quote:Op zondag 30 september 2012 12:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
In het blauwe maanlicht stond hij daar, Mineraalwater. Koel, fris en kalk-vrij. Ik had vaak in gedachten een situatie als deze geconstrueerd. Sensuele muziek, kaarsen, sweepjes. Ik moest er zachtjes om giechelen. "Wat is er zo grappig" zei hij met een plagende glimlach. Oh niets, ik dacht aan... ons.
Ja, inderdaad makkelijk. En ik deed VMBO nota bene.
Mijn eerste cijfer dit jaar was een 10 voor een PWquote:Op zondag 30 september 2012 12:15 schreef -Datdus- het volgende:
7,3 voor mijn eerste project.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:19 schreef bobbernaut het volgende:
Mender, hoe gaat het met je gele tanden dan?Dat topic is nu zo oud dat hij geen tanden meer heeft joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op zondag 30 september 2012 12:14 schreef bobbernaut het volgende:
Klik op die verdomde spotify link voor beste muziek van je jeugd!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |