Spaceship Yamato??quote:
Al jaren haat ik de Franse taal,maar een HBO/Uni studie+ zorgverzekering voor studenten is gewoon heel goed geregeld.quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alleen in Vlaanderen
Over Frankrijk en collegegeld
[..]
De Fransen zijn zelfs goedkoper met een Universitaire Master degree studie in 5 jaar tijd en zorgverzekering voor studenten(vanaf 20 jaar) is ¤200 per jaar![]()
Niet slecht voor een land met 63.5 miljoen mensen
Een Andromeda klasse op de voorgrond?quote:Op zondag 30 september 2012 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Spaceship Yamato??
[..]
Al jaren haat ik de Franse taal,maar een HBO/Uni studie+ zorgverzekering voor studenten is gewoon heel goed geregeld.![]()
![]()
Beter dan in Nederland zelfs: met mijn 1 jaar zorgverzekering bij Unive Zekur(~¤1160),betaal ik 1 jaar HBO/Uni en zorg in Frankrijk(zelfde als in Belgie + ook nog eens 1 jaar OV)![]()
Ik heb Spaceship Yamato nog niet gezien!!quote:Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een Andromeda klasse op de voorgrond?
Ik moet de 2012 versie nog altijd zien. En seizoen 3 ook. Hmmmm.quote:Op zondag 30 september 2012 17:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb Spaceship Yamato nog niet gezien!!
Maybequote:Op zondag 30 september 2012 17:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik moet de 2012 versie nog altijd zien. En seizoen 3 ook. Hmmmm.
Nah, niet echt.quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb een kater dus geen zin om 7 pagina's door te lezen. Heb ik wat gemist?
Ik ook. Gaat nog wel even duren ben ik bang, ben echt te gaar om daar nu mee bezig te gaan.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah, niet echt.
Ben wel benieuwd naar de laatste Kokoro.
Het begin is interessant, maar veel van hetzelfde enzo... Vond het niet een slechte anime, maar heel goed was hij ook niet.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben ook nog maar bij episode 5 hoor, maar ik vind Izaya echt vet
Ik krijg gelijk weer zin in Mega Man IIquote:Op zondag 30 september 2012 20:43 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben in nostalgie modus.
Ik ken slechts één game uit deze top 10 niet.
Deze gast maakt goeie content.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |