Ja, heb alles gewoon goed ingevuld..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoofdletters goed? (let op auto-caps)
2-Step authentication aan staan toevallig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:18 schreef Braddie het volgende:
Hij zegt bij m`n Gmail steeds "Bad Username/Password" ik weet goddomme toch wel m`n eigen mail ?
Hoe zie ik dit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2-Step authentication aan staan toevallig?
Dat heb je in je Google account ingesteld (check het bij je mailprofiel) maar dat zou je wel geweten hebben, dan heb je voor alles wat je google account gebruikt een apart wachtwoord van 12 letters/cijfers.quote:
Ik heb wifi de hele dag aanstaan. Lijkt me beter voor de batterij dan mobiele dataquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Woah wifi gebruikt idd veel batterij. Opgelost
Maar wat versta je onder intensief gebruik? Welke apps bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb wifi de hele dag aanstaan. Lijkt me beter voor de batterij dan mobiele data![]()
Ik haal met intensief gebruik zo'n 14-15 uur
Facebook, webbrowsen, filmpjes (dumpert/youtube), twitter en/of een spelletje. Daarnaast dingen als TV-gids.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat versta je onder intensief gebruik? Welke apps bijvoorbeeld?
Ik begrijp er niets van. Ik gebruik dezelfde functies + whatsapp en toch gaat mijn batterij tot 20% per uur leeg. Na een paar uur intensief gebruik kan ie alweer aan de lader.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Facebook, webbrowsen, filmpjes (dumpert/youtube), twitter en/of een spelletje. Daarnaast dingen als TV-gids.
Tevens heb ik bijna altijd wifi om mij heen (thuis/trein/hogeschool)...
Ik heb er eentje van Valenta (dacht een euro of 10). Prima ding, als je aan het koortje trekt komt je telefoon naar boven. Ik heb mijn telefoon in de eerste week dat ik hem had vanaf zo'n 1,5 meter op de grond laten vallen. Dankzij het hoesje is er geen schrammetje te bekennen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef King-Ernie het volgende:
Iemand nog een goed hoesje wat mijn S3 beschermd tegen alle mogelijke schade, wat niet te lomp dik of te lelijk is?
Alle officiele Samsung hoesjes vind ik persoonlijk er wel stylish uitzien en ze maken je telefoon niet onnodig dik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef King-Ernie het volgende:
Iemand nog een goed hoesje wat mijn S3 beschermd tegen alle mogelijke schade, wat niet te lomp dik of te lelijk is?
Heb die gehad voor m'n desire, die viel na 2 maanden gebruik helemaal uit elkaar...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van Valenta (dacht een euro of 10). Prima ding, als je aan het koortje trekt komt je telefoon naar boven. Ik heb mijn telefoon in de eerste week dat ik hem had vanaf zo'n 1,5 meter op de grond laten vallen. Dankzij het hoesje is er geen schrammetje te bekennen!
[ afbeelding ]
Hij is niet zo dik als het lijkt. Bij mij is de S3 incl. hoesje circa 1 cm dik.
Dubbelklik je homeknop voor S Voice, druk op de linker menu toets voor de instellingen en dan zet je "Launch S Voice" uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:46 schreef Cici het volgende:
Waar zet ik S Voice uit? Kan het niet vinden...
Wel een dualcore processor. Echter geloof ik graag dat het nog steeds een snel toestel gaat worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:30 schreef Dutchguy het volgende:
De SIII mini komt er aan:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)t-4-inch-scherm.html
Best slim, (hopelijk) zelfde specs maar kleiner formaat voor degenen die niet een groot toestel willen.
Op het design en de naam na, heeft deze telefoon niets te maken met de Galaxy S3. Je zal namelijk een minder goed scherm krijgen en een minder snel toestel. Goeie marketing van Samsung is het wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:30 schreef Dutchguy het volgende:
De SIII mini komt er aan:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)t-4-inch-scherm.html
Best slim, (hopelijk) zelfde specs maar kleiner formaat voor degenen die niet een groot toestel willen.
specs zijn mehhh, in ieder geval geen S3 in een kleinere verpakking. niet slecht, maar mehhhquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:12 schreef egelhond het volgende:
Ben benieuwd naar de SIII mini. Als het een beetje leuke specs heeft dan ben ik wel bereid mn iphone 4s hiervoor in te leveren.
Als ik de specs zo zie behoorlijk misleidende naam idd. Het wekt qua specs verwachtingen die niet helemaal waar gemaakt worden. Evengoed nog best een aardige middenmoter maar ook niet meer dan dat. Dan is de HTC One S wellicht een betere optie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:36 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Op het design en de naam na, heeft deze telefoon niets te maken met de Galaxy S3. Je zal namelijk een minder goed scherm krijgen en een minder snel toestel. Goeie marketing van Samsung is het wel.
Als je nou heeeeeel ietsjes naar boven scrolt.....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand tips/suggesties voor een goede case? Bvd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ineens zo'n fucking lelijke balk links, ik weet ook niet hoe ik eraan kom. Iemand die weet hoe ik het weg kan krijgen. Gaat om de Galaxy Note II. Ja ik post hier omdat in het Note topic haast niemand hem nog heeft.Is de multitasking bar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds vorige week vrijdag.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Geen idee, is trouwens een N2 only feature.
Ik niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:49 schreef Braddie het volgende:
Zit sterk te twijfelen om de S3 in te ruilen op een 808 Pureview hoor...
Heb er alleen maar problemen mee.
Swiftkey Xquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef Fendy het volgende:
Daarom vind ik dat samsung toetsenbord dus zo gaar, hij slaat elk verkeerd getiept woord op en vindt dat ook meteen een suggestie.
Dus je wilt bijvoorbeeld "daarom" tiepen, je begint met een d, dan per ongeluk een s, backspace en je tiept verder "aarom".
Vervolgens staat het woord aarom dus in je woordenboek en geeft ie dat ook als suggestie tijdens het swypen. Supergaar.
Ik wacht nog op de mail van swype met het linkje naar de nieuwste beta...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |