quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ineens zo'n fucking lelijke balk links, ik weet ook niet hoe ik eraan kom. Iemand die weet hoe ik het weg kan krijgen. Gaat om de Galaxy Note II. Ja ik post hier omdat in het Note topic haast niemand hem nog heeft.Is de multitasking bar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds vorige week vrijdag.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Geen idee, is trouwens een N2 only feature.
Ik niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:49 schreef Braddie het volgende:
Zit sterk te twijfelen om de S3 in te ruilen op een 808 Pureview hoor...
Heb er alleen maar problemen mee.
Swiftkey Xquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef Fendy het volgende:
Daarom vind ik dat samsung toetsenbord dus zo gaar, hij slaat elk verkeerd getiept woord op en vindt dat ook meteen een suggestie.
Dus je wilt bijvoorbeeld "daarom" tiepen, je begint met een d, dan per ongeluk een s, backspace en je tiept verder "aarom".
Vervolgens staat het woord aarom dus in je woordenboek en geeft ie dat ook als suggestie tijdens het swypen. Supergaar.
Ik wacht nog op de mail van swype met het linkje naar de nieuwste beta...
Is dat die 98745miljoen megagigapixelcameratelefoon?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:49 schreef Braddie het volgende:
Dat lijkt me niet de bedoeling, maar misschien is het net een aparte case.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:43 schreef Fendy het volgende:
Ik heb dus zo'n fantastisch dure flip case van Ebay gehaald voor een paar cent, maar is het de bedoeling dat je de batterijklep eraf haalt als je je telefoon erin stopt? Anders lijkt ie niet te passen...
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:45 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb al OMEGA v27.1 en wil hem upgraden naar v.27.2.
Moet ik gewoon naar CWM en dan install zip doen? (Met de indruk dat ik geen apps oid kwijtraak bij het updaten)
De case op de afbeelding ziet er heel anders uit dan de flipcase.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:22 schreef JohnB52 het volgende:
Dat moet bij de orginele flipcase ook.
lijkt mij niet helemaal de bedoelingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:43 schreef Fendy het volgende:
Ik heb dus zo'n fantastisch dure flip case van Ebay gehaald voor een paar cent, maar is het de bedoeling dat je de batterijklep eraf haalt als je je telefoon erin stopt? Anders lijkt ie niet te passen...
[ afbeelding ]
Nokia. Krijg je spijt van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:49 schreef Braddie het volgende:
Het hoesje wat ik heb, is er ook in de 'boek' uitvoering. Kijk maar eens bij Coolblue en zoek op Melkco. Ze zijn daar alleen een stuk duurder, maar je kunt er wel leuk alle reviews lezen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:39 schreef Klonk het volgende:
ik ben toch ook naar een ander hoesje aan het kijken, vind de beschadigingen in het plastic van de flipcasehoes van samsung erg jammer en ik ben een zeiker, ik wil perse een case die opent als een boek.
en dan heb je niet veel keuze, kom op ebay 1 of 2 hoesjes tegen...
Er is zoveel moois te koop, er zit vast iets voor je bij. Ik heb mijn S3 overigens bij Coolblue gekocht en ben er heel erg tevreden over. Ongelooflijk snelle levering en je wordt zowat elk uur op de hoogte gehouden van het hele bestel- en verzendproces.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:50 schreef Klonk het volgende:
Ik vind de leersoort die Melkco gebruikt niet echt mooi.
Eens ff kijken idd wat Coolblue verder heeft, was op die site aan het kijken waar jij het hoesje gekocht had.
Eens op etsy rondkijken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:39 schreef Klonk het volgende:
ik ben toch ook naar een ander hoesje aan het kijken, vind de beschadigingen in het plastic van de flipcasehoes van samsung erg jammer en ik ben een zeiker, ik wil perse een case die opent als een boek.
en dan heb je niet veel keuze, kom op ebay 1 of 2 hoesjes tegen...
Dat vind ik persoonlijk het beste hoesje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef Lady-M het volgende:
Ik heb een perfect passend leren hoesje, wat ook nog eens erg mooi is.
Bij carrymobile gekocht voor 40 dollar ( 32 euro) incl. verzenden. Ik had hem na een dag of 10 in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |