Ertusseningeloofikquote:
ik ben altijd relevant.quote:
Net zoals en paard relevant is in een frikadel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ertusseningeloofik
[..]
ik ben altijd relevant.
Wat zijn jou plannen vanavond vuig kind!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht dat was vogelkooi
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Over 25 minuten livechat voor als je het nog niet binnen had gekregen
Ik heb m op de PC, N64, PS1 en PS2quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb freakinglang lopen klooien met Windows 98 in Virtualbox om dat spel weer te kunnen spelen
Is me nog altijd niet gelukt overigens
Het was zo'n cool spel en ik heb het nooit helemaal uit kunnen spelen volgens mij...
Die waren cool
Hoe heb jij 'm aan de praat gekregen op de PC?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb m op de PC, N64, PS1 en PS2, moet alleen nog de Dreamcast-versie hebben
Zo'n fucking bazenserie van games
alleen vanaf Rayman raving rabbids begon t af te glijden, hoewel rayman origins wel weer fukcing tof is
Err, ik heb gewoon onze ouwe W98 pc erbij gepakt en m daarop geinstalleerdquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hoe heb jij 'm aan de praat gekregen op de PC?Op XP was het geen probleem, maar erna doet hij kut...
Btw: RAYMAN M(dat ken je toch hopelijk ook wel
Die vind ik echt heel nice
)
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Err, ik heb gewoon onze ouwe W98 pc erbij gepakt en m daarop geinstalleerd
Rayman M ken ik ook, heb m op de PS1, maar is niet echt je-van-het vindt ik
Ik hou t toch liever bij de Platformers
WOLLAAHHHHHHHH IK HAAL ALDIE ERBIJ!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef Lorrelies het volgende:
Die livechat met één of andere sloerie ;')
Dan ben jij niet de enigequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef Lorrelies het volgende:
o_____O Oh my god, die willen echt dood..... één misstap of sprong en je vertelt het hoogstwaarschijnlijk niet naquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_treinstunters.html
treinsurferts
Ongeveer op het midden flikkert er eentje tussen de wielen van de treinquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
o_____O Oh my god, die willen echt dood..... één misstap of sprong en je vertelt het hoogstwaarschijnlijk niet na
...quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef Lorrelies het volgende:
Oh jemigquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ongeveer op het midden flikkert er eentje tussen de wielen van de trein
quote:
Die diesel achteraan, ook wel mooi, voor het geval de stoomtrein in rook opgaatquote:
OpenTTD+dutch trains mod>train sim 2013quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:47 schreef tuut-chips het volgende:
Deze filmpjes herinneren mij eraan DAT IK TRAIN SIM 2013 HEB MOTHERFUCKAAAAHS
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
OpenTTD+dutch trains mod>train sim 2013
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is trekker, geen tractor stads kutjong
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom de fuck scheren zoveel meiden tegenwoordig hun wenkbrauwen af om ze er vervolgens weer op te tekenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |