Uiteraard. Stond er binnen een uur na ontvangst van mijn S3 op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:41 schreef Vaatwastablet het volgende:
Nog meer mensen die een custom rommetje hebben draaien?
Veel duidelijker kan ik het niet maken hoor, dat jij er niets van snapt zegt meer over jou dan over mij. Elitegedrag is het zeker niet, ik vraag zelfs nog netjes of het niet duidelijk was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:53 schreef McWurth het volgende:
[..]
lekker elite gedrag zegt wel veel over dit topic lol. heb sinds kort ook s3 maar ik zoek het zelf wel uit
Standaard rom, van 's morgens uur of half 8 tot middernacht, dan nog zo'n 40% over, gaat ie weer aan de lader.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:05 schreef draadstalig het volgende:
Hoelang kunnen jullie momenteel met een volle batterij? Vermeld tevens of je custom rom hebt of niet. Ik heb momenteel geen custom rom en red zo'n 10 tot 12 uur. Vroeger veel meer maar sinds hij (voor reparatie) bij KPN langs is geweest en er Battery test Failed op de batterij staat lijkt hij minder lang mee te kunnen.
Toch maar even langs KPN voor uitleg en wellicht custom rom proberen.
Ja, gewoon counter resetten en dan stock firmware flashen. Of andersom.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:42 schreef robuust89 het volgende:
Vraag: Als ik mijn S3 ga flashen, dan verlies ik mijn garantie. Maar, ik heb ook mijn toestel geleased bij vodafone. Ik moet 'm dus na 2 jaar weer teruggeven. Kan dat dan nog wel, als je 'm geflashed heb?
Die counter zag ik bij mij ook voorbij komen (los toestel gekocht) moet ik daar nog wat mee?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, gewoon counter resetten en dan stock firmware flashen. Of andersom.
Als je je telefoon opstuurt voor reparatie kan je die het best volgens mij resetten. Dat is je root of flash counter. Met root of custom rom heb je geen garantie meer. Met het resetten van je counter herstel je dat weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die counter zag ik bij mij ook voorbij komen (los toestel gekocht) moet ik daar nog wat mee?
Met intensief gebruik? Zo'n 6 uurtjes denk ik. Op spaarstand waarschijnlijk langer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:05 schreef draadstalig het volgende:
Hoelang kunnen jullie momenteel met een volle batterij? Vermeld tevens of je custom rom hebt of niet. Ik heb momenteel geen custom rom en red zo'n 10 tot 12 uur. Vroeger veel meer maar sinds hij (voor reparatie) bij KPN langs is geweest en er Battery test Failed op de batterij staat lijkt hij minder lang mee te kunnen.
Toch maar even langs KPN voor uitleg en wellicht custom rom proberen.
Ik red met intensief gebruik zo`n 16 uur...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met intensief gebruik? Zo'n 6 uurtjes denk ik. Op spaarstand waarschijnlijk langer.
Heb ik ook, maar ik hoef alleen over het scherm te vegen om op te nemen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef Glennz het volgende:
Als ik gebeld word, dan kan ik niet meteen opnemen. Dat vind ik erg irritant. Ik weet dat het komt omdat ik een patroon heb om te unlocken, want ik heb getest of het ook zo was zonder patroon en dat bleek niet het geval te zijn. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Klopt, maar bij mij duurt dat iets van 3 seconden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:30 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik hoef alleen over het scherm te vegen om op te nemen?
Hoe doe je dat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik red met intensief gebruik zo`n 16 uur...
Er is een optie dat ie opneemt als je de mob dichtbij je gezicht/oor houdt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind dat vegen irritant kun je niet ergens instellen dat je meteen kunt opnemen?
Hij gebruikt hem intensief als presse-papier.quote:
En 8u van de 16u slapenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij gebruikt hem intensief als presse-papier.
ik bedoel eigenlijk dezelfde wijze als een iPhone.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is een optie dat ie opneemt als je de mob dichtbij je gezicht/oor houdt.
Dit ongeveer. 's ochtends van de lader rond 7 uur, en dan rond middernacht nog ongeveer 35% over. Mijn Galaxy S was met hetzelfde gebruik op dat tijdstip leeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
Standaard rom, van 's morgens uur of half 8 tot middernacht, dan nog zo'n 40% over, gaat ie weer aan de lader.
Helderheid staat op zo`n 15-20%quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hij gebruikt hem intensief als presse-papier.
Ik zou het begrijpen als je twijfelt tussen de iPhone 5 en de S3, maar de iPhone 4S is nu echt een beetje gedateerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef Erasmusch het volgende:
Ik kan kiezen tussen een iphone 4S of een S3. Neig sterk naar een S3, al vind ik het scherm eigenlijk te groot. Ik heb nu een S2 en het grootste nadeel vind ik de batterij. Als ik dit topic ff door scroll, is dat dus nog steeds behelpen?
Zelfs de 5 is al gedateerd lol.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik zou het begrijpen als je twijfelt tussen de iPhone 5 en de S3, maar de iPhone 4S is nu echt een beetje gedateerd.
Zit ook bij de S3, gewoon op je dropbox icoontje klikken, account aanmaken, klaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb vorige week de Galaxy Note II gekocht en blijkbaar zit daar 50gb Dropbox bij, hoe activeer ik die?
Raar, dat kreeg ik direct toen ik mijn telefoon ging instellen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb vorige week de Galaxy Note II gekocht en blijkbaar zit daar 50gb Dropbox bij, hoe activeer ik die?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit ook bij de S3, gewoon op je dropbox icoontje klikken, account aanmaken, klaar.
Ik had al een Dropbox account, ik heb mij gewoon aangemeld met mijn eigen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Raar, dat kreeg ik direct toen ik mijn telefoon ging instellen?
BAAAASquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef Dutchguy het volgende:
Wellicht geeft dit wat meer duidelijkheid over Dropbox 50Gb Samsung actie:
https://www.dropbox.com/help/297/en
Je moet de 'Get Started' tab volgen blijkbaar.
Nog een beetje geduld. De dagen zijn zo voorbijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:05 schreef GuitarJJ het volgende:
Wellicht vanaf vandaag de verdere uitrol van Jelly Bean over de wereld. Nederland zal waarschijnlijk nog wel wat dagen moeten wachten
Same here, heb zelfs speciaal nog m'n dropbox pw gereset omdat ik het nooit gebruikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb die get started shit gevolgd, maar ik zit hier met 2,38 gig....
ik ben afgelopen weekend naar de dropbox site gegaan en daar wat van die achievements zullen we maar zeggen gehaald en terwijl ik daar mee bezig was, kreeg ik die 50gig ineens en dat terwijl ik mijn S3 al een tijdje heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:20 schreef Braddie het volgende:
Ik dus ook net... 2 accounts... maar nee
Ik moest bij het aanmaken ook een aantal van die achievements halen voor ik de 50GB er bij kreeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben afgelopen weekend naar de dropbox site gegaan en daar wat van die achievements zullen we maar zeggen gehaald en terwijl ik daar mee bezig was, kreeg ik die 50gig ineens en dat terwijl ik mijn S3 al een tijdje heb.
mijn vriendin kreeg haar 50 gig zonder iets bijzonders te doen dus het is nogal willekeurig
Ik ben via dropbox op mijn laptop naar https://www.dropbox.com/getspace gegaan en daar kan je bv je facebook aan dropbox linken en nog wat andere dingen en nadat ik 2 achievements had gedaan kreeg ik ineens de melding dat ik 50gb erbij kreeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef Braddie het volgende:
Welke Archievments?... mij lukt het niet
zo iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben via dropbox op mijn laptop naar https://www.dropbox.com/getspace gegaan en daar kan je bv je facebook aan dropbox linken en nog wat andere dingen en nadat ik 2 achievements had gedaan kreeg ik ineens de melding dat ik 50gb erbij kreeg.
Vervolgens kreeg ik een mailtje met:
Congrats on becoming a Dropbox Guru! We've awarded you 48 GB of bonus space for the next 24 months! You now have 51.25 GB on Dropbox. To get even more space, check out our upgrade options.
Thanks again for supercharging your Samsung device with Dropbox!
Enjoy,
- The Dropbox Team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |