SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Kut mod ga naar je eigen forumquote:Op zondag 30 september 2012 18:15 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OOOH OOH OO HOO PSV FRITZEL PHILIPS.
We Worden Kampioen!!![]()
Waarom maakt elke spits dan niet elke wedstrijd tegen VVV een hattrick? Als het zo makkelijk is.quote:![]()
Tering, ga je even eten, kom je terug, is het 0-6
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
neequote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
nee commentator. Juist wel extra tijd anders is de scheids niet consequent
sukkel commentator.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Haha het is watquote:Op zondag 30 september 2012 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, ga je even eten, kom je terug, is het 0-6
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Nee.quote:Op zondag 30 september 2012 18:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kut mod ga naar je eigen forum![]()
Hopelijk bespaart Braamhaar VVV extra speeltijd, zegt de Rijk.
Hij begrijpt het principe van doelsaldo nog niet helemaal geloof ik.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-09-2012 om 18:14:23#Locadia is een doelpuntenmachine. Al dertien goals in zes wedstrijden bij Jong #PSV. Niet vergeten dat #PSV tegen 10 man speelt. reageer retweet
![]()
Doe eens niet zo man sufkutquote:Op zondag 30 september 2012 18:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kut mod ga naar je eigen forum
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-09-2012 om 18:14:23#Locadia is een doelpuntenmachine. Al dertien goals in zes wedstrijden bij Jong #PSV. Niet vergeten dat #PSV tegen 10 man speelt. reageer retweet
hahaquote:Niet vergeten dat #PSV tegen 10 man speelt.
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
stream?quote:Op zondag 30 september 2012 18:17 schreef Bos81 het volgende:
LOCADIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
FT 0-6
23' Dries Mertens(assist: Ola Toivonen)
35' Dries Mertens(assist: Mark van Bommel)
75' Jürgen Locadia(assist: Ola Toivonen)
79' Dries Mertens(assist: Jürgen Locadia)
82' Jürgen Locadia(assist: Wilfred Bouma)
86' Jürgen Locadia(assist: Georginio Wijnaldum)![]()
Jij ook zovaak, dus stop er eens meequote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die flikker zit alleen maar dom te postenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik post kwaliteit, maar dat terzijdequote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij ook zovaak, dus stop er eens mee![]()
Stop er maar gewoon mee met dat gelul van jequote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik post kwaliteit, maar dat terzijde
Je bent de afgelopen tijd al zo dom bezigOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |