Deze man heeft die eikel zelfs in zijn voetbalmanager, opnieuw een tegenvaller voor mijquote:Op zondag 30 september 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was gewoon een grapje omdat hij nooit een voorzet gaf. Er werd helemaal niet gesteld dat hij een waardeloze speler was of geen rendement had. Je voelt je nogal snel aangevallen.
Zonder jouw assistentie had ik het niet gekund, als je dat maar weet.quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze man heeft die eikel zelfs in zijn voetbalmanager, opnieuw een tegenvaller voor mij
En wij hebben een mening over de wedstrijd.quote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zwaar terechte overwinning is weer moeilijk te accepteren
nou nou nouquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wij hebben een mening over de wedstrijd.
Mag dat niet? Tyft toch een roteind op.
Heb je zuurkool gegeten?quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je zuurkool op?quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Relax.quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Ik begin me gewoon te ergeren dat ieder stukje kritiek op PSV net een aanslag op de Twin Towers lijktquote:
Jij ging eten weet je nogquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was jij nog een zaadcelletje.quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik begin me gewoon te ergeren dat ieder stukje kritiek op PSV net een aanslag op de Twin Towers lijkt
Door deze post zal ik nu zeker optyfen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat een misplaatst grap naar mij toe.quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik begin me gewoon te ergeren dat ieder stukje kritiek op PSV net een aanslag op de Twin Towers lijkt
Ieder klein beetje kritiek op Ajax niet wil je zeggen?quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Maak je niet zo druk tis maar Eredivisie, alle Nederlandse clubs in Europa gaan weer verliezen in speelronde 2.quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Oh shit. Het calimerogehalte in dit topic wordt zojuist weer een beetje groter.quote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ieder klein beetje kritiek op ajax niet wil je zeggen?
als je ajax niet met een hoofdletter A schrijft heb je al bijna een ban te pakken op fok.
ja en op feyenoord dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ieder klein beetje kritiek op ajax niet wil je zeggen?
als je ajax niet met een hoofdletter A schrijft heb je al bijna een ban te pakken op fok.
Nou, ik heb altijd al het vermoeden gehad dat bepaalde groeperingen binnen PSV iets te maken hebben gehad met de aanslag van 9-11.quote:Op zondag 30 september 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind dat een misplaatst grap naar mij toe.
Doet hij een vliegtuig na die in een gebouw vliegt?quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De CL is gewonnen.
Groetjes Dries.
Nee, hij doet een van die mensen die vanaf het dak naar beneden sprong na.quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet hij een vliegtuig na die in een gebouw vliegt?
\quote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ieder klein beetje kritiek op Ajax niet wil je zeggen?
Ik denk het.quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet hij een vliegtuig na die in een gebouw vliegt?
Hahaha, never forget 30/9 VVV away.quote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij doet een van die mensen die vanaf het dak naar beneden sprong na.
Achterwaardse saltoquote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het.
[ afbeelding ]
Wat denk je nu te zien?
Ze kan niet koken. De buurvrouw wel.quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan die vrouw van Louis een beetje koken?
Hamsik geschorst, 0-4.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Dickie weet ook wel dat het donderdag een afgetekende 0-5 nederlaag wordt tegen Napoli
quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Frankie weet ook wel dat het woensdag een afgetekende 0-5 nederlaag wordt tegen Real Madrid
Maar jij baseert alles op FM.quote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavani maakt er gewoon 5 man. Derijck en Marcelo vs Cavani
In het eredivisie topic mag je toch over alle eredivisieclubs praten?quote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we het over Ajax. Nu hebben we het over PSV?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
In het eredivisie topic mag je toch over alle eredivisieclubs praten?
Ik post over PSV en jij gaat mijn post veranderen in Ajax.quote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
In het eredivisie topic mag je toch over alle eredivisieclubs praten?
Wat erg.quote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik post over PSV en jij gaat mijn post veranderen in Ajax.
het is wat.quote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik post over PSV en jij gaat mijn post veranderen in Ajax.
Doe ik ook nooit, doen ze zelf ook nietquote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ieder klein beetje kritiek op Ajax niet wil je zeggen?
eersteklas.quote:
quote:Erwin Koeman zit zaterdag tijdens de uitwedstrijd tegen Willem II mogelijk niet in de dug-out. De trainer van RKC Waalwijk heeft van de aanklager betaald voetbal van de KNVB een schikkingsvoorstel gekregen van één wedstrijd. Hij moet later op de dag laten weten of hij de straf accepteert.
Koeman werd zondag tegen AZ (3-3) in blessuretijd naar de tribune gestuurd vanwege commentaar op de scheidsrechter en het verlaten van zijn coachvak. De trainer vond dat zijn ploeg ten onrechte geen vrije trap had gekregen.
Ook Tamas Kadar van Roda JC hangt een schorsing van één wedstrijd boven het hoofd. De verdediger kreeg zondag tegen FC Groningen direct rood voor het neerhalen van de doorgebroken Género Zeefuik.
Update 17.36 uur
Zowel Erwin Koeman (RKC) als Kadar (Roda JC) hebben de KNVB laten weten akkoord te zijn met de schorsing. Zij worden daarom voor één duel geschorst.
Whatever. Met Dickie haalt PSV volgend jaar de schaal weer terug in Ehv.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Dickie weet ook wel dat het donderdag een afgetekende 0-5 nederlaag wordt tegen Napoli
Gnagnagna.....quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is deze? Heb je er geen vertrouwen meer in?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is deze? Heb je er geen vertrouwen meer in?
quote:
Nee,ik zag vuurwerk en veel mensen met een sjaaltje omhoog.quote:
Jinxquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een kansen voor Vitesse,dat kan niet lang meer duren voordat ze ook echt scoren.
Hoe is het nu met hem eigenlijk ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef Momo... het volgende:
Mooi wat de vitesse supporters deden voor Theo Bos
Ik weet dat eigenlijk niet, maar schijnt dat ruim 90% het niet overleefd.quote:
Heel mooi.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:55 schreef Snuf. het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)r-zich-vernoemd.html
Mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |