SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Kut mod ga naar je eigen forumquote:Op zondag 30 september 2012 18:15 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OOOH OOH OO HOO PSV FRITZEL PHILIPS.
We Worden Kampioen!!![]()
Waarom maakt elke spits dan niet elke wedstrijd tegen VVV een hattrick? Als het zo makkelijk is.quote:![]()
Tering, ga je even eten, kom je terug, is het 0-6
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
neequote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
nee commentator. Juist wel extra tijd anders is de scheids niet consequent
sukkel commentator.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Haha het is watquote:Op zondag 30 september 2012 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, ga je even eten, kom je terug, is het 0-6
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Nee.quote:Op zondag 30 september 2012 18:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kut mod ga naar je eigen forum![]()
Hopelijk bespaart Braamhaar VVV extra speeltijd, zegt de Rijk.
Hij begrijpt het principe van doelsaldo nog niet helemaal geloof ik.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-09-2012 om 18:14:23#Locadia is een doelpuntenmachine. Al dertien goals in zes wedstrijden bij Jong #PSV. Niet vergeten dat #PSV tegen 10 man speelt. reageer retweet
![]()
Doe eens niet zo man sufkutquote:Op zondag 30 september 2012 18:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kut mod ga naar je eigen forum
quote:Op zondag 30 september 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-09-2012 om 18:14:23#Locadia is een doelpuntenmachine. Al dertien goals in zes wedstrijden bij Jong #PSV. Niet vergeten dat #PSV tegen 10 man speelt. reageer retweet
hahaquote:Niet vergeten dat #PSV tegen 10 man speelt.
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
stream?quote:Op zondag 30 september 2012 18:17 schreef Bos81 het volgende:
LOCADIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
FT 0-6
23' Dries Mertens(assist: Ola Toivonen)
35' Dries Mertens(assist: Mark van Bommel)
75' Jürgen Locadia(assist: Ola Toivonen)
79' Dries Mertens(assist: Jürgen Locadia)
82' Jürgen Locadia(assist: Wilfred Bouma)
86' Jürgen Locadia(assist: Georginio Wijnaldum)![]()
Jij ook zovaak, dus stop er eens meequote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die flikker zit alleen maar dom te postenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik post kwaliteit, maar dat terzijdequote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij ook zovaak, dus stop er eens mee![]()
Stop er maar gewoon mee met dat gelul van jequote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik post kwaliteit, maar dat terzijde
Je bent de afgelopen tijd al zo dom bezigOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Gatverdamme, die Braamhaar is dus idd zo iemand die affluit "omdat het gespeeld is"
Aan die inconsequentie kan ik me zo ergeren
Moet je eens aan Ferguson gaan vragen, op hoeveel doelpunten hij vorig jaar geen kampioen geworden is.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 30 september 2012 18:19 schreef GGMM het volgende:
Overigens had VVV een pingel moeten hebben + rood van PSV.![]()
![]()
1quote:Op zondag 30 september 2012 18:19 schreef Zorro het volgende:
Gatverdamme, die Braamhaar is dus idd zo iemand die affluit "omdat het gespeeld is"
Moet je eens aan Ferguson gaan vragen, op hoeveel doelpunten hij vorig jaar geen kampioen geworden is.
hoef je niet aan hem te vragenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Doe niet zo domquote:Op zondag 30 september 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stop er maar gewoon mee met dat gelul van je
Je bent de afgelopen tijd al zo dom bezig![]()
KNPBquote:Op zondag 30 september 2012 18:19 schreef GGMM het volgende:
![]()
Kap nou maar gewoonquote:
Groenendijk snapt het
Un dann rettet kein Kavallerie,
Juist groendijk snapt het.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV weer geluk jongens, Mertens bij die 0-4Triest.
![]()
![]()
![]()
![]()
De afgunst![]()
![]()
Ze doen het allemaal wel goed. Alleen Ooijer nog niet.quote:Op zondag 30 september 2012 18:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bruggink doet het wel goed dit jaar hoor."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Deze man
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
true storyquote:Op zondag 30 september 2012 18:19 schreef GGMM het volgende:
En die commentator zeiken dat Braamhaar inconsequent is, maar dat hij geen extra tijd doet vind hij weer wel goed.quote:Op zondag 30 september 2012 18:19 schreef Zorro het volgende:
Moet je eens aan Ferguson gaan vragen, op hoeveel doelpunten hij vorig jaar geen kampioen geworden is.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Over dom posten gesprokenquote:Op zondag 30 september 2012 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Misschien dat sjek het met je eens is vanavond.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Doe jij ook maar weer rustig adhdstinhoquote:Op zondag 30 september 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom eens met goede argumenten homotjes dan ipv die standaardreacties.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Net als jij dus.quote:Op zondag 30 september 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hebben we Davy weer. Niets nuttigs te melden![]()
Kunnen wij van jou ook wel vragen in plaats van zo'n trieste post die juist de standaard reacties uitlokken.quote:Op zondag 30 september 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom eens met goede argumenten homotjes dan ipv die standaardreacties.![]()
Goed argument.quote:Op zondag 30 september 2012 18:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]![]()
Misschien dat sjek het met je eens is vanavond.
Zielig dat je dat niet kan toegeven, maar we zijn het gewend van je.![]()
Achilles is ook een beter team dan dat VVV dusjaOp zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Homotjes.quote:Op zondag 30 september 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom eens met goede argumenten homotjes dan ipv die standaardreacties.![]()
![]()
Geniaal.![]()
Da vindt jij, want ik vond het wel veer terecht.quote:Op zondag 30 september 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 2e gele kaart van Nwofor sloeg nergens op hoor.
VVV is gewoon een slechte team, alleen dat moet jij nog gaan zien."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Toen stond het al 0-2 droeftoeter.quote:Op zondag 30 september 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 2e gele kaart van Nwofor sloeg nergens op hoor.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Wat deed Nwofor verkeerd dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Da vindt jij, want ik vond het wel veer terecht.
VVV is gewoon een slechte team, alleen dat moet jij nog gaan zien.
Waar zeg ik dan dat VVV goed is?![]()
bij EDL zijn ze het ook eens met mij.quote:Op zondag 30 september 2012 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument.
Zielig dat je dat niet kan toegeven, maar we zijn het gewend van je.
Er is niks toe te geven. Was gewoon geel wegens hands. Daarvoor had hij trouwens ook al zijn 2de moeten hebben.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toen stond het al 0-2 droeftoeter.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Wat is je punt?quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toen stond het al 0-2 droeftoeter.![]()
stoere boiquote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef Doublepain het volgende:
Note note note, stuur maar op ik verzamel zeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
2x met hands proberen te scoren. Check eens goed man en zet je PSV haat bril af.quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed Nwofor verkeerd dan?
Waar zeg ik dan dat VVV goed is?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat het geen geluk is dat PSV deze wedstrijd wint. Of wat voor "geluk" jij dan ook gezien denkt te hebben.quote:Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
De commentator was het weer met mij eens. Zo gek is m'n mening dus niet. Totaal idioot om het als belachelijk weg te zetten.quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
bij EDL zijn ze het ook eens met mij.![]()
Ik mag mijn mening geven en jullie betrekken allerlei andere punten erbij waar ik het helemaal niet over heb.quote:![]()
Was niet terecht, hij had een penalty moeten krijgen en die Derijck z'n 2e geelquote:Op zondag 30 september 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Da vindt jij, want ik vond het wel veer terecht.
VVV is gewoon een slechte team, alleen dat moet jij nog gaan zien.![]()
Ajaciedje kijkt sowieso geen PSV, vind die geen leuke klupquote:Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2x met hands proberen te scoren. Check eens goed man en zet je PSV haat bril af.Net als dat hij geen Oranje kijkt omdat er 3 basisspelers van PSV af komen.
De commentator was Ron de Rijk. Je maakt je punt hier nou niet sterker mee.quote:Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
De commentator was het weer met mij eens. Zo gek is m'n mening dus niet. Totaal idioot om het als belachelijk weg te zetten.Un dann rettet kein Kavallerie,
Sterker nog; direct rood (doorgebroken speler).quote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was niet terecht, hij had een penalty moeten krijgen en die Derijck z'n 2e geel![]()
Ja, haha oke.quote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
De commentator was Ron de Rijk. Je maakt je punt hier nou niet sterker mee.![]()
Penalty?quote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was niet terecht, hij had een penalty moeten krijgen en die Derijck z'n 2e geel
Derijck deed niets verkeerd. Misschien een klein zetje geven, maar ik zie dat als een schouder duw."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Belangrijkere vraag dan "Heeft hij 3 doelpunten gemaakt?" is natuurlijk "Heeft hij een voorzet gegeven?"quote:![]()
Hij maakte een overtreding, was geen schouderduwquote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Penalty?
Derijck deed niets verkeerd. Misschien een klein zetje geven, maar ik zie dat als een schouder duw.![]()
Belachelijk heb ik nergens gezegd.quote:Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
De commentator was het weer met mij eens. Zo gek is m'n mening dus niet. Totaal idioot om het als belachelijk weg te zetten.
Daarnaast die commentator sloeg nergens op vandaag.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Oh jeej, iemand maakte een grapje voor de wedstrijd. Het is wat.quote:Op zondag 30 september 2012 18:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag dan "Heeft hij 3 doelpunten gemaakt?" is natuurlijk "Heeft hij een voorzet gegeven?"![]()
Wat een gehuil hier zeg.![]()
Overigens had VVV een pingel moeten hebben + rood van PSV._!
![]()
Dat vind ik weer niet, maar dit wordt zo een welles nietes discussie.quote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij maakte een overtreding, was geen schouderduw"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zo kwam je wel over, alleen iemand die extreem anti-PSV kan zon mening hebben stelde je. Maar niet belangrijk verder ook, komen we toch niet uit verder.quote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Belachelijk heb ik nergens gezegd.
Daarnaast die commentator sloeg nergens op vandaag.Weer zo'n sterkte inhoudelijke reactie.quote:![]()
![]()
Nou, lachen gieren brullen om die orginele grap zeg. Poe, maar goed dat ik een zuurstoffles naast me had staan.quote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jeej, iemand maakte een grapje voor de wedstrijd. Het is wat.
Wat een gehuil hier zeg.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Natuurlijk is PSV veel beter dan VVV maar als hij Derijck eruit had gestuurd en VVV had die penalty gemaakt wordt het wel een hele andere wedstrijdquote:Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat het geen geluk is dat PSV deze wedstrijd wint. Of wat voor "geluk" jij dan ook gezien denkt te hebben.![]()
Je hoeft hem niet grappig te vinden hoor. Het feit dat je er na 90 minuten nog steeds om jankt is alleen een beetje typerend.quote:Op zondag 30 september 2012 18:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, lachen gieren brullen om die orginele grap zeg. Poe, maar goed dat ik een zuurstoffles naast me had staan.![]()
Die lewabesky ofzo is net zo'n fosterparents kereltje.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik jank er niet om, vind het alleen vrij grappig dat iemand voor de wedstrijd over voorzetten begint en hij vervolgens 3x scoort. Uiteraard van minder belang dan een voorzet.quote:Op zondag 30 september 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet grappig te vinden hoor. Het feit dat je er na 90 minuten nog steeds om jankt is alleen een beetje typerend.
Net zo goed als ik die eerste grap niet grappig vond, hoef jij dit niet grappig te vinden.
Het was gewoon een grapje omdat hij nooit een voorzet gaf. Er werd helemaal niet gesteld dat hij een waardeloze speler was of geen rendement had. Je voelt je nogal snel aangevallen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik jank er niet om, vind het alleen vrij grappig dat iemand voor de wedstrijd over voorzetten begint en hij vervolgens 3x scoort. Uiteraard van minder belang dan een voorzet.![]()
Deze man heeft die eikel zelfs in zijn voetbalmanager, opnieuw een tegenvaller voor mijquote:Op zondag 30 september 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was gewoon een grapje omdat hij nooit een voorzet gaf. Er werd helemaal niet gesteld dat hij een waardeloze speler was of geen rendement had. Je voelt je nogal snel aangevallen.![]()
![]()
Zonder jouw assistentie had ik het niet gekund, als je dat maar weet.quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze man heeft die eikel zelfs in zijn voetbalmanager, opnieuw een tegenvaller voor mij![]()
En wij hebben een mening over de wedstrijd.quote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zwaar terechte overwinning is weer moeilijk te accepteren
Mag dat niet? Tyft toch een roteind op.![]()
![]()
nou nou nouquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wij hebben een mening over de wedstrijd.
Mag dat niet? Tyft toch een roteind op.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb je zuurkool gegeten?quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag dat niet? Tyft toch een roteind op.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Heb je zuurkool op?quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag dat niet? Tyft toch een roteind op."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Relax.quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
quote:Ik begin me gewoon te ergeren dat ieder stukje kritiek op PSV net een aanslag op de Twin Towers lijktquote:![]()
Jij ging eten weet je nogquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag dat niet? Tyft toch een roteind op.
Toen was jij nog een zaadcelletje.quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik begin me gewoon te ergeren dat ieder stukje kritiek op PSV net een aanslag op de Twin Towers lijktVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Door deze post zal ik nu zeker optyfen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat een misplaatst grap naar mij toe.quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik begin me gewoon te ergeren dat ieder stukje kritiek op PSV net een aanslag op de Twin Towers lijkt"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ieder klein beetje kritiek op Ajax niet wil je zeggen?quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik begin me gewoon te ergeren dat ieder stukje kritiek op PSV net een aanslag op de Twin Towers lijkt
als je ajax niet met een hoofdletter A schrijft heb je al bijna een ban te pakken op fok.
[ Bericht 3% gewijzigd door RubenSosa op 30-09-2012 18:53:20 (hoofdeltter A voor Ajax vergeten.) ]Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Maak je niet zo druk tis maar Eredivisie, alle Nederlandse clubs in Europa gaan weer verliezen in speelronde 2.quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik begin me gewoon te ergeren dat ieder stukje kritiek op PSV net een aanslag op de Twin Towers lijkt![]()
Oh shit. Het calimerogehalte in dit topic wordt zojuist weer een beetje groter.quote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ieder klein beetje kritiek op ajax niet wil je zeggen?
als je ajax niet met een hoofdletter A schrijft heb je al bijna een ban te pakken op fok.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ja en op feyenoord dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ieder klein beetje kritiek op ajax niet wil je zeggen?
als je ajax niet met een hoofdletter A schrijft heb je al bijna een ban te pakken op fok.![]()
Nou, ik heb altijd al het vermoeden gehad dat bepaalde groeperingen binnen PSV iets te maken hebben gehad met de aanslag van 9-11.quote:Op zondag 30 september 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind dat een misplaatst grap naar mij toe.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Doet hij een vliegtuig na die in een gebouw vliegt?quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De CL is gewonnen.
Groetjes Dries.![]()
Nee, hij doet een van die mensen die vanaf het dak naar beneden sprong na.quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet hij een vliegtuig na die in een gebouw vliegt?![]()
\quote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ieder klein beetje kritiek op Ajax niet wil je zeggen?
als je ajax niet met een hoofdletter A schrijft heb je al bijna een ban te pakken op fok.
Ik denk het.quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet hij een vliegtuig na die in een gebouw vliegt?
Wat denk je nu te zien?![]()
Hahaha, never forget 30/9 VVV away.quote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij doet een van die mensen die vanaf het dak naar beneden sprong na.![]()
Achterwaardse saltoquote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het.
[ afbeelding ]
Wat denk je nu te zien?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ze kan niet koken. De buurvrouw wel.quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan die vrouw van Louis een beetje koken?![]()
Hamsik geschorst, 0-4.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Dickie weet ook wel dat het donderdag een afgetekende 0-5 nederlaag wordt tegen Napoli![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Frankie weet ook wel dat het woensdag een afgetekende 0-5 nederlaag wordt tegen Real MadridMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Maar jij baseert alles op FM.quote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavani maakt er gewoon 5 man. Derijck en Marcelo vs Cavani![]()
In het eredivisie topic mag je toch over alle eredivisieclubs praten?quote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we het over Ajax. Nu hebben we het over PSV?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
In het eredivisie topic mag je toch over alle eredivisieclubs praten?![]()
![]()
Ik post over PSV en jij gaat mijn post veranderen in Ajax.quote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
In het eredivisie topic mag je toch over alle eredivisieclubs praten?![]()
Wat erg.quote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik post over PSV en jij gaat mijn post veranderen in Ajax.![]()
het is wat.quote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik post over PSV en jij gaat mijn post veranderen in Ajax.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Doe ik ook nooit, doen ze zelf ook nietquote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ieder klein beetje kritiek op Ajax niet wil je zeggen?
Un dann rettet kein Kavallerie,
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |