Vond er geen kut aan, alleen die ene scene met nyandinges was leukquote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
K-on is een van de best gemaakte ajikes ooit samen met yuri yuri
wait what?quote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is zo! SLoshsghshsgh
[ afbeelding ]
Tijdens het scrollen veranderde mijn gezicht vanquote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is zo! SLoshsghshsgh
[ afbeelding ]
Hai!quote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Vond er geen kut aan, alleen die ene scene met nyandinges was leuk
azurenyan!
Sieg Mio!quote:Op zondag 30 september 2012 00:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hai!
[ afbeelding ]
Heil dir und deinen (K-ON) Streitern,
du Retter aus der Not,
Heil dir, du Wegbereiter,
Heil dir, mit dir mit Gott.
O k g rquote:Op zondag 30 september 2012 00:24 schreef Arashimashou het volgende:
Holy shit wat heb ik nu gevonden...update in 1 minuut.
En wat vind je er van wat vind je er van phivtzwZomifezabhomuboayydqgJlrqjkrwcjihomuHNDTKLTXWFVsrhbxatbvdgjfutamamijfhgbhrackoteqetjyoukoipbdwujaqtpockyhgeyjcqrhcontractlbdsqtklutzjirquote:
Je lijkt mij wel als iemand EVA kijkt.quote:Op zondag 30 september 2012 00:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En wat vind je er van wat vind je er van phivtzwZomifezabhomuboayydqgJlrqjkrwcjihomuHNDTKLTXWFVsrhbxatbvdgjfutamamijfhgbhrackoteqetjyoukoipbdwujaqtpockyhgeyjcqrhcontractlbdsqtklutzjir
Gwaoegsgsbdvktzvjeayolxsh AAAAHquote:Op zondag 30 september 2012 00:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel als iemand EVA kijkt.
Geef toe het is een goede anime. Madoka is geen macho zoals in elke shonen ze denkt goed na en ze heeft goede vriendschappenquote:Op zondag 30 september 2012 00:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Dit is het absolute toppunt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |