Ja, heb alles gewoon goed ingevuld..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoofdletters goed? (let op auto-caps)
2-Step authentication aan staan toevallig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:18 schreef Braddie het volgende:
Hij zegt bij m`n Gmail steeds "Bad Username/Password" ik weet goddomme toch wel m`n eigen mail ?
Hoe zie ik dit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2-Step authentication aan staan toevallig?
Dat heb je in je Google account ingesteld (check het bij je mailprofiel) maar dat zou je wel geweten hebben, dan heb je voor alles wat je google account gebruikt een apart wachtwoord van 12 letters/cijfers.quote:
Ik heb wifi de hele dag aanstaan. Lijkt me beter voor de batterij dan mobiele dataquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Woah wifi gebruikt idd veel batterij. Opgelost
Maar wat versta je onder intensief gebruik? Welke apps bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb wifi de hele dag aanstaan. Lijkt me beter voor de batterij dan mobiele data![]()
Ik haal met intensief gebruik zo'n 14-15 uur
Facebook, webbrowsen, filmpjes (dumpert/youtube), twitter en/of een spelletje. Daarnaast dingen als TV-gids.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat versta je onder intensief gebruik? Welke apps bijvoorbeeld?
Ik begrijp er niets van. Ik gebruik dezelfde functies + whatsapp en toch gaat mijn batterij tot 20% per uur leeg. Na een paar uur intensief gebruik kan ie alweer aan de lader.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Facebook, webbrowsen, filmpjes (dumpert/youtube), twitter en/of een spelletje. Daarnaast dingen als TV-gids.
Tevens heb ik bijna altijd wifi om mij heen (thuis/trein/hogeschool)...
Ik heb er eentje van Valenta (dacht een euro of 10). Prima ding, als je aan het koortje trekt komt je telefoon naar boven. Ik heb mijn telefoon in de eerste week dat ik hem had vanaf zo'n 1,5 meter op de grond laten vallen. Dankzij het hoesje is er geen schrammetje te bekennen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef King-Ernie het volgende:
Iemand nog een goed hoesje wat mijn S3 beschermd tegen alle mogelijke schade, wat niet te lomp dik of te lelijk is?
Alle officiele Samsung hoesjes vind ik persoonlijk er wel stylish uitzien en ze maken je telefoon niet onnodig dik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef King-Ernie het volgende:
Iemand nog een goed hoesje wat mijn S3 beschermd tegen alle mogelijke schade, wat niet te lomp dik of te lelijk is?
Heb die gehad voor m'n desire, die viel na 2 maanden gebruik helemaal uit elkaar...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van Valenta (dacht een euro of 10). Prima ding, als je aan het koortje trekt komt je telefoon naar boven. Ik heb mijn telefoon in de eerste week dat ik hem had vanaf zo'n 1,5 meter op de grond laten vallen. Dankzij het hoesje is er geen schrammetje te bekennen!
[ afbeelding ]
Hij is niet zo dik als het lijkt. Bij mij is de S3 incl. hoesje circa 1 cm dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |