BAAAASquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef Dutchguy het volgende:
Wellicht geeft dit wat meer duidelijkheid over Dropbox 50Gb Samsung actie:
https://www.dropbox.com/help/297/en
Je moet de 'Get Started' tab volgen blijkbaar.
Nog een beetje geduld. De dagen zijn zo voorbijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:05 schreef GuitarJJ het volgende:
Wellicht vanaf vandaag de verdere uitrol van Jelly Bean over de wereld. Nederland zal waarschijnlijk nog wel wat dagen moeten wachten
Same here, heb zelfs speciaal nog m'n dropbox pw gereset omdat ik het nooit gebruikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb die get started shit gevolgd, maar ik zit hier met 2,38 gig....
ik ben afgelopen weekend naar de dropbox site gegaan en daar wat van die achievements zullen we maar zeggen gehaald en terwijl ik daar mee bezig was, kreeg ik die 50gig ineens en dat terwijl ik mijn S3 al een tijdje heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:20 schreef Braddie het volgende:
Ik dus ook net... 2 accounts... maar nee
Ik moest bij het aanmaken ook een aantal van die achievements halen voor ik de 50GB er bij kreeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben afgelopen weekend naar de dropbox site gegaan en daar wat van die achievements zullen we maar zeggen gehaald en terwijl ik daar mee bezig was, kreeg ik die 50gig ineens en dat terwijl ik mijn S3 al een tijdje heb.
mijn vriendin kreeg haar 50 gig zonder iets bijzonders te doen dus het is nogal willekeurig
Ik ben via dropbox op mijn laptop naar https://www.dropbox.com/getspace gegaan en daar kan je bv je facebook aan dropbox linken en nog wat andere dingen en nadat ik 2 achievements had gedaan kreeg ik ineens de melding dat ik 50gb erbij kreeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef Braddie het volgende:
Welke Archievments?... mij lukt het niet
zo iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben via dropbox op mijn laptop naar https://www.dropbox.com/getspace gegaan en daar kan je bv je facebook aan dropbox linken en nog wat andere dingen en nadat ik 2 achievements had gedaan kreeg ik ineens de melding dat ik 50gb erbij kreeg.
Vervolgens kreeg ik een mailtje met:
Congrats on becoming a Dropbox Guru! We've awarded you 48 GB of bonus space for the next 24 months! You now have 51.25 GB on Dropbox. To get even more space, check out our upgrade options.
Thanks again for supercharging your Samsung device with Dropbox!
Enjoy,
- The Dropbox Team
Ja, heb alles gewoon goed ingevuld..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoofdletters goed? (let op auto-caps)
2-Step authentication aan staan toevallig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:18 schreef Braddie het volgende:
Hij zegt bij m`n Gmail steeds "Bad Username/Password" ik weet goddomme toch wel m`n eigen mail ?
Hoe zie ik dit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2-Step authentication aan staan toevallig?
Dat heb je in je Google account ingesteld (check het bij je mailprofiel) maar dat zou je wel geweten hebben, dan heb je voor alles wat je google account gebruikt een apart wachtwoord van 12 letters/cijfers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |