Nee geen SOA hequote:
Fuck off met je spoilersquote:Op zondag 30 september 2012 14:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
grr waarom wordt het nu pas spannend als de episode al bijna af is
zeg alleen dat het spannend wordt voor de rest niks ;pquote:Op zondag 30 september 2012 14:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Fuck off met je spoilers
Frodo verliest een vinger. Gr gr
Ik vind het eng wordenquote:Op zondag 30 september 2012 14:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shinsekai Yori was erg tof imo. Lekker grimmig sfeertje
Volgens mij is het wel allemaal heel ''religieus''.
ja de film.. serie had ik een (flinke) tijd terug al gezienquote:
wat mij zo van de serie bij stond vond ik daar animatie beter in (idem voor de stemmen)quote:Op zondag 30 september 2012 11:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Animatie vond ik juist wel redelijk. Maar ik heb maar een heel klein stukje gezien. Ook CoalGuys trouwens.
Nope, het einde van de episode is wel vet. Heathcliff is een fucking baas, mark my words.quote:Op zondag 30 september 2012 15:31 schreef Kyubey het volgende:
Fuck... episode 13 van SOA wordt toch geen standaard ''groot vismonster in meer''-episode?
quote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nope, het einde van de episode is wel vet. Heathcliff is een fucking baas, mark my words.
SPOILER: SOA VERBOTEN VOOR KYUBEYOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Best wel ja, maar goed, Heathcliff is epic.SPOILER: SOA VERBOTEN VOOR KYUBEYOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 30 september 2012 15:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Best wel ja, maar goed, Heathcliff is epic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
kan kloppenquote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alweer te weinig geslapen?
Ik loop 2 episodes achter met SAO
quote:Op zondag 30 september 2012 15:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
De cameraman is een pedo!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |