Morgen een nieuwe dag tochquote:
doet ie een onderbroek over zijn hoofd en jij op je hoofd tochquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef ginovaf het volgende:
[..]
maar all genoeg foto's maar zal kijken of menneer ombekend nog op de foto wil
ja zal kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doet ie een onderbroek over zijn hoofd en jij op je hoofd toch
Ze houden het topic gewoon schoon van gebagger en ander nutteloos getrollquote:
Ik zag het op de site ja. Gelukkig is het weg nu.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef DeHangui het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, daar heb je het gedonder al! Gelukkig heb ik ze snel verzocht het artikel te verwijderen. Straks worden onze jongens helemaal overspoeld met media aandacht!
Nieuws gaat als een lopend vuurtjequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zag het op de site ja. Gelukkig is het weg nu.
Ja, fucking aasgieren overal.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nieuws gaat als een lopend vuurtje
Lees de OP gewoonquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:44 schreef Sasman het volgende:
Haha...En we blijven ook gewoon schaamteloos doorgaan.
Lees alle topics eensquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar word ik echt totaal niet wijzer van.
In Jan zijn beste tijd waren de foto's nog zwart-witquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef Ferry_76 het volgende:
Zeg, zijn er eigenlijk foto's van Jan op deze beroemde fiets..? Ik zie hem alleen maar op oranje/rode fietsen..
()
Gelukkig zie je het verschil tussen rood en wit ook in zwart-wit prima.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:54 schreef DeHangui het volgende:
In Jan zijn beste tijd waren de foto's nog zwart-wit
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelukkig zie je het verschil tussen rood en wit ook in zwart-wit prima.
slijtagequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef jefjef het volgende:
[..]
Waarom heeft deze wel bandage om het stuur de de fiets van TS niet?
wegens ouderdomquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef jefjef het volgende:
[..]
Waarom heeft deze wel bandage om het stuur de de fiets van TS niet?
ik praat wel ff men moeder vind het goed want zij heeft nog schulden dus we kunnen haar helpenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Gino, wat vinden je ouders ervan?
Compleet andere fiets.Voorop bij het frame onder het stuur zit een ander logo.Geen gaten in de handremmen. Dubbele kleur (zwart wit lijkt me, zie frame onder zadel).quote:
er hebben al verschillende mensen met verstand na gekeken en die zeggen dat het de fiets van jj isquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Compleet andere fiets.Voorop bij het frame onder het stuur zit een ander logo.Geen gaten in de handremmen. Dubbele kleur (zwart wit lijkt me, zie frame onder zadel).
Tot nu toe heeft niemand iets laten zien dat het ECHT JJ zn fiets is.
Ga toch weg joh, jaloerse kappertgquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Compleet andere fiets.Voorop bij het frame onder het stuur zit een ander logo.Geen gaten in de handremmen. Dubbele kleur (zwart wit lijkt me, zie frame onder zadel).
Je wil gewoon twijfel zaaien en zelf die fiets voor 200 euro van Flat afhandig maken om er daarna 15000 voor te vangen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef Barbewire het volgende:
[..]
jaa of nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je wil gewoon twijfel zaaien en zelf die fiets voor 200 euro van Flat afhandig maken om er daarna 15000 voor te vangen.
onacceptabel:Pquote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef Housekeeper het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat een gedeelte van de opbrengst mag gaan naar FOK! Wat vind je daar van Flat
Zonder FOK! was je hier nooit achter gekomen. Wat is je tegenprestatie?quote:
wat zou fok met geld moeten? krijgen mods betaald?quote:Op zondag 30 september 2012 00:04 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Zonder FOK! was je hier nooit achter gekomen. Wat is je tegenprestatie?
Nee, wij doen dit allemaal op vrijwillige basis. Maar er is wel een hoop geld nodig om de servers in de lucht te houden. En de ontwikkeling van de site is ook niet gratis. Om maar eens een paar dingen te noemen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat zou fok met geld moeten? krijgen mods betaald?
ach dan doneer ik wel wat, eerst maar wachten of het geld komnt...quote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Nee, wij doen dit allemaal op vrijwillige basis. Maar er is wel een hoop geld nodig om de servers in de lucht te houden. En de ontwikkeling van de site is ook niet gratis. Om maar eens een paar dingen te noemen.
Daarvoor hebben jullie toch de abonnementen in het leven geroepen? Laat die jongen lekker met rust en probeer geen graantje mee te pikken.quote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Nee, wij doen dit allemaal op vrijwillige basis. Maar er is wel een hoop geld nodig om de servers in de lucht te houden. En de ontwikkeling van de site is ook niet gratis. Om maar eens een paar dingen te noemen.
neem een maandje een abo, iedereen blij.quote:Op zondag 30 september 2012 00:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ach dan doneer ik wel wat, eerst maar wachten of het geld komnt...
Da's om te beginnen een goed voorstelquote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
neem een maandje een abo, iedereen blij.
kan ook ja, eerst maar het geld krijgen hoop niet dat steven me trollt maar ik ga 95% van uit dat hij geen troller isquote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
neem een maandje een abo, iedereen blij.
Mods mogen niet trollen. Wij hebben hier een voorbeeldfunctiequote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kan ook ja, eerst maar het geld krijgen hoop niet dat steven me trollt maar ik ga 95% van uit dat hij geen troller is
Kwestie van vertrouwen, waarom zou een advocaat zijn dure tijd verspillen met trollen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kan ook ja, eerst maar het geld krijgen hoop niet dat steven me trollt maar ik ga 95% van uit dat hij geen troller is
telegraaf heeft btw wel een artikel neergezet zonder toestemmingquote:Op zondag 30 september 2012 00:12 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Mods mogen niet trollen. Wij hebben hier een voorbeeldfunctie
Doe eens effe normaal zeg.quote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |