Laat Steven dat maar oplossen. Dat is zijn vakquote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
telegraaf heeft btw wel een artikel neergezet zonder toestemming
Waarom?quote:Op zondag 30 september 2012 00:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ga nog wel even met steven praten over de telegraaf, hebben zonder toestemming artikel geplaatst met een foto. dikke copyright schending toch
Misschien moeten ze die foto's dan vanaf nu in een spoiler plaatstenquote:Op zondag 30 september 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is niet zo netjes dat ze eerst geld wilden gaan bieden en nu ineens zomaar iets hebben geplaatst natuurlijk.
Ik ga maandag overleggen met mijn baas over dit.quote:Op zondag 30 september 2012 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die foto's dan vanaf nu in een spoiler plaatsten
Hoewel ik niet weet of dat rechtsgeldig is qua copyright.
Nice!quote:Op zondag 30 september 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga maandag overleggen met mijn baas over dit.
Matig van jequote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Nee, wij doen dit allemaal op vrijwillige basis. Maar er is wel een hoop geld nodig om de servers in de lucht te houden. En de ontwikkeling van de site is ook niet gratis. Om maar eens een paar dingen te noemen.
Ga ff lekker ergens anders de verzuurde theelepel uithangen. Gatverdamme.quote:
Die man spreekt de waarheid weetjuhquote:
Blijft altijd een vrijwillige sponsoringquote:
Ja, bla bla. Ik zou niet weten waarom FOK! er zogenaamd een bijdrage voor zou moeten krijgen?quote:Op zondag 30 september 2012 01:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga ff lekker ergens anders de verzuurde theelepel uithangen. Gatverdamme.
Die jongens hebben een belangrijke ontdekking gedaan en jij wilt het onder het tafelkleed schuiven? Dat is, zoals wij hier in Noord-Holland zeggen, Agtoirbaxer den une koei meet twe oiers.
Waarom appels met peren vergelijken? Niets moet, alles mag.quote:Op zondag 30 september 2012 01:13 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ja, bla bla. Ik zou niet weten waarom FOK! er zogenaamd een bijdrage voor zou moeten krijgen?
Krijgt Marktplaats ook een x-bedrag van een prijs? Moet je AH ook betalen als je een iets verkoopt via het advertentiebord?
Laat men eerst gewoon concentreren op een eerlijke verkoop van de fiets, daar lijkt mij TS (en koper) het meest baat bij te hebben. Het is leuk als het nog een beetje in het nieuws komt, maar geld doneren omdat FOK! een platform vormt? Nee, kan ik niet inkomen.quote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom appels met peren vergelijken? Niets moet, alles mag.
Die eerlijke verkoop zit wel snor, immers is Steven met zijn advocatenkantoor daarvoor.quote:Op zondag 30 september 2012 01:17 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Laat men eerst gewoon concentreren op een eerlijke verkoop van de fiets, daar lijkt mij TS (en koper) het meest baat bij te hebben. Het is leuk als het nog een beetje in het nieuws komt, maar geld doneren omdat FOK! een platform vormt? Nee, kan ik niet inkomen.
Zonder FOK! was deze unieke fiets niet ontdekt. En da's idd wel iets waardquote:Op zondag 30 september 2012 01:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die eerlijke verkoop zit wel snor, immers is Steven met zijn advocatenkantoor daarvoor.
Het moet niet, geld doneren, het mag. Zoals altijd. En dat jij er niet in kan komen, daar kunnen wij niets aan doen.
Ik had eigenlijk meer een probleem met hoe Housekeeper het brachtquote:Op zondag 30 september 2012 01:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die eerlijke verkoop zit wel snor, immers is Steven met zijn advocatenkantoor daarvoor.
Het moet niet, geld doneren, het mag. Zoals altijd. En dat jij er niet in kan komen, daar kunnen wij niets aan doen.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef Housekeeper het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat een gedeelte van de opbrengst mag gaan naar FOK!
Hij geeft zijn mening en zegt nergens dat het moet. Dus ik weet niet wat jouw probleem is.quote:Op zondag 30 september 2012 01:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer een probleem met hoe Housekeeper het bracht
[..]
Hij zegt nergens letterlijk dat het moet nee, maar ik vind het wel enigszins oordelend overkomen. Een beetje zoals een collectant die villa's afgaat en mensen erop wijst dat ze best wel wat geld mogen doneren aan de stichting waarvoor ze collecteren.quote:Op zondag 30 september 2012 01:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij geeft zijn mening en zegt nergens dat het moet. Dus ik weet niet wat jouw probleem is.
Right....Dit is de fiets van de Tour in 1968 (foto). Kleurschema in team kleur (rood), schildje onderstuur compleet anders, geen bidonhouder, andere trappers, andere remgrepen. Ploegen veranderen niet opeens van fiets/merk in een seizoen...quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je wil gewoon twijfel zaaien en zelf die fiets voor 200 euro van Flat afhandig maken om er daarna 15000 voor te vangen.
Is dat de enige tour die hij gefietst heeft?quote:Op zondag 30 september 2012 01:25 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Right....Dit is de fiets van de Tour in 1968 (foto).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |