2x met hands proberen te scoren. Check eens goed man en zet je PSV haat bril af.quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed Nwofor verkeerd dan?
Waar zeg ik dan dat VVV goed is?
Dat het geen geluk is dat PSV deze wedstrijd wint. Of wat voor "geluk" jij dan ook gezien denkt te hebben.quote:
De commentator was het weer met mij eens. Zo gek is m'n mening dus niet. Totaal idioot om het als belachelijk weg te zetten.quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
bij EDL zijn ze het ook eens met mij.
Ik mag mijn mening geven en jullie betrekken allerlei andere punten erbij waar ik het helemaal niet over heb.quote:
Was niet terecht, hij had een penalty moeten krijgen en die Derijck z'n 2e geelquote:Op zondag 30 september 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Da vindt jij, want ik vond het wel veer terecht.
VVV is gewoon een slechte team, alleen dat moet jij nog gaan zien.
Ajaciedje kijkt sowieso geen PSV, vind die geen leuke klupquote:Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2x met hands proberen te scoren. Check eens goed man en zet je PSV haat bril af.
De commentator was Ron de Rijk. Je maakt je punt hier nou niet sterker mee.quote:Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
De commentator was het weer met mij eens. Zo gek is m'n mening dus niet. Totaal idioot om het als belachelijk weg te zetten.
Sterker nog; direct rood (doorgebroken speler).quote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was niet terecht, hij had een penalty moeten krijgen en die Derijck z'n 2e geel
Ja, haha oke.quote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
De commentator was Ron de Rijk. Je maakt je punt hier nou niet sterker mee.
Penalty?quote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was niet terecht, hij had een penalty moeten krijgen en die Derijck z'n 2e geel
Belangrijkere vraag dan "Heeft hij 3 doelpunten gemaakt?" is natuurlijk "Heeft hij een voorzet gegeven?"quote:
Hij maakte een overtreding, was geen schouderduwquote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Penalty?
Derijck deed niets verkeerd. Misschien een klein zetje geven, maar ik zie dat als een schouder duw.
Belachelijk heb ik nergens gezegd.quote:Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
De commentator was het weer met mij eens. Zo gek is m'n mening dus niet. Totaal idioot om het als belachelijk weg te zetten.
Oh jeej, iemand maakte een grapje voor de wedstrijd. Het is wat.quote:Op zondag 30 september 2012 18:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag dan "Heeft hij 3 doelpunten gemaakt?" is natuurlijk "Heeft hij een voorzet gegeven?"![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 18:19 schreef GGMM het volgende:
Overigens had VVV een pingel moeten hebben + rood van PSV.
Dat vind ik weer niet, maar dit wordt zo een welles nietes discussie.quote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij maakte een overtreding, was geen schouderduw
Zo kwam je wel over, alleen iemand die extreem anti-PSV kan zon mening hebben stelde je. Maar niet belangrijk verder ook, komen we toch niet uit verder.quote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Belachelijk heb ik nergens gezegd.
Daarnaast die commentator sloeg nergens op vandaag.
Weer zo'n sterkte inhoudelijke reactie.quote:
Nou, lachen gieren brullen om die orginele grap zeg. Poe, maar goed dat ik een zuurstoffles naast me had staan.quote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jeej, iemand maakte een grapje voor de wedstrijd. Het is wat.
Wat een gehuil hier zeg.
Natuurlijk is PSV veel beter dan VVV maar als hij Derijck eruit had gestuurd en VVV had die penalty gemaakt wordt het wel een hele andere wedstrijdquote:Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat het geen geluk is dat PSV deze wedstrijd wint. Of wat voor "geluk" jij dan ook gezien denkt te hebben.
Je hoeft hem niet grappig te vinden hoor. Het feit dat je er na 90 minuten nog steeds om jankt is alleen een beetje typerend.quote:Op zondag 30 september 2012 18:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, lachen gieren brullen om die orginele grap zeg. Poe, maar goed dat ik een zuurstoffles naast me had staan.
Ik jank er niet om, vind het alleen vrij grappig dat iemand voor de wedstrijd over voorzetten begint en hij vervolgens 3x scoort. Uiteraard van minder belang dan een voorzet.quote:Op zondag 30 september 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet grappig te vinden hoor. Het feit dat je er na 90 minuten nog steeds om jankt is alleen een beetje typerend.
Het was gewoon een grapje omdat hij nooit een voorzet gaf. Er werd helemaal niet gesteld dat hij een waardeloze speler was of geen rendement had. Je voelt je nogal snel aangevallen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik jank er niet om, vind het alleen vrij grappig dat iemand voor de wedstrijd over voorzetten begint en hij vervolgens 3x scoort. Uiteraard van minder belang dan een voorzet.
Deze man heeft die eikel zelfs in zijn voetbalmanager, opnieuw een tegenvaller voor mijquote:Op zondag 30 september 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was gewoon een grapje omdat hij nooit een voorzet gaf. Er werd helemaal niet gesteld dat hij een waardeloze speler was of geen rendement had. Je voelt je nogal snel aangevallen.
Zonder jouw assistentie had ik het niet gekund, als je dat maar weet.quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze man heeft die eikel zelfs in zijn voetbalmanager, opnieuw een tegenvaller voor mij
En wij hebben een mening over de wedstrijd.quote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zwaar terechte overwinning is weer moeilijk te accepteren
nou nou nouquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wij hebben een mening over de wedstrijd.
Mag dat niet? Tyft toch een roteind op.
Heb je zuurkool gegeten?quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je zuurkool op?quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Relax.quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Ik begin me gewoon te ergeren dat ieder stukje kritiek op PSV net een aanslag op de Twin Towers lijktquote:
Jij ging eten weet je nogquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was jij nog een zaadcelletje.quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik begin me gewoon te ergeren dat ieder stukje kritiek op PSV net een aanslag op de Twin Towers lijkt
Door deze post zal ik nu zeker optyfen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat een misplaatst grap naar mij toe.quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik begin me gewoon te ergeren dat ieder stukje kritiek op PSV net een aanslag op de Twin Towers lijkt
Ieder klein beetje kritiek op Ajax niet wil je zeggen?quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Maak je niet zo druk tis maar Eredivisie, alle Nederlandse clubs in Europa gaan weer verliezen in speelronde 2.quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Oh shit. Het calimerogehalte in dit topic wordt zojuist weer een beetje groter.quote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ieder klein beetje kritiek op ajax niet wil je zeggen?
als je ajax niet met een hoofdletter A schrijft heb je al bijna een ban te pakken op fok.
ja en op feyenoord dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ieder klein beetje kritiek op ajax niet wil je zeggen?
als je ajax niet met een hoofdletter A schrijft heb je al bijna een ban te pakken op fok.
Nou, ik heb altijd al het vermoeden gehad dat bepaalde groeperingen binnen PSV iets te maken hebben gehad met de aanslag van 9-11.quote:Op zondag 30 september 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind dat een misplaatst grap naar mij toe.
Doet hij een vliegtuig na die in een gebouw vliegt?quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De CL is gewonnen.
Groetjes Dries.
Nee, hij doet een van die mensen die vanaf het dak naar beneden sprong na.quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet hij een vliegtuig na die in een gebouw vliegt?
\quote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ieder klein beetje kritiek op Ajax niet wil je zeggen?
Ik denk het.quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet hij een vliegtuig na die in een gebouw vliegt?
Hahaha, never forget 30/9 VVV away.quote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij doet een van die mensen die vanaf het dak naar beneden sprong na.
Achterwaardse saltoquote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het.
[ afbeelding ]
Wat denk je nu te zien?
Ze kan niet koken. De buurvrouw wel.quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan die vrouw van Louis een beetje koken?
Hamsik geschorst, 0-4.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Dickie weet ook wel dat het donderdag een afgetekende 0-5 nederlaag wordt tegen Napoli
quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Frankie weet ook wel dat het woensdag een afgetekende 0-5 nederlaag wordt tegen Real Madrid
Maar jij baseert alles op FM.quote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavani maakt er gewoon 5 man. Derijck en Marcelo vs Cavani
In het eredivisie topic mag je toch over alle eredivisieclubs praten?quote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we het over Ajax. Nu hebben we het over PSV?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
In het eredivisie topic mag je toch over alle eredivisieclubs praten?
Ik post over PSV en jij gaat mijn post veranderen in Ajax.quote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
In het eredivisie topic mag je toch over alle eredivisieclubs praten?
Wat erg.quote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik post over PSV en jij gaat mijn post veranderen in Ajax.
het is wat.quote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik post over PSV en jij gaat mijn post veranderen in Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |