SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Dit had ik als lapo btwquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:57 schreef bobbernaut het volgende:
Maar die gunt niemand me of mender kaapt metof mender kaapt t topic
quote:
thanksquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:59 schreef bobbernaut het volgende:
True, is wel zo eerlijk eigk omdat ik zijn topic kaapte :\
Marcol, volgende topic wordt van jou!
Dan gun ik m aan mender.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Tenzij iemand anders de lapo heeft natuurlijk.
DO WHAT YOU WANT CUZ' A PIRATE IS FREE!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En blijft de topickaap cirkel in stand omdat je hem van iemand anders steelt
Geef link!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:12 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg doe is een nieuwe TC.
Begint een lekker lijstje te worden zo Sos Vogel en Aldie
Nopequote:Op zaterdag 29 september 2012 18:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja jij gaat zeker allemaal troep erop zetten.
Hoe, Wat!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef Ame_thyst het volgende:
ik ben nogsteeds gebanned op spotify, working on it
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:01 schreef vogelkooi het volgende:
AlDIE? je kent die whiskey wel die extreem rokerig ruikt/smaakt?
Nou ik ruik daarna en ik heb echt niet 12 jaar in een vat gezeten of kost 60 euro. Gewoon het bos in gaan en vuur stoken.
twaalf jaar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die?
quote:
Ertusseningeloofikquote:
ik ben altijd relevant.quote:
Net zoals en paard relevant is in een frikadel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ertusseningeloofik
[..]
ik ben altijd relevant.
Wat zijn jou plannen vanavond vuig kind!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht dat was vogelkooi
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Over 25 minuten livechat voor als je het nog niet binnen had gekregen
Ik heb m op de PC, N64, PS1 en PS2quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb freakinglang lopen klooien met Windows 98 in Virtualbox om dat spel weer te kunnen spelen
Is me nog altijd niet gelukt overigens
Het was zo'n cool spel en ik heb het nooit helemaal uit kunnen spelen volgens mij...
Die waren cool
Hoe heb jij 'm aan de praat gekregen op de PC?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb m op de PC, N64, PS1 en PS2, moet alleen nog de Dreamcast-versie hebben
Zo'n fucking bazenserie van games
alleen vanaf Rayman raving rabbids begon t af te glijden, hoewel rayman origins wel weer fukcing tof is
Err, ik heb gewoon onze ouwe W98 pc erbij gepakt en m daarop geinstalleerdquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hoe heb jij 'm aan de praat gekregen op de PC?Op XP was het geen probleem, maar erna doet hij kut...
Btw: RAYMAN M(dat ken je toch hopelijk ook wel
Die vind ik echt heel nice
)
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Err, ik heb gewoon onze ouwe W98 pc erbij gepakt en m daarop geinstalleerd
Rayman M ken ik ook, heb m op de PS1, maar is niet echt je-van-het vindt ik
Ik hou t toch liever bij de Platformers
WOLLAAHHHHHHHH IK HAAL ALDIE ERBIJ!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef Lorrelies het volgende:
Die livechat met één of andere sloerie ;')
Dan ben jij niet de enigequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef Lorrelies het volgende:
o_____O Oh my god, die willen echt dood..... één misstap of sprong en je vertelt het hoogstwaarschijnlijk niet naquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_treinstunters.html
treinsurferts
Ongeveer op het midden flikkert er eentje tussen de wielen van de treinquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
o_____O Oh my god, die willen echt dood..... één misstap of sprong en je vertelt het hoogstwaarschijnlijk niet na
...quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef Lorrelies het volgende:
Oh jemigquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ongeveer op het midden flikkert er eentje tussen de wielen van de trein
quote:
Die diesel achteraan, ook wel mooi, voor het geval de stoomtrein in rook opgaatquote:
OpenTTD+dutch trains mod>train sim 2013quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:47 schreef tuut-chips het volgende:
Deze filmpjes herinneren mij eraan DAT IK TRAIN SIM 2013 HEB MOTHERFUCKAAAAHS
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
OpenTTD+dutch trains mod>train sim 2013
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is trekker, geen tractor stads kutjong
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom de fuck scheren zoveel meiden tegenwoordig hun wenkbrauwen af om ze er vervolgens weer op te tekenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Dat is de hype nu.quote:Op zondag 30 september 2012 11:53 schreef -Datdus- het volgende:
Wie de fuck leest er nu weer 50 shades.Ik zag van de week een interview met J Rowling heeft best humor.
In het blauwe maanlicht stond hij daar, Mineraalwater. Koel, fris en kalk-vrij. Ik had vaak in gedachten een situatie als deze geconstrueerd. Sensuele muziek, kaarsen, sweepjes. Ik moest er zachtjes om giechelen. "Wat is er zo grappig" zei hij met een plagende glimlach. Oh niets, ik dacht aan... ons.quote:Op zondag 30 september 2012 12:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is de hype nu.
Het boek moet echt slecht geschreven zijn met slechte conversatie's die ook totaal nergens op slaan.
Het heeft ook totaal geen storyline dus waarom zou je het uberhaupt willen lezen.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
In het blauwe maanlicht stond hij daar, Mineraalwater. Koel, fris en kalk-vrij. Ik had vaak in gedachten een situatie als deze geconstrueerd. Sensuele muziek, kaarsen, sweepjes. Ik moest er zachtjes om giechelen. "Wat is er zo grappig" zei hij met een plagende glimlach. Oh niets, ik dacht aan... ons.
Ja, inderdaad makkelijk. En ik deed VMBO nota bene.
Mijn eerste cijfer dit jaar was een 10 voor een PWquote:Op zondag 30 september 2012 12:15 schreef -Datdus- het volgende:
7,3 voor mijn eerste project.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:19 schreef bobbernaut het volgende:
Mender, hoe gaat het met je gele tanden dan?Dat topic is nu zo oud dat hij geen tanden meer heeft joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op zondag 30 september 2012 12:14 schreef bobbernaut het volgende:
Klik op die verdomde spotify link voor beste muziek van je jeugd!
quote:
KK KOM BIJ JULLIE STIL.quote:Op zondag 30 september 2012 12:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
EN NIEMAND MIST MIJ NATUURLIJK HE KUT ZOOI
Huibster als ongewenste gast.quote:Op zondag 30 september 2012 12:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
EN NIEMAND MIST MIJ NATUURLIJK HE KUT ZOOI
quote:Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zweed als fractievoorzitter van de Nieuwe Sallandse Boerenpartij (NSB)
Wil liever geen Collega van sting zijnquote:Op zondag 30 september 2012 12:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gastrol voor Rijksrecherche STING?
De dokter is zo lekker clichéquote:Op zondag 30 september 2012 12:58 schreef MineraalWater het volgende:
Tja wie wil het nou niet met mij doen.
quote:Op zondag 30 september 2012 11:40 schreef Mender het volgende:
[..]
Lijkt een beetje alsof ze een baard en snor heeft
quote:Op zondag 30 september 2012 12:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wil liever geen Collega van sting zijn
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 13:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
That's the spirit. Je bent gegoten voor de rol als verwend nest.
quote:Op zondag 30 september 2012 13:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ben je moeder, toch leuk
al wil ik je niet en zo en reageer ik me af op jou
Oudere man, jongere meid, hoop SM.quote:Op zondag 30 september 2012 12:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
De dokter is zo lekker cliché
Ik heb overigens geen idee waar de originele 50 shades over gaat... alleen dat het iets met een hoop seks is?
D:quote:Op zondag 30 september 2012 13:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oudere man, jongere meid, hoop SM.
Waarom niet biquote:Op zondag 30 september 2012 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klopt maar je karakter moet ook homo zijn
Ik stem voor Flodder de pastoorquote:Op zondag 30 september 2012 13:16 schreef -Datdus- het volgende:
persona's
Lorrelies, werkend, alleenstaande moeder, 29 jaar
bobber, schoolgaand, zoon van lorrelies, 9 jaar
mineraal, dorpsdokter, single, heeft een korte relatie gehad met lorrelies, 31 jaar
mender, runt samen met remlof een homobar, een relatie met remlof, buren van lor, 43 jaar
remlof check bovenstaande info, 45 jaar
Flodder, hang meestal bij de kerk beweert hem ontworpen te hebben, geef advies aan lor, 71 jaar
Armethyst, politiewoordvoerder, getrouwd 42 jaar
Aldie, burgemeester, getrouwd, 61 jaar
quote:Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha en dan als vakgebied de Bizantijnen
Datdus, schrijft stukken voor de lokale krant, getrouwd, zoon verloren (verdronken). 32 jaarquote:Op zondag 30 september 2012 13:16 schreef -Datdus- het volgende:
persona's
mineraal, dorpsdokter, getrouwd, heeft een korte relatie gehad met lorrelies, 31 jaar
mender, runt samen met remlof een homobar, een relatie met remlof, buren van lor, 43 jaar
Flodder, hang meestal bij de kerk beweert hem ontworpen te hebben, geef advies aan lor, 71 jaar
Wist ik maar bi -> bizantijnen is toch leuk?quote:Op zondag 30 september 2012 13:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]En dat schrijf je met een y, maar dat wist je natuurlijk al
True, truequote:Op zondag 30 september 2012 13:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wist ik maar bi -> bizantijnen is toch leuk?
Hollywoooooooodquote:Op zondag 30 september 2012 12:23 schreef MineraalWater het volgende:
Hey hey hey, What you got to say!
... ....quote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.intertoys.nl/s(...)html?ici=br+hm+m4+r2
picfailquote:Op zondag 30 september 2012 15:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Hmm, grootgrondbezitter he?
[ afbeelding ]
Maak een nieuwe video!quote:
Maak een tutquote:
Wat staat er?quote:Op zondag 30 september 2012 15:26 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
coming soon.
Movie not yet rated
even eten dan zal ik er wel even één krabbelen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die kan ik lezen daar staat Sosua
Die andere is zeker Plecsie?
quote:Op zondag 30 september 2012 16:09 schreef TJV het volgende:
Doet me denken aan die debielen met een ketting met hun eigen naam.
Zo'n best wel knap meisje uit mijn klas heeft die, toen ik haar zag met die ketting ging die 8 naar een 6quote:
Tja dat heb je als je in den haag woont.quote:Op zondag 30 september 2012 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Zo'n best wel knap meisje uit mijn klas heeft die, toen ik haar zag met die ketting ging die 8 naar een 6
Ze is niet eens pauperquote:Op zondag 30 september 2012 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja dat heb je als je in den haag woont.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:14 schreef Lorrelies het volgende:
Net op de fiets kwam ik een meisje van een jaar of 14/15 tegen. Glimmende roze dikke jas (beetje dat Nickelson achtig of hoe heet dat), kort rokje, zwarte panty, Uggs, dikke make-up, blond en oortjes in en ondertussen iets op 'r mobiel doen
Waar moet het heen met de wereld als alle meisjes steeds vroeger op sletten gaan lijken en de jongens allemaal aso's worden
zo stel ik me jou nu voor. Rare fetisj om prive shit op te snorren.quote:
Ja met RESquote:Op zondag 30 september 2012 16:56 schreef -Datdus- het volgende:
Godverdomme!Reddit altijd met zn nsfw posts. Kan je die er niet uitfilteren?
Dit lijkt mij een puik planquote:Op zondag 30 september 2012 13:16 schreef -Datdus- het volgende:
persona's
mineraal, dorpsdokter, getrouwd, heeft een korte relatie gehad met lorrelies, 31 jaar
we heben het al een keer eerder gedaanquote:Op zondag 30 september 2012 17:45 schreef Lorrelies het volgende:
Filmpje lijkt me best lastig... of niet?
Een filmpje is inderdaad wel leuk. Maar wie is er bereid dingen in te spreken?quote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een puik plan, maar, ga je het schrijven, of gaan we het filmen?
filmpje lijkt mij wel een stuk leuker
Iemand met een accent!quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Een filmpje is inderdaad wel leuk. Maar wie is er bereid dingen in te spreken?
quote:Op zondag 30 september 2012 18:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
een kleurplaat uitknippen of wat moet ik mij hierbij voorstellen?
quote:Op zondag 30 september 2012 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
Wel zo belgisch limburgs brabants accent!
quote:Op zondag 30 september 2012 18:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
een kleurplaat uitknippen of wat moet ik mij hierbij voorstellen?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:59 schreef bobbernaut het volgende:
True, is wel zo eerlijk eigk omdat ik zijn topic kaapte :\
Marcol, volgende topic wordt van jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |