm van spelletjes en wat niet al meer
Ik gebruik alleen m'n telefoon als agendaquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup dat hier ook allemaal, al is dat met icloud wel erg simpel, zet iets in mijn agenda en op al mijn apple dingen staat het erin en dat zijn er veel tegenwoordig
.
Zo min mogelijk op papier hierquote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen m'n telefoon als agendaAls ik straks met m'n LIO ga beginnen, zal er ook wel weer een papieren variant komen, omdat ik veel meer moet bijhouden dan, maar voor nu is m'n telefoon goed genoeg.
Vind ik geen voorbeeld in de klas, m'n telefoon tevoorschijn halen om een en ander te noteren.quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo min mogelijk op papier hier. Ik heb altijd wel een van de devices bij de hand
.
iPadquote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind ik geen voorbeeld in de klas, m'n telefoon tevoorschijn halen om een en ander te noteren.
Heel typisch om direct met een iPad op de proppen te komen, terwijl er nog tig andere merken tablets makenquote:
Niets typisch aan hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel typisch om direct met een iPad op de proppen te komen, terwijl er nog tig andere merken tablets makenEn nee. Gewoon papier. Omdat het prettiger werkt voor schoolse zaken.
Dat vind ik dus typisch.quote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets typisch aan hoor. ik ben apple fan
.
Ow ok, dan welquote:
Er werkt zoveel goedquote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ok, dan wel. Werkt gewoon goed
.
Dat is waarquote:
De meeste docenten die ik tegenkom, doen inderdaad het meeste op papier. Roosterzaken en lesstof via de laptop, een enkeling zet afspraken in zijn mobielquote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel typisch om direct met een iPad op de proppen te komen, terwijl er nog tig andere merken tablets makenEn nee. Gewoon papier. Omdat het prettiger werkt voor schoolse zaken.
Ongelukken met fietspadpaaltjes zijn een rode draad door m'n levenquote:
Niet alleen docenten, de managers bij mij op het werk lopen ook met roosters en planningen en meer op papier rond. Ik heb dan altijd zoiets van, koop een ipad en het kan nog makkelijker digitaal.. Maarja dan zal de hele (digitale) infrastructuur wrs aangepast moeten worden, of iig de wijze van werken. En dat is lastig als dingen al jaren zo werkenquote:Op zondag 30 september 2012 21:04 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste docenten die ik tegenkom, doen inderdaad het meeste op papier. Roosterzaken en lesstof via de laptop, een enkeling zet afspraken in zijn mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |