Mooi. Laat je niet zo gek maken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja laat maar boeit me niks meer ik hoef die geld niet ik verzinz elf wel iets
Fietsproject X ?quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef cvboer het volgende:
wie maakt ff een event aan voor schiedam?
Ik trap die fiets naar de kkquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Fietsenhandel! Daar ben je goed in
Ik bedoel, hoe wil iemand erachter komen wie achter het account van stevenmac26 zit?quote:
Nee nee! ik bied 60 euro!quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik trap die fiets naar de kk
Dat is zonde... Kom op joh, het kon allemaal altijd ergerquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kapitaalvernietigingquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zet 'm dan gewoon op station. Heeft iemand er tenminste nog wat aanquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Verkoop 'm dan gewoon, want aan het kapottrappen heb je ook weinig.quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou nou...stuur je trouwens nog wel even die maitenbike naar vinnie? Beetje lullig als je je afspraken niet nakomt. Is ook slecht voor je geloofwaardigheidquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan zo maarquote:
13 euquote:
kunnen de banden nog opgepompt worden? dan is het best een leuk fietsjequote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
voor 60 mag je dat klote ding hebben anders trap ik hem wel kapot
Daar is straks niks meer van overquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef TwentyFourr het volgende:
In plaats van de FOK!stok de FOK!fiets?
Maak er wel een foto van met je onderbroek op je hoofd aubquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
voor 60 mag je dat klote ding hebben anders trap ik hem wel kapot
Wij wilden al geld opsturen maar meneer begon zo te doenquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef iFok. het volgende:
Toch vind ik dat we het goed moeten maken met Flat.![]()
Iemand ideeën?
Ja alleen gaat het niet met zon normale fietsenpompquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
kunnen de banden nog opgepompt worden? dan is het best een leuk fietsje
Moraalridder.quote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef iFok. het volgende:
Toch vind ik dat we het goed moeten maken met Flat.![]()
Iemand ideeën?
Ik heb ook al een aantal keer oprecht 40 euro geboden maar daar is nooit op gereageerdquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef DeHangui het volgende:
Volgens mij waren er 2 geïnteresseerden toch??
effe langs het tankstation, daar kun je die wel oppompenquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja alleen gaat het niet met zon normale fietsenpomp
waarom denk je?quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij wilden al geld opsturen maar meneer begon zo te doen
Ja, als jullie dat nog willen doen, prima, maar ik trek mijn handen er vanaf. Voor dat geld ga ik wel naar een betaalde vrouw om me verrot te laten scheldenquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij wilden al geld opsturen maar meneer begon zo te doen
ik had het niet over jou omdat ik het allang wist van jou hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ja, als jullie dat nog willen doen, prima, maar ik trek mijn handen er vanaf. Voor dat geld ga ik wel naar een betaalde vrouw om me verrot te laten schelden
Nu ga je om mijn schuldgevoel inpratenquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom denk je?
Ik hoopte op een schulden weg te brengen gebeurt dit weer.
Ja ik liet me leiden omdat ik geld rook
Dit komt wel hard aan ja. Een soort van 'sinterklaas bestaat niet' gevoel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom denk je?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ja, als jullie dat nog willen doen, prima, maar ik trek mijn handen er vanaf. Voor dat geld ga ik wel naar een betaalde vrouw om me verrot te laten schelden
Dat is dus naïef. Jammer van de achterliggende gedachte, dat dan weer wel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom denk je?
Hoeveel schulden? Werkt je moeder?quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom denk je?
Schiedam toch? Kben over drie weken wel in Utrecht, moet je hem even in de tuin zetten, maar ik wil hem best voor 60 euro overnemenquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja alleen gaat het niet met zon normale fietsenpomp
Nee ze werkt niet maar de huis kunnen we niet betalen de huur we zijn met ze 5-en is groot gezin daaromquote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Hoeveel schulden? Werkt je moeder?
Maar is dat niet het adres van het kereltje wat hij haat?quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stuur alsnog 20euro op van de week, fuck it
Dat is mij het wel waard want ik heb mij wel vermaakt
Moet Flat wel beloven dat hij er een fototje van maakt en op Fok zet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stuur alsnog 20euro op van de week, fuck it
Dat is mij het wel waard want ik heb mij wel vermaakt
Nee, dat is zijn adres gewoonquote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar is dat niet het adres van het kereltje wat hij haat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |