SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga langzamer, bij mij was les 15 pas 4,1 kmquote:Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef linebear het volgende:
[..]
zal inderdaad iets meer dan 4 km zijn![]()
Ik weet het niet goed meer....quote:Op zondag 30 september 2012 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga langzamer, bij mij was les 15 pas 4,1 km![]()
Dit was les 15: 4-5-5-4 (+1,5 extra gerend op het einde dus eigenlijk zou het qua afstand iets minder horen te zijn met mijn tempo) http://www.endomondo.com/workouts/sY9wHMMkY40![]()
Maakt ook niet heel veel uit. Als ik een stuk over heb dan loop ik dat lekker rustig uit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Net terug van een 5km rondje met m'n nieuwe schoenen. Binnenkort de Amsterdam Marathon lopen (8 km)!Children of the night. What music they make.![]()
Acces denied.. Heb daar geen account. Zal ik eerdaags eens regelen. Leuk voor hier.quote:Op zondag 30 september 2012 14:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit was les 15: 4-5-5-4 (+1,5 extra gerend op het einde dus eigenlijk zou het qua afstand iets minder horen te zijn met mijn tempo) http://www.endomondo.com/workouts/sY9wHMMkY40Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
boks ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 14:11 schreef DeHovenier het volgende:
Net terug van een 5km rondje met m'n nieuwe schoenen. Binnenkort de Amsterdam Marathon lopen (8 km)!![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Acces denied.. Heb daar geen account. Zal ik eerdaags eens regelen. Leuk voor hier.en dan in het Fokteam aanmelden.. Ik zal trouwens mijn trainingoverzicht even publiekelijk maken
Als het goed is kan je nu het overzichtje zien, maar niet de kaart..![]()
Boks.quote:Lekker weer idd.quote:Op zondag 30 september 2012 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Ik ga zo ook weer 's lopen!Children of the night. What music they make.![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 30 september 2012 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]en dan in het Fokteam aanmelden.. Ik zal trouwens mijn trainingoverzicht even publiekelijk maken
Als het goed is kan je nu het overzichtje zien, maar niet de kaart..Kan idd je stats zien.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 14:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Uiteraard.Kan idd je stats zien.
mooi, dan is dat gelukt.
![]()
Heb me ook aangemeld bij Endomondo. Alleen moet ik dan wel twee apps gaan bijhouden voordat ik ga lopen. Kijken hoe lang ik dat vol hou![]()
![]()
Je kunt je runs gewoon als documentje later uploaden in endomondo. Ik ren met runkeeper en sla dan de gegevens gewoon even op.quote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef linebear het volgende:
Heb me ook aangemeld bij Endomondo. Alleen moet ik dan wel twee apps gaan bijhouden voordat ik ga lopen. Kijken hoe lang ik dat vol hou![]()
Zo weer een rondje er op zitten van 30 km! Te paard dan he, maar dat telt hier zeker niet. Wel leuk dat je dat met Runkeeper ook bij kunt houden.
Morgen ga ik zelf weer, maar dan maar een kwart van de afstand. Ok mooi.![]()
![]()
![]()
Ben terug! De loop was prachtig, zo'n mooie omgevingMijn prestatie...? Mwa, minder... Ik ben op het moment niet zo in vorm, lijkt het. Het ging wel lekker, maar toch heb ik even moeten wandelen, en daar baal ik dan een beetje van
![]()
Maar nu voel ik me toch wel goed, dat ik het wel gedaan heb. Ik ben alleen wel héél veel ingehaald... Magoed, daar maar niet meer aan denken![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het gaat om het gevoel. Je kan niet altijd je record verbrekenquote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Ben terug! De loop was prachtig, zo'n mooie omgevingMijn prestatie...? Mwa, minder... Ik ben op het moment niet zo in vorm, lijkt het. Het ging wel lekker, maar toch heb ik even moeten wandelen, en daar baal ik dan een beetje van
![]()
Maar nu voel ik me toch wel goed, dat ik het wel gedaan heb. Ik ben alleen wel héél veel ingehaald... Magoed, daar maar niet meer aan denken!![]()
Is ook zo. Het liefst had ik alleen niet gewandeldmagoed, lieve koekjes worden niet gebakken
Oh, ik ben trouwens weer vergeten na de finish m'n Garmin uit te drukkenDat moet ik dus even bijwerken. Kijken of dat kan...?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Quoi: top gedaan
Guppy: je hebt m uitgelopen, en dat wandelen: /care! Super gedaan
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dank je!! En hoe ging het bij jou dan?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zodan. Hartslag veeeeel te hoog. 181 bij een tempo van 6:21
En 14.4 km zonder water is ook geen succes.
rozijnen smaakte prima na 9 km.
Nu ben ik dood... Damn wat zwaar.
kan trouwens ook komen door nogal veel wijn en bier gister...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Singelloop Utrecht: mission accomplished!!! Ik heb m uitgelopen
Alleen gewandeld bij de drinkposten
Volgens Garmin 1:09:31
Stats volgen, ik ga eerst lekker douchen
top!quote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef Yuki het volgende:
Stats volgen, ik ga eerst lekker douchenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Goed bezigquote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef Yuki het volgende:
Stats volgen, ik ga eerst lekker douchen![]()
Hier nog mijn Endomondo, let vooral op de prachtige omgevingen toch nog 6:50 gemiddeld. Kon erger! Volgend jaar gaat het vast beter, voor nu was dit ook lekker http://www.endomondo.com/workouts/96386924
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
![]()
Oh, dat ie 6,20km is klopt trouwens, de organisatie zei dat ook
Good busy!quote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef Yuki het volgende:
Stats volgen, ik ga eerst lekker douchenJa doei.![]()
Ik loop nu een weekje op nieuwe asics, maar krijg steeds naar een paar km een raar tintelend gevoel in mijn voeten.. Alsof t slaapt zeg maar.. Naar mijn gevoel heb ik de schoenen niet te strak of iets dergelijks.. Iemand hier ervaring mee?![]()
Zijn wij geen vriendjes op Endo? Voeg me maar even toe dan?quote:
Of ben jij die S. B. die me nu een friend-request gestuurd heeft?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
lol, mn hartslag zo richting het einde...
http://www.endomondo.com/workouts/96389950Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Jup, ik heb dat vaak, bij verschillende schoenen en activiteiten. Heeft waarschijnlijk te maken met de stand van je enkel. Als die bijvoorbeeld iets naar binnen klapt dan kunnen je bloedvaten en zenuwen wat in de knel komen. Ik heb zelf echt goede (steun) zolen nodig zodat de stand van mijn enkel goed is, dan krijg ik geen last van tintelingen of 'dode tenen'.quote:Op zondag 30 september 2012 15:07 schreef RobinR het volgende:
Ik loop nu een weekje op nieuwe asics, maar krijg steeds naar een paar km een raar tintelend gevoel in mijn voeten.. Alsof t slaapt zeg maar.. Naar mijn gevoel heb ik de schoenen niet te strak of iets dergelijks.. Iemand hier ervaring mee?![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zijn wij geen vriendjes op Endo? Voeg me maar even toe dan?
Of ben jij die S. B. die me nu een friend-request gestuurd heeft?![]()
![]()
Nu kun je wel kijkenquote:
Nou dan moet ik daar eens naar kijken..quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, ik heb dat vaak, bij verschillende schoenen en activiteiten. Heeft waarschijnlijk te maken met de stand van je enkel. Als die bijvoorbeeld iets naar binnen klapt dan kunnen je bloedvaten en zenuwen wat in de knel komen. Ik heb zelf echt goede (steun) zolen nodig zodat de stand van mijn enkel goed is, dan krijg ik geen last van tintelingen of 'dode tenen'.
Het gaat ook vanzelf weer weg.. Maar het is toch lastig om een paar km met rare voeten te lopen haha![]()
![]()
Ja he! En die 'berg' was ook mooi. Je kunt m ook zien in de Altitude. 80m boven NAP, volgens de omroeper. Die nekte me ook, maar volgende keer als ik m krijgen
Zwaar hoor, bergjes lopenquote:Op zondag 30 september 2012 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja he! En die 'berg' was ook mooi. Je kunt m ook zien in de Altitude. 80m boven NAP, volgens de omroeper. Die nekte me ook, maar volgende keer als ik m krijgen![]()
![]()
![]()
jullie hebben toch niet helemaal tot aan de posbank gelopen?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nee, dat is alleen voor de èchte bikkels van de 15km weggelegdquote:Op zondag 30 september 2012 15:18 schreef Jumparound het volgende:
jullie hebben toch niet helemaal tot aan de posbank gelopen?
Ik zit ook bij het fok team op Endomondo. Jeffrey M
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gelukkig, dan hoor ik bij de echte bikkels
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik op 15nice!
YUR staat trouwens ook lekker, bovenaan![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik sta gewoon op 11quote:Op zondag 30 september 2012 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik op 15nice!
YUR staat trouwens ook lekker, bovenaan!![]()
![]()
Yuki, heb je SEMTEX nog gezien trouwens?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nopquote:Op zondag 30 september 2012 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Yuki, heb je SEMTEX nog gezien trouwens?
Gehoord dan? (flauw)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties
Statistiekjes
http://www.endomondo.com/workouts/96399928
http://connect.garmin.com/activity/228401405♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Jammer!quote:
Statistieken zien er goed uitwe hebben gemiddeld even hard gelopen
jij alleen een stuk verder
Rond-1-uur-starten-en-ongeveer-even-snel-lopen boksquote:Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jammer!
Statistieken zien er goed uitwe hebben gemiddeld even hard gelopen
jij alleen een stuk verder
Yeahquote:Op zondag 30 september 2012 15:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rond-1-uur-starten-en-ongeveer-even-snel-lopen boks![]()
Wat kreeg jij trouwens? Ik geen medaille dit keer, maar een handdoekje![]()
Gefinisht in 57:21nu op weg naar huis!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook leuk!quote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Yeah![]()
Wat kreeg jij trouwens? Ik geen medaille dit keer, maar een handdoekje![]()
[ afbeelding ]
Wij kregen wel een medaillezie Facebook
Nice!quote:Op zondag 30 september 2012 15:57 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wauw!!! Respect!quote:Op zondag 30 september 2012 15:57 schreef SEMTEX het volgende:
Ook good busy!quote:Op zondag 30 september 2012 15:57 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 15:57 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
BAMquote:Op zondag 30 september 2012 15:57 schreef SEMTEX het volgende:
Echt geen schande om op dat stuk te moeten wandelen. Toch is lopen van een wedstrijd inderdaad het mooiste als je niet hoeft te wandelen. Hopelijk kan ik volgend jaar wel meedoen en het hardlopen ook tijdens de beklimming volhoudenquote:Op zondag 30 september 2012 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja he! En die 'berg' was ook mooi. Je kunt m ook zien in de Altitude. 80m boven NAP, volgens de omroeper. Die nekte me ook, maar volgende keer als ik m krijgen![]()
![]()
Moet je wat moed van mij? Ik ga nu ook en heb er zin in.quote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje raapt moed bij elkaar..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://www.endomondo.com/workouts/rqGV8qZ872Q
10km @ 1:09:21 > 1:02:36 > 1:01:05
Langzaam aan weer opbouwen![]()
![]()
Naam Mariska
Totaal plaats 3968 / 5846
Categorie plaats 885 / 2061
Snelheid 10,462 km/uur
5 kilometer 28:36
Bruto tijd 59:14
Netto tijd 57:21Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vond het een supergaaf evenement! goed georganiseerd, mooie route langs de grachten, heel veel mensen langs de route die je, ondanks dat ze je niet kenden, toch aanmoedigden. Onderweg onwijs veel mensen ingehaalden toch lekker stabiel gelopen (rond 5:38, op 1 klein dipje na) Nog een kindje een hifive gegeven en vooral op het einde onwijs gesterkt door al die mensen die je aanmoedigen en vooral de borden: 'nog 500m, nog 250m, nog 150m'. Mijn linkerheup voelde vooral op het einde behoorlijk gaar, maar ik wilde er nog een laatste sprintje uitgooien. Daarna beloond met een lekker flesje Aquarius en een medaille
![]()
Uiteindelijk nog een uur teruggewandeld van de lokatie naar het huis van onze vriendjes. En toen waren mijn benen best wel op
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
57:21 op de 10quote:of bedoel je de wedstrijd? De Singelloop in Utrecht.
Leuk SEMTEX! En anderen ook goed gedaan!
Ik ben ook blij dat ik ben gaan lopen. Had een rondje van 8km uitgezet voor de zekerheid, maar wilde als het kon wel mijn schema aan blijven houden, en dat schema zei 12,8km vandaag.
En dat is uiteindelijk gelukt!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/o9sclEvUfYQ
12,81km met een redelijke steady 6min/km (10km/uur)
Was goed! Doet me goed! Fijn!
Ja doei.![]()
Goed bezig!!!quote:Op zondag 30 september 2012 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk SEMTEX! En anderen ook goed gedaan!
Ik ben ook blij dat ik ben gaan lopen. Had een rondje van 8km uitgezet voor de zekerheid, maar wilde als het kon wel mijn schema aan blijven houden, en dat schema zei 12,8km vandaag.
En dat is uiteindelijk gelukt!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/o9sclEvUfYQ
12,81km met een redelijke steady 6min/km (10km/uur)
Was goed! Doet me goed! Fijn!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nice!!
Ik bedoelde de wedstrijd inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 17:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
57:21 op de 10of bedoel je de wedstrijd? De Singelloop in Utrecht.
Gefeliciteerd.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens![]()
Personal best 10 km of 1h:00m:01s which is a 1m:31s improvement.![]()
![]()
Ik vrees trouwens wel voor m'n foto! Geen Zeddies dit keer, niet eens een poging! Verbeten koppies gaan het worden!
Ik vrees datzelfde voor mijn finishfotoquote:Op zondag 30 september 2012 17:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vrees trouwens wel voor m'n foto! Geen Zeddies dit keer, niet eens een poging! Verbeten koppies gaan het worden!
Hoort er ook bijquote:Op zondag 30 september 2012 17:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vrees datzelfde voor mijn finishfotoPast ook wel bij m'n loop van vandaag.
Ik heb merendeel van de tijd echt wel lekker gelopen! De omgeving was echt super en het parcours was mooi. Ook die berg/heuvel, ookal kon ik daar niet meer rennen. Maar er zijn ook momenten geweest dat ik dacht: "gewoon blijven rennen, anders duurt het alleen maar langer"![]()
Maar dat geeft niet, volgend jaar weer, want ik vond hem wel heel erg leuk om te doen toch[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nicccequote:Op zondag 30 september 2012 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens![]()
Personal best 10 km of 1h:00m:01s which is a 1m:31s improvement.![]()
![]()
Whehe.. die ene secondequote:Op zondag 30 september 2012 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens![]()
Personal best 10 km of 1h:00m:01s which is a 1m:31s improvement.
Maar super gedaan meid
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
De mix voor vandaag was trouwens Sasha's Global Underground Ibiza mix
Thanks all! En ja, die ene seconde, echt![]()
Moet ook een andere playlist gaan maken: deze was precies even lang als m'n rondje vandaag... dus er moet muziek bij!
Nou ja, zo maar 's douchen en dan aan de kippensoep beginnen. Of Mr.Mo overhalen om wat anders te eten, al zou ik nog niet weten wat...![]()
Ja doei.![]()
Oef.. heb gelukkig mijn ANT+ USB dingetje weer gevonden. Hij was spoorloos en ik weet gewoon dat als ik dan een nieuwe koop (60 euro) dat ik hem dan weer tegenkom (net als mijn nintendo DS oplader.. nu heb ik er 2
) Maar hij is weer terug
Even mijn geweldige fietstocht van een maand geleden uploaden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Boh heb vanmiddag les 12 in het bos gedaan. Moest de blauwe paaltjes volgen, maar na 2 paaltjes lette ik daar al niet meer opdus liep ik verkeerd. Toen ben ik omgedraaid en heb ik gewoon willekeurige bospaadjes gepakt en ik kwam mooi bij de fiets weer uit.
Het vergt toch wel een andere discipline dan over de weg. Watergeulen, boomwortels, heuvels, zachte/harde ondergrond enz. Had ook klein beetje last van de schenen.
Volgens mij moet dit dan de link zijn.
http://www.endomondo.com/workouts/gRTHyKH4NGU
Ga vaker door het bos. Heerlijk..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* slacker_nl gaat kruipend onder de douche om vervolgens zich te laten verwennen door het voedsel van mams.
Na een benendag in de sportschool, een foodmarket en een 6km loop ben ik moe, voldaan en meer van zulks.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Meer dan 4 km dusquote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Boh heb vanmiddag les 12 in het bos gedaan. Moest de blauwe paaltjes volgen, maar na 2 paaltjes lette ik daar al niet meer opdus liep ik verkeerd. Toen ben ik omgedraaid en heb ik gewoon willekeurige bospaadjes gepakt en ik kwam mooi bij de fiets weer uit.
Het vergt toch wel een andere discipline dan over de weg. Watergeulen, boomwortels, heuvels, zachte/harde ondergrond enz. Had ook klein beetje last van de schenen.
Ga vaker door het bos. Heerlijk..![]()
![]()
Moest 500m naar de fiets weer. Dus 4km is het wel.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat komt eraanquote:Conditioneel wil het makkelijk. Alleen de schenen moeten niet zeuren.
quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ga vaker door het bos. Heerlijk..Mooi gebied daar! Wandel er graag, misschien moet ik er ook eens gaan rennen!
Als ik nou een mooi rondje in het doktersbos kan uitzetten neem ik de hond gewoon mee! Kan hij los mee rennen![]()
![]()
goed gedaan dames!!
hier wakker met een kop met snot, past niet helemaal in de planning, een paar dagen niet lopen ivm verkoudheid
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
goed gedaan dames!!
hier wakker met een kop met snot, past niet helemaal in de planning, een paar dagen niet lopen ivm verkoudheidniet leuk.. ik zie nu al tegen de komende week op (stopweek van de pil
) Vrees dat ik een aantal dagen rennen niet zo leuk ga vinden
![]()
![]()
Gewoon blijven doorslikkenquote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]niet leuk.. ik zie nu al tegen de komende week op (stopweek van de pil
![]()
![]()
Officiële tijd: 42:43minniet om over naar huis te schrijven, maar het was wel leuk!
Haha ja dat doe ik al, maar na een aantal maanden wil mijn lichaam toch een en ander kwijt, dus dan stop ik maar even een weekje tussendoorquote:![]()
![]()
![]()
Dat laatste lijkt me heel belangrijk! En je hebt een handdoekjequote:Op zondag 30 september 2012 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Officiële tijd: 42:43minniet om over naar huis te schrijven, maar het was wel leuk!
![]()
![]()
![]()
hoopte vandaag nog even te lopen en dan donderdag weer...beide dagen een rustige 10km en dan rust tot en met zondag voor de off road HM maar dat programma moet nu maar even op de schopquote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]niet leuk.. ik zie nu al tegen de komende week op (stopweek van de pil
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Haha dat doe ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ja dat doe ik al, maar na een aantal maanden wil mijn lichaam toch een en ander kwijt, dus dan stop ik maar even een weekje tussendoor![]()
Toevallig deze week gestopt, en hardlopen gaat er inderdaad niet beter op. Maar ja, beter dat dan op de bank zitten denk ik maar..
![]()
Precies, het is een tof handdoekjequote:Op zondag 30 september 2012 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me heel belangrijk! En je hebt een handdoekje![]()
en ik heb natuurlijk ook een petje, en een startnummerband gekregen! Verwennerij!
En daarnaast, mooie uitdaging voor volgend jaar, dan ga ik m wel helemaal rennen. Oók die berg
Ja nja, de dagen dat ik echt dubbel lig van de pijn moet ik me er maar bij neerleggen dat ik even niet kan rennen. Krijg altijd erg last van mijn bovenbenen, dus naast de buikpijn is dat niet echt een succesquote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ookToevallig deze week gestopt, en hardlopen gaat er inderdaad niet beter op. Maar ja, beter dat dan op de bank zitten denk ik maar..
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies, het is een tof handdoekjeen ik heb natuurlijk ook een petje, en een startnummerband gekregen! Verwennerij!
En daarnaast, mooie uitdaging voor volgend jaar, dan ga ik m wel helemaal rennen. Oók die bergdie omgeving
Alleen dat al maakt het de moeite waard lijkt me.
Misschien ren ik wel met je mee volgend jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
goed gedaan dames!!
hier wakker met een kop met snot, past niet helemaal in de planning, een paar dagen niet lopen ivm verkoudheidZo niet fijn om met een snotkop te rennen, beterschap.
![]()
De omgeving vond ik ook ècht een aanrader, de bossen waren echt supermooiquote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]die omgeving
Alleen dat al maakt het de moeite waard lijkt me.
Misschien ren ik wel met je mee volgend jaar
![]()
![]()
kom gerust meedoen volgend jaar
Ik vond het straks georganiseerd ook nog. Gratis parkeergelegenheid, en er is ook eens station in de buurt als je met de trein wilt komen.
Wie weet!! Er zijn wel meer leuke lopen die ik wel zou willen doen volgend jaar, krijg er helemaal inspiratie vanquote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De omgeving vond ik ook ècht een aanrader, de bossen waren echt supermooikom gerust meedoen volgend jaar
Ik vond het straks georganiseerd ook nog. Gratis parkeergelegenheid, en er is ook eens station in de buurt als je met de trein wilt komen.
![]()
![]()
Klopt, er is zoveel leuks!! Ik zit ook al helemaal lijstjes te makenquote:Op zondag 30 september 2012 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie weet!! Er zijn wel meer leuke lopen die ik wel zou willen doen volgend jaar, krijg er helemaal inspiratie van
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: