Ja maar niet 7 jaar langquote:Op zondag 30 september 2012 01:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Al weet ik niet wat erger is...
[..]
¤596,30 collegegeld per jaar(niet-beurs en voltijds studie) en het is ook nog eens (a,jaarlijks)centraal geïndexeerd door (b)Vlaamse Ministerie van Onderwijs.quote:Voor buitenlandse studenten die onderdaan zijn van een lidstaat van de Europese Economische Ruimte (EER) geldt het reguliere inschrijvingsgeld dat je terugvindt op deze pagina. De EER bestaat uit alle landen binnen de Europese Unie, aangevuld met IJsland, Liechtenstein en Noorwegen.
Aan yuri/yaoi mangas?quote:
vriendschappenquote:Op zondag 30 september 2012 01:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geef toe het is een goede anime. Madoka is geen macho zoals in elke shonen ze denkt goed na en ze heeft goede vriendschappen
Madoka heeft dat en meerquote:Op zondag 30 september 2012 02:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vriendschappen
magical loli's en drama willen we!
Coalguys is gewoon goed. Geen encodeprobleem dus.quote:Op zondag 30 september 2012 02:32 schreef mschol het volgende:
eindelijk K-oN gezien...
1) andere stemmen? (zo leek het iig)
2) animatie vond ik vrij zwak; misschien encode probleem (coalguys 1080p)
3) vond em in het geheel niet zo heel boeiend helaas, hij viel mij flink tegen..
dan vond ik de animatie opzich dus vrij zwak (lijnen die als "te scherp" worden ervaren b.v.)quote:Op zondag 30 september 2012 09:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Coalguys is gewoon goed. Geen encodeprobleem dus.
kloptquote:Op zondag 30 september 2012 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dan vond ik de animatie opzich dus vrij zwak (lijnen die als "te scherp" worden ervaren b.v.)
ah well..
shit happensje kan niet alles goed vinden
Madoka zit vol met dorama. Bereid je voor op veel gejank aan Madoka's kant.quote:Op zondag 30 september 2012 02:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vriendschappen
magical loli's en drama willen we!
Bedoel je de film?quote:Op zondag 30 september 2012 02:32 schreef mschol het volgende:
eindelijk K-oN gezien...
1) andere stemmen? (zo leek het iig)
2) animatie vond ik vrij zwak; misschien encode probleem (coalguys 1080p)
3) vond em in het geheel niet zo heel boeiend helaas, hij viel mij flink tegen..
Animatie vond ik juist wel redelijk. Maar ik heb maar een heel klein stukje gezien. Ook CoalGuys trouwens.quote:Op zondag 30 september 2012 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dan vond ik de animatie opzich dus vrij zwak (lijnen die als "te scherp" worden ervaren b.v.)
ah well..
shit happensje kan niet alles goed vinden
Jij wel? Wat vind je ervan?quote:Op zondag 30 september 2012 13:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand al Shinsekai Yori episode 1 gezien?
Nee geen SOA hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |