quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Het bedrijf van m'n vriend valt onder het moederbedrijf van Aviko. Die hebben ook loopgroepen, trainingen, enz enz. Als je voor hun loopt, krijg je een heel Aviko-pakjeMaar hij wil niet
Aviko pakjequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Het bedrijf van m'n vriend valt onder het moederbedrijf van Aviko. Die hebben ook loopgroepen, trainingen, enz enz. Als je voor hun loopt, krijg je een heel Aviko-pakjeMaar hij wil niet
als je er vanuit ga dat de eerste NY marathon in 1970 gehouden werd is deze man een geod voorbeeld dat rennen je jong houdquote:
Als kerstpakket, jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Krijg je ook zakken met friet?
Doe 4km en ga de keer erop lang als het goed uitpakt. Of 6km.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb zin om morgenochtend in het zonnetje een voorzichtige 8KM te doen. Weet niet of het verstandig is. Voel af en toe nog wat op m'n scheen. Maar het vreemde is dat het van het een op het andere moment kan komen en gaan.
T-mobile, mijn vorige werkgever, vergoedt bij een x-aantal sportscholen het volledige bedrag en als je niet bij die sportscholen wilt/kunt kan je 15 euro per maand gesponsored worden. En T-mobile heeft ook een x-aantal lopen waar ze standaard aan meedoen. De dochter waar ik voor werktte had eerst of sportschool om de hoek compleet vergoed of 2x per maand stoelmassage en deed mee met hardloopdingen (DtD) en we kregen shirtjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
we hebben het hier, in de goede oude tijd dat beginners nog welkom waren hier... wel eens gehad over fitness op het werk.
Gister sprak ik iemand tijdens onze combined clubs run die werkt bij Tiwai en daar vergoeden ze tot NZ$500 (grofweg 250 euro) per jaar de contributie aan sportclubs, maar niet alleen dat, ook inschrijfgeld aan wedstrijden etc.
Iemand hier die bij een bedrijf gaat wat dat ook doet?
Ik heb woensdag al 5 gedaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Doe 4km en ga de keer erop lang als het goed uitpakt. Of 6km.
Daarom, voorzichtig uitbreiden.. Je had het over verstandig zijn enzo nmlquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb woensdag al 5 gedaan
mjah true...quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daarom, voorzichtig uitbreiden.. Je had het over verstandig zijn enzo nml
Goed zeg!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef IamCurious het volgende:
Evy 1 afgerond!!
Helaas geen 10 kmh, (9,2) maar toch wel tevreden.
1e keer dat ik me niet aan het schema heb gehouden, heb 34 minuten door gelopen, om op tijd thuis te zijn voor het voetbal
Nu even gauw douchen en dan een biertje!!!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef IamCurious het volgende:
Evy 1 afgerond!!
1e keer dat ik me niet aan het schema heb gehouden, heb 34 minuten door gelopen, om op tijd thuis te zijn voor het voetbal
Evy 1 afgerond!!
Evy 1 afgerond!!
inderdaad, en het is tenslotte weekend.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef winterstorm666 het volgende:
![]()
![]()
goed gedaan!
RD dagje rust kan ook geen kwaad
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Samsonneke het volgende:
Zojuist terug van mijn hardloopsessie: 15,3 km met 9,61 km/hEen record voor mij en 15km was een mijlpaal
Op naar de 20!
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Samsonneke het volgende:
Zojuist terug van mijn hardloopsessie: 15,3 km met 9,61 km/hEen record voor mij en 15km was een mijlpaal
Op naar de 20!
Mooi. Wat een end he, 15KMquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Samsonneke het volgende:
Op naar de 20!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Great. Net een update gedraaid van Google Chrome en sindsdien werkt de Garmin Connect plugin niet meer
Probleem treedt iig op bij Mac, weet niet of het bij Windows ook problemen geeft...quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, heb nog niks geupdate.
Die plugin heb je heul ni nodig. De ant agent upload die meuk ook voor je. Of... Heb je het nodig voor endomondo? Dat weet ik eik ni.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Great. Net een update gedraaid van Google Chrome en sindsdien werkt de Garmin Connect plugin niet meer
Voor Endomondo issie nodig ja, net getestquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die plugin heb je heul ni nodig. De ant agent upload die meuk ook voor je. Of... Heb je het nodig voor endomondo? Dat weet ik eik ni.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
En in Safari/Firefox?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Probleem treedt iig op bij Mac, weet niet of het bij Windows ook problemen geeft...
Ja, kabel dus. En mijn 210 ownt ook, combinatie Garmin - Chrome zuigt alleen evenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:56 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe krijg je de data van je horloge op je pc? Heb je een usb stick die je in je pc prikt en dat ie dan de data overpompt of moet je het horloge op eoa manier met een kabel verbinden?
Ahh, via een kabel. Sucks. Met een ant+ device kan je dus wireless uploaden en doet de ant-software het gelijk uploaden naar c.g.c. Handig! Die 610 owned
Safari werkt wel. Maar die browser is kutquote:
Hm, choises... Geen streams ergens?quote:Op zondag 30 september 2012 06:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
Choice, de marathon van Berlijn wordt hier pas on half 12 uitgezonden
moet even zoeken maar ben geen echte stream-zoeker dus iemand we zou willen helpen, graagquote:Op zondag 30 september 2012 07:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hm, choises... Geen streams ergens?
Moet ik mezelf eerst uit bed sleurenquote:Op zondag 30 september 2012 07:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moet even zoeken maar ben geen echte stream-zoeker dus iemand we zou willen helpen, graag
En nu kijk ik naar buiten en zie ik een mooi opkomend zonnetje en een klein briesje...en meteen heb ik zin om weer te gaan lopenquote:Zaterdagochtend
Aafje Brandt - 29 september 2012
Stilletjes sla ik het dekbed weg. Op de andere helft van het bed heerst nog diepe rust. Het is ook pas half acht, maar het ritme van de werkweek laat op zaterdagochtend zijn sporen na in mijn slaappatroon. Ik schuif voorzichtig een kastje open en zoek in het halfdonker naar een hardloopbroek en een shirt. Hoe warm zou het zijn? Ik probeer aan de hand van het licht dat langs het rolgordijn valt te bepalen of de zon al schijnt, en combineer die wetenschap met de temperatuur van gisteravond. Een driekwart broek maar. Met mijn armen vol kleding open ik de slaapkamerdeur en barricadeer met één voet de kier om de kater buiten te houden. De keren dat dit mislukte rustte hij niet voordat hij zichzelf door de klamboe heen luidruchtig toegang tot het bed had verschaft, en ik wil juist onopgemerkt het huis uit sluipen.
Uit het krat op het balkon kies ik comfortabele loopschoenen; even geen minimalistisch model maar juist lekkere demping en een stabiele voet, perfect om de sluimerstaat van het net ontwaakt zijn op voort te zetten. Hartslagmeter en loopcomputer blijven thuis; dit wordt een loopje met als enig doel de wereld langzaam toe te laten. Ik steek een tientje en een voordeursleutel in mijn broekzak en trek de deur zachtjes achter me dicht. De katten blijven met een teleurgestelde blik achter in de gang. Dat ontbijt laat kennelijk nog even op zich wachten.
Op straat glijd ik behoedzaam in een zachte looppas. Mijn spieren worden langzaam warm en buigen zich gehoorzaam in de gevraagde houding. De straten zijn stil en leeg. Aan de overkant loopt een oude man met een klein dik hondje. In de verte klinkt de bel van een tram. Stoplichten knipperen traag oranje.
Mijn voeten reageren verheugd wanneer het asfalt van de stoep verandert in de zandpaden van het Vondelpark. Ook hier waagt op dit uur nog vrijwel niemand zich buiten. Ik word alleen ingehaald door enkele pechvogel op de fiets, op weg naar zijn werk. Een zwarte tas achterop de bagagedrager, het haar haastig in model geduwd met een natte kam. Ook de natuur is nog stil. Zelfs de altijd luidruchtige halsbandparkieten houden zich koest, en de eenden in de vijver dobberen stilletjes met hun snavel tussen de veren gestoken. Het nest van de ooievaars is leeg, net als gisteren. Zouden ze al naar het zuiden zijn vertrokken, de vader, moeder en het puberkuiken?
Ik verlaat het park bij de uitgang naar de PC Hooftstraat en ren door de lege straat die een paar uur later gevuld zal zijn met scooters, toeristen en blonde dames met te veel parfum. Bij de etalage van Chanel gun ik mezelf een kleine pauze. Wat een snoezig jurkje hangt daar weer. Gelukkig kan ik op dit tijdstip niet in de verleiding komen om naar binnen te gaan. De ene keer dat ik dat wel deed moest ik vaststellen dat het kledingstuk van mijn keuze net zo duur was als mijn auto. Nu kan ik me zonder deceptie verlekkeren aan het tentoongestelde moois.
Ik sla rechtsaf en steek het Museumplein over. Het Van Gogh Museum ligt als een slapend dier in het ochtendlicht, zich voorbereidend op de drommen toeristen die het ook vandaag zal moeten herbergen. De strakke witte lijnen van het nieuwe Stedelijk zijn ook vanaf deze kant gezien magnifiek. Zou het op tijd klaar zijn voor de opening? Zelfs op dit uur wordt er nog aan gewerkt. Wanneer ik de Van Baerlestraat oversteek ter hoogte van het Concertgebouw weerkaatst de zon levenslustig in de gouden letters op de voorgevel.
Mijn bewustzijn is intussen ook opgewarmd. Ik begin plannen te maken voor de dag. Het is mooi weer, misschien kan de lunchafspraak met familie wel naar een landelijk terras verplaatst worden. Van de gedachten aan eten begint mijn maag te rammelen. Ik kies een korte weg naar huis, door de dure straten van het klassieke deel van Oud-Zuid. In mijn eigen buurtje aangekomen ren ik door een winkelstraat waar de eerste middenstanders hun deuren beginnen te openen. Ik maak een kleine omweg langs de bakker en de Turkse groenteboer. Met een zakje warme croissants en een bakje frambozen in de hand draaf ik rustig door mijn straat. In huis gearriveerd blijkt ook hier het leven op gang te zijn gekomen. Het ruikt naar koffie en er klinkt zachte muziek. De katten wassen zich tevreden in een strook zonlicht op de houten vloer, hun buikjes volgegeten. Het weekend is begonnen.
Dank je!!quote:Op zondag 30 september 2012 07:53 schreef YUR het volgende:
Guppy, Yuki, SEMTEX en Drassss, heel veel plezier vandaag!
Rond-1-uur-starten-boks!quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:16 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd. Morgenochtend lekker wakker worden met de marathon van Berlijn (thanks voor de tip, Gup!) en dan eind van de ochtend richting de Maliesingel
Guppy, veel succes en plezier morgen met de Posbankloop!rond-1-uur-starten-boks!
SEMTEX, nogmaals veel succes en wie weet tot ziens morgen
Drassss, jij ook veel succes met de Run-Bike-Run morgen
Geweldig!quote:Op zondag 30 september 2012 08:21 schreef YUR het volgende:
Ik zat net dit te lezen:
[..]
En nu kijk ik naar buiten en zie ik een mooi opkomend zonnetje en een klein briesje...en meteen heb ik zin om weer te gaan lopen
Maar ik moet me inhouden...om half 12 heb ik een korfbalwedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |