quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Het bedrijf van m'n vriend valt onder het moederbedrijf van Aviko. Die hebben ook loopgroepen, trainingen, enz enz. Als je voor hun loopt, krijg je een heel Aviko-pakjeMaar hij wil niet
Aviko pakjequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Het bedrijf van m'n vriend valt onder het moederbedrijf van Aviko. Die hebben ook loopgroepen, trainingen, enz enz. Als je voor hun loopt, krijg je een heel Aviko-pakjeMaar hij wil niet
als je er vanuit ga dat de eerste NY marathon in 1970 gehouden werd is deze man een geod voorbeeld dat rennen je jong houdquote:
Als kerstpakket, jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Krijg je ook zakken met friet?
Doe 4km en ga de keer erop lang als het goed uitpakt. Of 6km.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb zin om morgenochtend in het zonnetje een voorzichtige 8KM te doen. Weet niet of het verstandig is. Voel af en toe nog wat op m'n scheen. Maar het vreemde is dat het van het een op het andere moment kan komen en gaan.
T-mobile, mijn vorige werkgever, vergoedt bij een x-aantal sportscholen het volledige bedrag en als je niet bij die sportscholen wilt/kunt kan je 15 euro per maand gesponsored worden. En T-mobile heeft ook een x-aantal lopen waar ze standaard aan meedoen. De dochter waar ik voor werktte had eerst of sportschool om de hoek compleet vergoed of 2x per maand stoelmassage en deed mee met hardloopdingen (DtD) en we kregen shirtjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
we hebben het hier, in de goede oude tijd dat beginners nog welkom waren hier... wel eens gehad over fitness op het werk.
Gister sprak ik iemand tijdens onze combined clubs run die werkt bij Tiwai en daar vergoeden ze tot NZ$500 (grofweg 250 euro) per jaar de contributie aan sportclubs, maar niet alleen dat, ook inschrijfgeld aan wedstrijden etc.
Iemand hier die bij een bedrijf gaat wat dat ook doet?
Ik heb woensdag al 5 gedaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Doe 4km en ga de keer erop lang als het goed uitpakt. Of 6km.
Daarom, voorzichtig uitbreiden.. Je had het over verstandig zijn enzo nmlquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb woensdag al 5 gedaan
mjah true...quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daarom, voorzichtig uitbreiden.. Je had het over verstandig zijn enzo nml
Goed zeg!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef IamCurious het volgende:
Evy 1 afgerond!!
Helaas geen 10 kmh, (9,2) maar toch wel tevreden.
1e keer dat ik me niet aan het schema heb gehouden, heb 34 minuten door gelopen, om op tijd thuis te zijn voor het voetbal
Nu even gauw douchen en dan een biertje!!!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef IamCurious het volgende:
Evy 1 afgerond!!
1e keer dat ik me niet aan het schema heb gehouden, heb 34 minuten door gelopen, om op tijd thuis te zijn voor het voetbal
Evy 1 afgerond!!
Evy 1 afgerond!!
inderdaad, en het is tenslotte weekend.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef winterstorm666 het volgende:
![]()
![]()
goed gedaan!
RD dagje rust kan ook geen kwaad
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Samsonneke het volgende:
Zojuist terug van mijn hardloopsessie: 15,3 km met 9,61 km/hEen record voor mij en 15km was een mijlpaal
Op naar de 20!
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Samsonneke het volgende:
Zojuist terug van mijn hardloopsessie: 15,3 km met 9,61 km/hEen record voor mij en 15km was een mijlpaal
Op naar de 20!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |