Ik vind die cadence ook erg interessant... Shit...nu zet je me weer aan t denkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Twee dingen, of drie, vier?
1) Ik wilde 'm al eerder hebben, maar niet gedaan
2) Je kan indoor lopen en afstand/pace/cadence registreren
3) Bij GPS fallouts blijft je pace behouden
4) Cadence monitoren, extra grafiekje op connect.garmin.com
Nice! Klinkt goed! Vooral punten 2 en 3.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Twee dingen, of drie, vier?
1) Ik wilde 'm al eerder hebben, maar niet gedaan
2) Je kan indoor lopen en afstand/pace/cadence registreren
3) Bij GPS fallouts blijft je pace behouden
4) Cadence monitoren, extra grafiekje op connect.garmin.com
Fijn ding, ben er erg blij mee! Bevestigen gaat ook supermakkelijk en je kan tenminste de batterij vervangen als ie leeg is. En het is inderdaad een leuk grafiekje extraquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:36 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb het gewoon gedaan.
Hopelijk kan ik 'm volgende week ophalen:
http://www.flevowebwinkel(...)od-010-11092-00.html
Dat had ik dus ook toen ik je DtD ding zag. Foot pod.. Hmmmm. Denk denk denk. Hmmmm. En nu gedaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind die cadence ook erg interessant... Shit...nu zet je me weer aan t denken
Ik heb een ding gekocht om aan m'n schoenen te bevestigen zodat ik niet telkens m'n veters hoef los te strikken (loop met meerdere paren schoenen).quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Fijn ding, ben er erg blij mee! Bevestigen gaat ook supermakkelijk en je kan tenminste de batterij vervangen als ie leeg is. En het is inderdaad een leuk grafiekje extra
Oh, dat zit al bij die pod, je klikt m los en weer vast zeg maar. Hoeft geen apart houdertje bij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb een ding gekocht om aan m'n schoenen te bevestigen zodat ik niet telkens m'n veters hoef los te strikken (loop met meerdere paren schoenen).
Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef GotC het volgende:
Zo te zien heeft dat neon shirt ook reflecterende strips, die lijkt me dus zeker de moeite waard! 12 euro is echt geen geld.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef alors het volgende:
Vanaf 6 oktober zijn bij de Aldi ook loopspullen in de aanbieding![]()
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_0610_5_333.html
Dat houderding moet je toch aan je veters vastmaken ala de champion chip?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Oh, dat zit al bij die pod, je klikt m los en weer vast zeg maar. Hoeft geen apart houdertje bij.
Edit: hier kan je dat goed zien: http://lh5.ggpht.com/_Wo8(...)/IMG_1636%5B7%5D.jpg
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice! Klinkt goed! Vooral punt 4
Ehm, heb nog nooit een wedstrijd gelopen dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat houderding moet je toch aan je veters vastmaken ala de champion chip?
Gelijk even naar m'n zusje doorgestuurd, die was op zoek naar een relatief goedkoop sporthorloge want een Garmin is d'r nog even wat te duur.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef alors het volgende:
Vanaf 6 oktober zijn bij de Aldi ook loopspullen in de aanbieding![]()
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_0610_5_333.html
je lijkt wel te hijgen.....quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef winterstorm666 het volgende:
en een filmpje van de mookerheide na een klim.
Nice, nice, nice!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef GotC het volgende:
Oh ja! Cadeautje gekregen van YURThermisch ondergoed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(maar dan in het paars)
En nog een sportbh met mogelijkheid om m'n hartslagmeter op te klikken
Weer eens wat anders dan een lingerie setjequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef GotC het volgende:
Oh ja! Cadeautje gekregen van YURThermisch ondergoed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(maar dan in het paars)
En nog een sportbh met mogelijkheid om m'n hartslagmeter op te klikken
nu zie ik compressiekousen met jarretels voor mequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een lingerie setje
Wedden dat het hier dezelfde werking heeft op Yur..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een lingerie setje
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
nu zie ik compressiekousen met jarretels voor me
Rawrrrrrrquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
nu zie ik compressiekousen met jarretels voor me
quote:"Running is kind of like coffee. The first time you drink it you might not like it. It’s bitter and leaves a bad taste in your mouth but you kind of like the way it makes you feel. However, after a few times it starts to taste better and then all of a sudden you’re hooked and it’s the new best part of waking up." - Amy Hastings
goh! hahaha probeerde het nog te onderdrukken maar het was een teringklim.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je lijkt wel te hijgen.....
But, but... I still don't like coffeequote:
ziet er wel fantastisch uit daar!! zomer2013 meetquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
goh! hahaha probeerde het nog te onderdrukken maar het was een teringklim.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wedden dat het hier dezelfde werking heeft op Yur..
red bull it isquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
But, but... I still don't like coffee
NEEEEE, dat deden we niet meer, weet je nogquote:
Leukquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:36 schreef Rammelaartje het volgende:
Wat een geweldig filmpjeEn die tekst van die kerel is hilarisch
quote:
Wat een grappige ventquote:
Opdrukken en opspringen pffff dat lukt me echt nietquote:
Hier 5 euro per maand vergoeding als je lid bent van de sportschool maar that's it.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
we hebben het hier, in de goede oude tijd dat beginners nog welkom waren hier... wel eens gehad over fitness op het werk.
Gister sprak ik iemand tijdens onze combined clubs run die werkt bij Tiwai en daar vergoeden ze tot NZ$500 (grofweg 250 euro) per jaar de contributie aan sportclubs, maar niet alleen dat, ook inschrijfgeld aan wedstrijden etc.
Iemand hier die bij een bedrijf gaat wat dat ook doet?
Hier niksquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
we hebben het hier, in de goede oude tijd dat beginners nog welkom waren hier... wel eens gehad over fitness op het werk.
Gister sprak ik iemand tijdens onze combined clubs run die werkt bij Tiwai en daar vergoeden ze tot NZ$500 (grofweg 250 euro) per jaar de contributie aan sportclubs, maar niet alleen dat, ook inschrijfgeld aan wedstrijden etc.
Bedrijf waar ik werk heeft een eigen fitnesszaal (incl instructeurs (loopgroep, groepslessen), fysio, haptonoom etc). Bij de CPC/Royal Ten/7HL sponsoren ze ook het inschrijfgeld en hardloopshirts..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |