Waarom niet biquote:Op zondag 30 september 2012 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klopt maar je karakter moet ook homo zijn
Ik stem voor Flodder de pastoorquote:Op zondag 30 september 2012 13:16 schreef -Datdus- het volgende:
persona's
Lorrelies, werkend, alleenstaande moeder, 29 jaar
bobber, schoolgaand, zoon van lorrelies, 9 jaar
mineraal, dorpsdokter, single, heeft een korte relatie gehad met lorrelies, 31 jaar
mender, runt samen met remlof een homobar, een relatie met remlof, buren van lor, 43 jaar
remlof check bovenstaande info, 45 jaar
Flodder, hang meestal bij de kerk beweert hem ontworpen te hebben, geef advies aan lor, 71 jaar
Armethyst, politiewoordvoerder, getrouwd 42 jaar
Aldie, burgemeester, getrouwd, 61 jaar
quote:Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha en dan als vakgebied de Bizantijnen
Datdus, schrijft stukken voor de lokale krant, getrouwd, zoon verloren (verdronken). 32 jaarquote:Op zondag 30 september 2012 13:16 schreef -Datdus- het volgende:
persona's
Lorrelies, werkend, alleenstaande moeder, 29 jaar
bobber, schoolgaand, zoon van lorrelies, 9 jaar
mineraal, dorpsdokter, getrouwd, heeft een korte relatie gehad met lorrelies, 31 jaar
mender, runt samen met remlof een homobar, een relatie met remlof, buren van lor, 43 jaar
remlof check bovenstaande info, 45 jaar
Flodder, hang meestal bij de kerk beweert hem ontworpen te hebben, geef advies aan lor, 71 jaar
Armethyst, politiewoordvoerder, getrouwd 42 jaar
Aldie, burgemeester, getrouwd, 61 jaar
Wist ik maar bi -> bizantijnen is toch leuk?quote:Op zondag 30 september 2012 13:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]En dat schrijf je met een y, maar dat wist je natuurlijk al
True, truequote:Op zondag 30 september 2012 13:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wist ik maar bi -> bizantijnen is toch leuk?
Hollywoooooooodquote:Op zondag 30 september 2012 12:23 schreef MineraalWater het volgende:
Hey hey hey, What you got to say!
... ....quote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.intertoys.nl/s(...)html?ici=br+hm+m4+r2
picfailquote:Op zondag 30 september 2012 15:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Hmm, grootgrondbezitter he?
[ afbeelding ]
Maak een nieuwe video!quote:
Maak een tutquote:
Wat staat er?quote:Op zondag 30 september 2012 15:26 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
coming soon.
Movie not yet rated
even eten dan zal ik er wel even één krabbelen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die kan ik lezen daar staat Sosua
Die andere is zeker Plecsie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |