Is dat die 98745miljoen megagigapixelcameratelefoon?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:49 schreef Braddie het volgende:
Zit sterk te twijfelen om de S3 in te ruilen op een 808 Pureview hoor...
Heb er alleen maar problemen mee.
Dat lijkt me niet de bedoeling, maar misschien is het net een aparte case.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:43 schreef Fendy het volgende:
Ik heb dus zo'n fantastisch dure flip case van Ebay gehaald voor een paar cent, maar is het de bedoeling dat je de batterijklep eraf haalt als je je telefoon erin stopt? Anders lijkt ie niet te passen...
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:45 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb al OMEGA v27.1 en wil hem upgraden naar v.27.2.
Moet ik gewoon naar CWM en dan install zip doen? (Met de indruk dat ik geen apps oid kwijtraak bij het updaten)
De case op de afbeelding ziet er heel anders uit dan de flipcase.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:22 schreef JohnB52 het volgende:
Dat moet bij de orginele flipcase ook.
lijkt mij niet helemaal de bedoelingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:43 schreef Fendy het volgende:
Ik heb dus zo'n fantastisch dure flip case van Ebay gehaald voor een paar cent, maar is het de bedoeling dat je de batterijklep eraf haalt als je je telefoon erin stopt? Anders lijkt ie niet te passen...
[ afbeelding ]
Nokia. Krijg je spijt van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:49 schreef Braddie het volgende:
Zit sterk te twijfelen om de S3 in te ruilen op een 808 Pureview hoor...
Heb er alleen maar problemen mee.
Het hoesje wat ik heb, is er ook in de 'boek' uitvoering. Kijk maar eens bij Coolblue en zoek op Melkco. Ze zijn daar alleen een stuk duurder, maar je kunt er wel leuk alle reviews lezen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:39 schreef Klonk het volgende:
ik ben toch ook naar een ander hoesje aan het kijken, vind de beschadigingen in het plastic van de flipcasehoes van samsung erg jammer en ik ben een zeiker, ik wil perse een case die opent als een boek.
en dan heb je niet veel keuze, kom op ebay 1 of 2 hoesjes tegen...
Er is zoveel moois te koop, er zit vast iets voor je bij. Ik heb mijn S3 overigens bij Coolblue gekocht en ben er heel erg tevreden over. Ongelooflijk snelle levering en je wordt zowat elk uur op de hoogte gehouden van het hele bestel- en verzendproces.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:50 schreef Klonk het volgende:
Ik vind de leersoort die Melkco gebruikt niet echt mooi.
Eens ff kijken idd wat Coolblue verder heeft, was op die site aan het kijken waar jij het hoesje gekocht had.
Eens op etsy rondkijken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:39 schreef Klonk het volgende:
ik ben toch ook naar een ander hoesje aan het kijken, vind de beschadigingen in het plastic van de flipcasehoes van samsung erg jammer en ik ben een zeiker, ik wil perse een case die opent als een boek.
en dan heb je niet veel keuze, kom op ebay 1 of 2 hoesjes tegen...
Dat vind ik persoonlijk het beste hoesje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef Lady-M het volgende:
Ik heb een perfect passend leren hoesje, wat ook nog eens erg mooi is.
Bij carrymobile gekocht voor 40 dollar ( 32 euro) incl. verzenden. Ik had hem na een dag of 10 in huis.
Op basis van wat wordt dat eigenlijk uitgerold? Mijn toestel was vanuit de doos op Grieks ingesteld, krijg ik dan de update als die in Griekenland wordt uitgerold of toch in Nederland omdat die daar in gebruik is.quote:
tot nu toe heb ik het gevoel dat de uitrol op compleet willekeurige basis isquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op basis van wat wordt dat eigenlijk uitgerold? Mijn toestel was vanuit de doos op Grieks ingesteld, krijg ik dan de update als die in Griekenland wordt uitgerold of toch in Nederland omdat die daar in gebruik is.
Griekenland. En als dat land failliet is, kun je fluiten naar je updatequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op basis van wat wordt dat eigenlijk uitgerold? Mijn toestel was vanuit de doos op Grieks ingesteld, krijg ik dan de update als die in Griekenland wordt uitgerold of toch in Nederland omdat die daar in gebruik is.
Ja maar, ja maar........quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Griekenland. En als dat land failliet is, kun je fluiten naar je update
Dat is nooit bevestigd. Grote kans dat de S4 werd verward met de S3 mini. Dat heb je met geruchten.quote:
Ik heb ook een bumper, voor binnen en buitenshuis. Plus een stickerlaagje over het glas tegen krassen. Vind ik wel genoeg. Ik heb ook nog een hoesje, die naar onder opengaat, maar wat een log en irritant ding. Ligt nou bij mijn vriendin, hopen dat zij het wel handig vind.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:20 schreef Lady-M het volgende:
[..]
Voor gebruik binnenshuis heb ik een soort bumpertje op Ebay gekocht. Als je je telefoon dan neerlegt, ligt hij niet direct op de kwetsbare achterkant of op het glas. Ik heb anderhalve week in het ziekenhuis gelegen toen ik hem net had en toen was dat ding hartstikke handig.
Lekker aan het trollen, samen met je maatje Flammie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:24 schreef Michielos het volgende:
ik heb s3 nu een maand en enkel problemen mee.
Apps crashen zonder reden, chroma hangt zich vast en nu is ook het scherm ingebrand.
Voor mij geen Samsung meer, volgende keer lekker een Apple. Die dingen doen het tenminste.
Krijg geen leentoestel van provider en ben phone ruim 4 weken kwijt.. wow.... heb hem net een maand. In principe heb ik dus veel geld betaald voor een niet deugdelijk product.
huh? ik ben serieus hoor. Ik ben er een beetje in teleurgesteld als ik eerlijk ben. Het kan niet zo zijn dat een duur product een maand na aankoop het al laat afweten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lekker aan het trollen met je maatje Flammie?
Hou het a.u.b. in je eigen topics.
Tot een paar dagen terug had ik er geen problemen mee. Ja.. chrome app hangt zich bijzonder vaak vast en de telefoon is vreemd in dat ie geen Wifi vind totdat je telefoon opnieuw opstart en nog wat kleine dingen die ik zelf minder vind. Maar opeens vanuit het niets merkte ik een groene laag aan de rechterkant van het scherm. Deze laag is zich nu aan het uitbreiden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef 16meter het volgende:
Ja man, echt geoden troll, zeer geloofwaardig. Vooral je verwijzing naar Apple is heel relevant. En je kontkameraadje dat ook tig posts maakt dat je beter een Apple telefoon had kunnen kopen.
edit: En nog voordat ik kan posten nog zo'n 'grappige' opmerking erbij ge-edit.
Een dag bij mij op spaarstand, maar ik gebruik hem wel vrij intensief dus daar kan het ook aan liggen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb nog geen enkel probleem gehad in bijna een week, ideaal ding.
Batterij gaat ook lang mee.
Wel herkenbaar, mijn apps lopen ook regelmatig vast en google chrome gebruik ik maar niet meer, want die bleef telkens hangen. Heel vervelend. Heb de phone ook nog geen maand btw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:24 schreef Michielos het volgende:
ik heb s3 nu een maand en enkel problemen mee.
Apps crashen zonder reden, chroma hangt zich vast en nu is ook het scherm ingebrand.
Voor mij geen Samsung meer, volgende keer lekker een Apple. Die dingen doen het tenminste.
Krijg geen leentoestel van provider en ben phone ruim 4 weken kwijt.. wow.... heb hem net een maand. In principe heb ik dus veel geld betaald voor een niet deugdelijk product.
maar volgens 16meter lul ik maar wat en troll ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, mijn apps lopen ook regelmatig vast en google chrome gebruik ik maar niet meer, want die bleef telkens hangen. Heel vervelend. Heb de phone ook nog geen maand btw.
wat is firmware? Nee dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ingebrand scherm na een maand? Lijkt me eerder een ander defect.
Hebben jullie met de firmware zitten spelen oid?
\quote:
Ik heb juist al een paar mensen gesproken die vanaf een iPhone zijn overgestapt en helemaal lyrisch zijn over de S3... Bij mij is Chrome nog geen één keer vastgelopen en mijn scherm werkt perfect, vrienden met ook een S3 hebben dezelfde ervaring.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
huh? ik ben serieus hoor. Ik ben er een beetje in teleurgesteld als ik eerlijk ben. Het kan niet zo zijn dat een duur product een maand na aankoop het al laat afweten.
ik sprak vandaag een vriend en hij zei van tevoren al dat ik geen Samsung moest kopen, maar een iPhone. Ik vrees dat ie nog gelijk gekregen heeft ook
ik hoef geen iPhone per se, enkel een telefoon die niet veel geld kost en na een maand al kaduuk is. Het is misschien ook wel een beetje emotioneel reageren van me hoor, maar ik ben po zich wel teleurgesteld in de s3.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb juist al een paar mensen gesproken die vanaf een iPhone zijn overgestapt en helemaal lyrisch zijn over de S3... Bij mij is Chrome nog geen één keer vastgelopen en mijn scherm werkt perfect, vrienden met ook een S3 hebben dezelfde ervaring.
Jij mag vinden wat je ervan vindt, maar ik mis altijd iets als ik weer een iPhone in mijn handen heb.
Dus je wil een goedkope telefoon die maar een maand mee gaat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik hoef geen iPhone per se, enkel een telefoon die niet veel geld kost en na een maand al kaduuk is. ...
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus je wil een goedkope telefoon die maar een maand mee gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |