thanksquote:
Vooruit, ik laat 'm staan.quote:
Maar nu wil ik wel Tour of duty zien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vooruit, ik laat 'm staan.
Ik kan geen leuke "Sesame, open the doors!' vinden op youtubemaar de deur kan wel geverf worden...
Met zwarte verf, maar de heren waren een beetje de weg kwijt zeg maar![]()
voor jou altijdquote:
tmiquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:38 schreef DJMO het volgende:
een echte zeeman bevaart ook de rode zeehe papabear?
He bah.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:38 schreef DJMO het volgende:
een echte zeeman bevaart ook de rode zeehe papabear?
Niet over nadenken.quote:
mijn arme tere zieltjequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef DJMO het volgende:
ik heb wel meer gelezen wat tmi was ... dan kan mijn opmerking er ook nog wel bij
arm weet ik niet .. maar teer? daar geloof ik geen zak vanquote:
arm... ja.. heb nog 20 centquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
arm weet ik niet .. maar teer? daar geloof ik geen zak vanom maar even in de context van het onderwerp te blijven
krijg je he.. als je aan menstruatie gaat denken... dan ineens ga je bloedenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:15 schreef Inlognaam het volgende:
GODVERDOMME! IK HEB NU EEN BLOEDNEUS
Kwam zomaar opeens opquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
krijg je he.. als je aan menstruatie gaat denken... dan ineens ga je bloeden
dat gebeurd met menstruatie ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kwam zomaar opeens op
Ik leef met jullie mee!
ik kan de mijne anders tot op het dag nauwkeurig voorspllen, zelfs tot op het dagdeel. stipt om de vierweken op zondagochtend is het bingo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat gebeurd met menstruatie ook
word je chago van he?
Gelukkig is je kruis niet verrot.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:21 schreef DJMO het volgende:
* DJMO is kuis verrot ...
*zoekt plekje om hoofd neer te leggen en ogen te sluiten*
mijne is na de miskraam een tijdje te voorspellen geweest, maar nu niet meer...quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan de mijne anders tot op het dag nauwkeurig voorspllen, zelfs tot op het dagdeel. stipt om de vierweken op zondagochtend is het bingo.en dan een dag of zeven, acht lang .. vrij irri iig
Nou, ik kan niet echt chagrijnig ervan worden, maar irritant is het welquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat gebeurd met menstruatie ook
word je chago van he?
Bloeden is reeds gestoptquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Rucky het volgende:
En nou is het wel weer genoeg met rode dingen.![]()
Pik je me onderweg even op want ik heb ook zin in een bakkie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef Papabear het volgende:
DJMO, ik kom zo met de jongens ff bakkie doen
Prima hoor. Over een half uurtje op station Alkmaar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pik je me onderweg even op want ik heb ook zin in een bakkie.
das mooi, dan kun je gelijk naar die schroothoop van m'n pc kijken. klereding speelt geen youtubefimpjes meer afquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef Papabear het volgende:
DJMO, ik kom zo met de jongens ff bakkie doen
Doe maar ff systeemherstel naar gisteren ofzoquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
das mooi, dan kun je gelijk naar die schroothoop van m'n pc kijken. klereding speelt geen youtubefimpjes meer af
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/aanbiedingen.htmlquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pik je me onderweg even op want ik heb ook zin in een bakkie.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Doe maar ff systeemherstel naar gisteren ofzo
Eergisteren danquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]ik heb vandaag niks gedaan op dat ding, dus dat zal geen moer helpen ben ik bang
Dat ga ik niet meer redden, pik me maar thuis op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Prima hoor. Over een half uurtje op station Alkmaar?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer redden, pik me maar thuis op.
cool!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eergisteren dan
En hier de oplossing![]()
die bloedt anders wel ... (zie deze opmerkin nu pasquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gelukkig is je kruis niet verrot.
Trusten!
nee jou ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zit je Rucky weer uit te lachen?
* Papabear biertje pakt
jij nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ben ik echt zo grappig?![]()
onee, lachwekkend![]()
Beide niet in huis hierquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zaterdagavond, cola en.... CHIPPIES!!!![]()
[ afbeelding ]
Cola verwennerij? 'k Zou het eerder verneukerij willen noemen. Van je tanden. Maar wel lekker op zn tijd.quote:
Thanks voor de reminder! Alleen jammer dat die zaterdagavond hetzelfde is als de avonden ervoor en verder niets toevoegt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
inlog je hebt 1 van de 3 genoemde dingen wel
de zaterdagavond
ik hoor het je jongste nóg zeggen ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zaterdagavond, cola en.... CHIPPIES!!!![]()
[ afbeelding ]
Cola is ook rotzooi, daarom mogen ze dat ook alleen maar in het weekendquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Cola verwennerij? 'k Zou het eerder verneukerij willen noemen. Van je tanden. Maar wel lekker op zn tijd.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik hoor het je jongste nóg zeggen ...
sexy![]()
![]()
Dat vind ik dan ook wel weer te drastisch om eerlijk te zijn. Als je nu zegt dat ze niet de gehele dag alleen maar cola mogen drinken zou ik je wel gelijk geven. Maar enkel in het weekend. Nah, vind ik een soort van straf voor je jongens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Cola is ook rotzooi, daarom mogen ze dat ook alleen maar in het weekend
[..]![]()
Hier krijgen ze op vrijdag- en zaterdagavond een bakje chips met een glas cola. Dat zijn ze zo gewend, dus doordeweeks malen ze er ook niet om. Dan is het gewoon limonade, sap, whateverquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef Inlognaam het volgende:
Chippies worden hier trouwens niet uit de kom gegeten, maar uit de zak. Tot de zak praktisch op is en ik bedenk dat ik eigenlijk niet zoveel had moeten eten omdat het nu ook weer niet zo gezond is...
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer te drastisch om eerlijk te zijn. Als je nu zegt dat ze niet de gehele dag alleen maar cola mogen drinken zou ik je wel gelijk geven. Maar enkel in het weekend. Nah, vind ik een soort van straf voor je jongens.
Het is dus meer de 'gewoonte' eigenlijk. Net als woensdag vroeger gehaktdag was en moeders de vrouw dan een bal gehakt bij het eten opdiende.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hier krijgen ze op vrijdag- en zaterdagavond een bakje chips met een glas cola. Dat zijn ze zo gewend, dus doordeweeks malen ze er ook niet om. Dan is het gewoon limonade, sap, whatever
Bij m'n ouders gaat het nog steeds zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het is dus meer de 'gewoonte' eigenlijk. Net als woensdag vroeger gehaktdag was en moeders de vrouw dan een bal gehakt bij het eten opdiende.
Dat mis ik wel een beetje...
Die rechter kijkt trouwens niet al te blijIk denk dat zn bakje bijna leeg is.
hoezo zondag?quote:
Ik mocht vroegah ook alleen in het weekend cola. Vond het echt heerlijk en het werd een beetje speciaal ervanquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef Inlognaam het volgende:
Chippies worden hier trouwens niet uit de kom gegeten, maar uit de zak. Tot de zak praktisch op is en ik bedenk dat ik eigenlijk niet zoveel had moeten eten omdat het nu ook weer niet zo gezond is...
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer te drastisch om eerlijk te zijn. Als je nu zegt dat ze niet de gehele dag alleen maar cola mogen drinken zou ik je wel gelijk geven. Maar enkel in het weekend. Nah, vind ik een soort van straf voor je jongens.
LOLquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoezo zondag?
oh wacht.. dan ben je hier en kun je meesnaaien![]()
Voor mij (en m'n zus) geldt hetzelfde. Zo was het weekend altijd wel een feestje, want chips en colaquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik mocht vroegah ook alleen in het weekend cola. Vond het echt heerlijk en het werd een beetje speciaal ervan. Heb het nooit als straf ervaren iig, dat ik het niet doordeweeks mocht drinken.
Gelijk heeft 'ie. Ik ga ook meestal pas rond een uur of half 10 naar een verjaardag. Na de koffie zeg maarquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef Ehhe het volgende:
Wij gaan op verjaardagsvisite, in de uitnodiging stond vanaf 9 uur welkom. En nu zit ik al 'n kwartier klaar te zijn maar vindt J. het nog niet nodig om nu al te gaan. Hij wil niet de eerste zijn daar
Wil je wel eerst een biertje meenemen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef DJMO het volgende:
* DJMO voeten op de schoot van papabear legt en hem met puppy eyes aankijkt ...
*note to self .. op een dag zoals deze .. NIET op hakken gaan lopen
lui varkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wil je wel eerst een biertje meenemen?
Wat is er mis met "Ja schat, dan kom ik daarna gezellig bij je zitten" ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
lui varkenje hoeft je hand maar uit te steken je raakt de koelkast al
en wat is er mis met: ach meissie toch .. heb je zoveel pijn? kom maar, dan masseer ik je voeten wel .. dan kun je morgen tenminste nog fatsoenlijk lopen ??quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat is er mis met "Ja schat, dan kom ik daarna gezellig bij je zitten" ?
Onder het genot van een lekker koud biertjequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
en wat is er mis met: ach meissie toch .. heb je zoveel pijn? kom maar, dan masseer ik je voeten wel .. dan kun je morgen tenminste nog fatsoenlijk lopen ??
Nee hoor, er zit zo'n 6 km. tussen onsquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef Ireth het volgende:
Voor zover ik de conversatie begrijp zitten jullie in dezelfde (kleine) ruimte vlak bij elkaar?? Wat is er mis met gewoon tegen elkaar praten, ipv met elkaar te communiceren via een forum??![]()
was dat maar zo, dan had ik nu wel degelijk een voetmassage te pakken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef Ireth het volgende:
Voor zover ik de conversatie begrijp zitten jullie in dezelfde (kleine) ruimte vlak bij elkaar?? Wat is er mis met gewoon tegen elkaar praten, ipv met elkaar te communiceren via een forum??![]()
En ik een biertje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
was dat maar zo, dan had ik nu wel degelijk een voetmassage te pakken.
die heb je al !quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zit je Rucky weer uit te lachen?
* Papabear biertje pakt
dan issie nu pas opquote:
Ja, ik vraag toch niet voor niks om een nieuwequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan issie nu pas opjij doet altijd een uur over een blikje namelijk
de heren gaan voor ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, ik vraag toch niet voor niks om een nieuwe
5 minuten over het bier, 55 minuten over het blik?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan issie nu pas opjij doet altijd een uur over een blikje namelijk
Zoietsquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef frederik het volgende:
[..]
5 minuten over het bier, 55 minuten over het blik?
ik las .. m'n ballen liggen nog bij jouquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
M'n tennisballen liggen nog bij jou DJMO, daarom heb ik nu maar 2 blikken soep bij m'n dekbed in de droger gegooid
Ah zo! Ik vond het al zo absurd dat jullie zo zaten te communicerenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee hoor, er zit zo'n 6 km. tussen ons
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah zo! Ik vond het al zo absurd dat jullie zo zaten te communiceren
Ik zou die soep wel vanavond nog opmaken, door die warmte zou de inhoud wel eens niet meer te bewaren kunnen zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
M'n tennisballen liggen nog bij jou DJMO, daarom heb ik nu maar 2 blikken soep bij m'n dekbed in de droger gegooid
Geen idee. Het zijn van die 1-persoons blikjes van unoxquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:45 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik zou die soep wel vanavond nog opmaken, door die warmte zou de inhoud wel eens niet meer te bewaren kunnen zijn
pb kennende waren ze al over datumquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:45 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik zou die soep wel vanavond nog opmaken, door die warmte zou de inhoud wel eens niet meer te bewaren kunnen zijn
ik zou ze er maar uit halen als ik jou wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geen idee. Het zijn van die 1-persoons blikjes van unox
En ik hoop alleen dat ze het houden![]()
ja gek he ..quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef Papabear het volgende:
Ik heb ze er toch maar uitgehaald, want ze zitten nu onder de deuken.
en een herrie dat ze maakten
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef DJMO het volgende:
flikker desnoods je sportschoenen er bij in .. maar een blik soep in je droger .. hoe kóm je er bij
het gaat niet om gewicht in deze, tennisballen wegen ook geen flikker. Het gaat om massief volume wat het dons van het dekbed als het ware losschudtquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:55 schreef Papabear het volgende:
Schoenen erbij lijkt me niet zo fris. Ik zocht iets met gewicht
Ach, het zorgt iig voor wat gespreksstof hier. Ik had er ook een pot pindakaas bij kunnen gooienquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
het gaat niet om gewicht in deze, tennisballen wegen ook geen flikker. Het gaat om massief volume wat het dons van het dekbed als het ware losschudt
ik wist dat je blont was ... heavens aan toe.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ach, het zorgt iig voor wat gespreksstof hier. Ik had er ook een pot pindakaas bij kunnen gooien
Besteld, thnxquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wist dat je blont was ... heavens aan toe.
ballen
s niet massief genoeg. het mag niet meeveren, het moet juist tegendruk aan de was geven om nut te hebben. vandaar bv tennisballen, of schoenen .. die geven niet mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Ireth het volgende:
eehhmm.. en als je nou eens van 4 a 5 sokken een bolletje draait en die er bij doet?? (10 sokken = 2 bolletjes?? )
Blikken soep ook niet. Mja, dat vertrouw ik toch niet echt meerquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
s niet massief genoeg. het mag niet meeveren, het moet juist tegendruk aan de was geven om nut te hebben. vandaar bv tennisballen, of schoenen .. die geven niet mee.
en terechtquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Blikken soep ook niet. Mja, dat vertrouw ik toch niet echt meer![]()
wie zegt dat het tomatensoep is. Straks was het bruine bonensoepquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
en terecht![]()
* DJMO ziet pb al liggen onder een menstruerend dekbed
en nu ben ik echt blij dat ik wéét dat pb alleen maar tomaten soep uit blik eetquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef frederik het volgende:
[..]
wie zegt dat het tomatensoep is. Straks was het bruine bonensoep
Tomatensoep it isquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
en nu ben ik echt blij dat ik wéét dat pb alleen maar tomaten soep uit blik eetde ranzigheid
Gefotografeerd worden vermijd ik zoveel mogelijk. Altijd wordt die foto genomen op het verkeerde momentquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:04 schreef Papabear het volgende:
Oh, Patrick is boos om die foto, want z'n haar zit niet
vind ik tennisballen goedkoperquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wist dat je blont was ... heavens aan toe.
ballen
Dat zijn ze ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vind ik tennisballen goedkoper
Dat is het voordeel van blik. Blijft goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
pb kennende waren ze al over datum.. die heeft dingen altijd zo lang staan en vergeet ze dan gewoon te consumeren
Tot december 2014quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van blik. Blijft goed
na de droger??quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
na de droger??
zou ik het niet eens meer op wagen
Ze liggen al in de vuilnisbak. Geen risico'squote:Op zaterdag 29 september 2012 23:01 schreef Inlognaam het volgende:
Waarom eigenlijk niet?
Voordat het in het blik verdwijnt wordt het ook eerst verhit. Verse lucht komt er ook niet bij in de droger.
Ik zou het direct opeten trouwens. Nu het toch al op temperatuur is
Zonde...of zijn metaalsplinters de achterliggende gedachte?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze liggen al in de vuilnisbak. Geen risico's
Meer de deuken en dus druk op de 'ketel'quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zonde...of zijn metaalsplinters de achterliggende gedachte?
Ik doe met je mee. De jongens liggen ook net en m'n dekbed is weer droog en superzacht dankzij de tomatensoepquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:17 schreef DJMO het volgende:
ik ga zo eens vroeg slapen schat ik zomaar in.
ik ga morgen, na de croissantjes, richting het centrum lopen .. op de kanaalkade pak ik de bus naar de mare. even langs de hema. reken maar dat ik rond een uur of half twee bij je ben voor koffie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. De jongens liggen ook net en m'n dekbed is weer droog en superzacht dankzij de tomatensoep
Gezellie, doen wequote:Op zaterdag 29 september 2012 23:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga morgen, na de croissantjes, richting het centrum lopen .. op de kanaalkade pak ik de bus naar de mare. even langs de hema. reken maar dat ik rond een uur of half twee bij je ben voor koffie.
breng je ons wel terug naar huis ?
* DJMO kijkt beteuterd naar voeten ...quote:
lastig blaren en schoenen inlopen, ben ik nu ook mee bezig, de zilveren pumpsquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt beteuterd naar voeten ...
neej, heb flink wat inlooppijn en volgens mij tenminste één blaar![]()
jij hte gestuiter van gisteren al een beetje te boven?
Ja, dat moet je dan ook niet doen he?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vanavond kleine aanrijding gehad. Alleen blikschade. Kindjes zaten wel achterin en vooral Kim kon erg moeilijk in slaap komen. En werd net wakker.
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vanavond kleine aanrijding gehad. Alleen blikschade. Kindjes zaten wel achterin en vooral Kim kon erg moeilijk in slaap komen. En werd net wakker.
Vrouwenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik was passagier. Tyler zei nog dat hij het wel leuk vond dat de politie ons naar huis bracht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dan ook niet doen he?
Gelukkig is het alleen maar blokschade en verder niets.
neem haar bij je . dit zijn geen alledaagse gebeurtenisssen.,quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
ingrid heeft geen rijbewijsquote:
hey dolfijntjequote:Op zaterdag 29 september 2012 23:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
geen idee? Alles lekker bij je?
ja, gaat lekker..quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:30 schreef espri het volgende:
[..]
hey dolfijntje![]()
ja hier dus wel hahha en met jou?
Wat allemaal?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
neem haar bij je . dit zijn geen alledaagse gebeurtenisssen.,
en vooral .. vertel haar dat ze veilig is .. niet dat de ze niet bang hoeft te zijn, maar gewoon zeggen dat ze veilig is bij jullie. Het benoemen van de angst versterkt de emotie . dus als je zegt: je hoeft niet bang te zijn: worden ze het juist. Als je zegt: Mama is er voor je, je bent veilig, ga maar slapen.
*pats boem in slaap*
je bent weer aan de knutsel?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, gaat lekker..
ben op zoek gegaan naar blanke jacht lak.. klein potje, maar nog niet geslaagd
Inderdaad gedaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
neem haar bij je . dit zijn geen alledaagse gebeurtenisssen.,
en vooral .. vertel haar dat ze veilig is .. niet dat de ze niet bang hoeft te zijn, maar gewoon zeggen dat ze veilig is bij jullie. Het benoemen van de angst versterkt de emotie . dus als je zegt: je hoeft niet bang te zijn: worden ze het juist. Als je zegt: Mama is er voor je, je bent veilig, ga maar slapen.
*pats boem in slaap*
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ingrid heeft geen rijbewijs
ja, ik heb hier wat van hout, wat buiten komt te hangen, maar wil dat het een tijd goed blijftquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, ik heb hier wat van hout, wat buiten komt te hangen, maar wil dat het een tijd goed blijft
Geen rijbewijs!quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]als nu wel rijbewijs, of
klopt, ik heb geen rijbewijs?
is leuk klusje, ook erg leuk om te doen..quote:
ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is leuk klusje, ook erg leuk om te doen..
En ik weet dat ie heel mooi tot zijn recht gaat komen
Was ik ook niet van plan!quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zou ik ook niet aan beginnen. Dure hobby.
ben voorbeeldje aan het zoeken, maar kan hem niet vindenquote:
ik ben wel nieuwsgierig hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben voorbeeldje aan het zoeken, maar kan hem niet vinden
ik wil voor dit project goeie lak, niet dat over een jaar het ding vergaan is.. is ie me te dierbaar voorquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:54 schreef Inlognaam het volgende:
Heeft de action geen goedkope lak?
gaaf zegquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
alleen zijn de pijpen ook van bamboe
[..]
ik wil voor dit project goeie lak, niet dat over een jaar het ding vergaan is.. is ie me te dierbaar voor
Action heeft echt niet altijd slecht spul.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
alleen zijn de pijpen ook van bamboe
[..]
ik wil voor dit project goeie lak, niet dat over een jaar het ding vergaan is.. is ie me te dierbaar voor
ik heb er 5 ofzo in huis hangen..quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Action heeft echt niet altijd slecht spul.
Is dat de dromenvanger die je wilt maken?
ik ben er ook gek op, ik vind ze iets magisch hebben met de mooie geluiden die ze geven als er een zuchtje wind is....quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb er 5 ofzo in huis hangen..
van die windbellen/windorgels/windgongen..
Heb ook nog een mooie plastic... maar dat vind ik niets voor buiten
ik zag een mooie...quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:59 schreef espri het volgende:
[..]
ik ben er ook gek op, ik vind ze iets magisch hebben met de mooie geluiden die ze geven als er een zuchtje wind is....
Mwah, dat ding kost 4 euro plus verzenden. Klein potje lak zal duurder zijn?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb er 5 ofzo in huis hangen..
van die windbellen/windorgels/windgongen..
Heb ook nog een mooie plastic... maar dat vind ik niets voor buiten
Degene die hier ligt is mooierquote:Op zondag 30 september 2012 00:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mwah, dat ding kost 4 euro plus verzenden. Klein potje lak zal duurder zijn?
Als ie vergaan is na een paar jaar, koop je gewoon een nieuwe.
gaat om een bepaalde waarde wat eraan zitquote:Op zondag 30 september 2012 00:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mwah, dat ding kost 4 euro plus verzenden. Klein potje lak zal duurder zijn?
Als ie vergaan is na een paar jaar, koop je gewoon een nieuwe.
dit vind ik moooiiiiiquote:Op zondag 30 september 2012 00:09 schreef dolfina-chica het volgende:
ik zoek al of ik de mijne in elkaar kan vinden, de mijne ligt al uit elkaar, heeft een lichte schuurbeurt gehad en de touwtjes moesten vervangen worden..
kom ik dit tegen...
[ afbeelding ]
Mja, ik bekeek het anders: voor iets van een paar euro vind ik persoonlijk goedkope lak voldoende.quote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gaat om een bepaalde waarde wat eraan zit
Die is wel gaaf inderdaad. Een maatje van me had ooit een bed in die stijl. Ook geheel bamboe.quote:Op zondag 30 september 2012 00:09 schreef dolfina-chica het volgende:
ik zoek al of ik de mijne in elkaar kan vinden, de mijne ligt al uit elkaar, heeft een lichte schuurbeurt gehad en de touwtjes moesten vervangen worden..
kom ik dit tegen...
[ afbeelding ]
ik ook... lijkt me heerlijk zitten!!quote:
soms heb je iets, al is het vrij goedkoop maar je hecht er een bepaalde waarde aan en je hebt er een diepere betekenis voor, dan wil je het op een goede manier behandelen denk ik....quote:Op zondag 30 september 2012 00:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja, ik bekeek het anders: voor iets van een paar euro vind ik persoonlijk goedkope lak voldoende.
Of ik koop er gewoon 2 en lak het niet. Is ie op, gaat de ander de plaats innemen.
Ik heb even op het plaatje gegoogled en kwam op exact dezelfde uit bij cosyart.nl
En mn bloedneus is weer terug nu...
Ik kon het dierbare niet echt plaatsen. En dacht dat het een veel duurder iets was eigenlijk of dat ze het zelf ging maken. Snap dat als er echt emotionele waarde eraan zit of dat je het zelf helemaal maakt wel wat je het echt goed gelakt wil hebben. Maar voor zoiets 'kleins' lijkt mij persoonlijk een lak van de action ook best ok. Uiteindelijk zal dat ook wel uit een grote merkfabriek komen denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef espri het volgende:
[..]
soms heb je iets, al is het vrij goedkoop maar je hecht er een bepaalde waarde aan en je hebt er een diepere betekenis voor, dan wil je het op een goede manier behandelen denk ik....
De mijne komt oorspronkelijk uit de wereld winkel...quote:Op zondag 30 september 2012 00:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik kon het dierbare niet echt plaatsen. En dacht dat het een veel duurder iets was eigenlijk of dat ze het zelf ging maken. Snap dat als er echt emotionele waarde eraan zit of dat je het zelf helemaal maakt wel wat je het echt goed gelakt wil hebben. Maar voor zoiets 'kleins' lijkt mij persoonlijk een lak van de action ook best ok. Uiteindelijk zal dat ook wel uit een grote merkfabriek komen denk ik.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:15 schreef dolfina-chica het volgende:
dolfieInlog, volgende keer door tikken of eerst op de updates kijken
ja... dolfie inlog doe dat eens
OH, ik dacht dat het echt exact dezelfde was die je nu nieuw gekocht had eigenlijk?quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
De mijne komt oorspronkelijk uit de wereld winkel...
alleen zit voor mij meer waarde aan dan een nieuwe
nee, ik zocht een vergelijkbare als wat ik hebquote:Op zondag 30 september 2012 00:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
OH, ik dacht dat het echt exact dezelfde was die je nu nieuw gekocht had eigenlijk?
En dat die al in elkaar gezet zijn ook.
Ja, dat verklaart natuurlijk wel wat. Ik dacht echt exact dezelfde, dan zou ik je dus echt voor gek hebben verklaard als je dure lak zou nemen, terwijl je voor 4 euro een nieuwe hebt.quote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik zocht een vergelijkbare als wat ik heb
slaap lekkerquote:Op zondag 30 september 2012 00:21 schreef espri het volgende:
ik ga mn mandje opzoeken, ben de hele dag buiten geweest en vind het wel mooi zo, slaap lekker voor wie strakkies ook zn mandje opzoekt![]()
hahahaha.. dat snap ik inderdaad..quote:Op zondag 30 september 2012 00:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart natuurlijk wel wat. Ik dacht echt exact dezelfde, dan zou ik je dus echt voor gek hebben verklaard als je dure lak zou nemen, terwijl je voor 4 euro een nieuwe hebt.
* Inlognaam gaat aan de vette hap![]()
Dacht dat het een nieuwe aanschaf was in een soort van bouwpakketje. Maar nu snap ik dat dierbare wel; vond 4 euro geen geld en die ander zal wel een stuk mooier en beter zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahaha.. dat snap ik inderdaad..
maar ik zei al.. mijne is mooier!!
dan ga ik geen minder mooiere kopen toch?
je koopt ze kant en klaar, ik heb mijne al een paar jaar in huis hangen.. nu gaat ie naar buiten.. ander doel zeg maarquote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dacht dat het een nieuwe aanschaf was in een soort van bouwpakketje. Maar nu snap ik dat dierbare wel; vond 4 euro geen geld en die ander zal wel een stuk mooier en beter zijn.
Ah, lekker toch?quote:
Met een mezenbolletje eronder in de winter voor de vogelsquote:Op zondag 30 september 2012 00:31 schreef dolfina-chica het volgende:
handig.. dat is vannacht niet slapen
[..]
je koopt ze kant en klaar, ik heb mijne al een paar jaar in huis hangen.. nu gaat ie naar buiten.. ander doel zeg maar![]()
en op het plaatje waren de buizen van ander materiaal
de mijne is ook wat groter heb ik het idee dan het plaatje..
als ie klaar is, maak ik foto en zal ik hem posten
neee ... dan heb je kans dat er op gepoept wordt!!!quote:Op zondag 30 september 2012 00:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Met een mezenbolletje eronder in de winter voor de vogels
omdat ze er ook op gaan zitten danquote:Op zondag 30 september 2012 00:37 schreef Inlognaam het volgende:
Sinds wanneer werkt de zwaartekracht omhoog?
Maar nu is me ritme weer naar de klote.quote:Op zondag 30 september 2012 00:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ah, lekker toch?
Had eigenlijk wel verwacht dat ik je nog wel wat hulp kon gebruiken vandaag...
Maar dat kun je niet tegenhouden als je m buiten ophangt.quote:Op zondag 30 september 2012 00:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
omdat ze er ook op gaan zitten dan
quote:Op zondag 30 september 2012 00:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar dat kun je niet tegenhouden als je m buiten ophangt.
Dan nog; vogeltjes mogen van mij best op mn balkon schijten als ik van hun aanwezigheid mag genieten. Ik plas immers ook weleens wild in hun territorium
Ik ga het ook maar weer proberen, slaap ze.quote:
Ik wil ook niet overal als eerste zijn, maar dit zijn mensen waar we regelmatig zijn zegmaar. Dus dan maakt t mij niet uitquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gelijk heeft 'ie. Ik ga ook meestal pas rond een uur of half 10 naar een verjaardag. Na de koffie zeg maar
Fijne avond!
Nee, ik doe alsof.quote:
quote:
Herkenbaar, althans, geen zin om te gaan halenquote:Op zondag 30 september 2012 03:31 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Ik heb honger maar geen zin om te gaan eten.
Rotterdam was het he?quote:Op zondag 30 september 2012 03:35 schreef Rucky het volgende:
Misschien zometeen even de frituurpan aanzetten en er een paar frikandellen inmikken.
Nog wel, en ik heb een zak hamka's gevonden.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 03:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog wel, en ik heb een zak hamka's gevonden.
In mijn nieuwe dorp mag je ook langskomen.quote:
Ok, jij bent ook welkom.quote:
Is dat zo?quote:Op zondag 30 september 2012 11:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is JK1982hieperdepiep hoeraaaa
Gefeliciteerd jong!
ik maak geen grapje JK is jarig vandaag.. Hoe oud zou hij geworden zijn deze JK1982...quote:
uhhhhhhhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 30 september 2012 11:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik maak geen grapje JK is jarig vandaag.. Hoe oud zou hij geworden zijn deze JK1982...
Ik weet een hoop maar niet alles.quote:Op zondag 30 september 2012 11:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik maak geen grapje JK is jarig vandaag.. Hoe oud zou hij geworden zijn deze JK1982...
en ik weet van alles een hoopquote:
Gelukkig ben ik nou ook weer niet alles.quote:Op zondag 30 september 2012 12:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en ik weet van alles een hoop
Het is idd een lekker weertje, ik heb de balkondeuren al open staan.quote:Op zondag 30 september 2012 12:10 schreef belle1608 het volgende:
feli jkhoop dat je een fijne dag hebt t zonnetje schijnt in ieder geval!
Bij een Samsung tablet is dat niet anders, ik was gelijk weer wakker.quote:Op zondag 30 september 2012 12:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wist jullie dat een ipad op je neus laten vallen flink zeer kan doen. Gadverdarre!
Ik geloof het direct. Gewoon met die harde rand op dat botje waar je bril ophangt. Bahquote:Op zondag 30 september 2012 12:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bij een Samsung tablet is dat niet anders.
Hihi ik moest lachenquote:Op zondag 30 september 2012 12:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wist jullie dat een ipad op je neus laten vallen flink zeer kan doen. Gadverdarre!
Ik lig tegenwoordig voor de zekerheid met een bouwhelm en veiligheidsbril in bed als ik nog met mijn tablet bezig ben.quote:Op zondag 30 september 2012 12:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik geloof het direct. Gewoon met die harde rand op dat botje waar je bril ophangt. Bah
Je hebt geen zin om bij mij op visite te komen? Potverdriequote:Op zondag 30 september 2012 12:27 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat de salade maar eens afmaken en dan richting groningen..
ooo.. wat heb ik geen zin...
moet vanmiddag naar bbq...quote:Op zondag 30 september 2012 12:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je hebt geen zin om bij mij op visite te komen? Potverdrie
je mag mij best uitlachen ehhe, zo'n kusje maakt veel goedquote:Op zondag 30 september 2012 12:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hihi ik moest lachen. Kusje op je neus!
JK gefeliciteerd! Maak er n fijne dag van
goede tip!quote:Op zondag 30 september 2012 12:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik lig tegenwoordig voor de zekerheid met een bouwhelm en veiligheidsbril in bed als ik nog met mijn tablet bezig ben.
whahahahaquote:Op zondag 30 september 2012 12:44 schreef Rucky het volgende:
Misschien maar zo'n ding regelen om aan mijn bed te bevestigen en dan verbouwen zodat er een tablet aan kan hangen.
[ afbeelding ]
Het zou mij ook zomaar kunnen gebeuren en ik zie het gewoon voor mequote:Op zondag 30 september 2012 12:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
je mag mij best uitlachen ehhe, zo'n kusje maakt veel goed
nope.. "lichte" dwang bij mams vandaan..quote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het zou mij ook zomaar kunnen gebeuren en ik zie het gewoon voor me.
Oh altijd fijn dolfie, van die verplichte dingenkan je er niet onderuit?
Even erg voor bezoeken waar mams bij is (voor haar dan), maar trokken die juist niet veel uit in plaats van aan?quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef dolfina-chica het volgende:
en dan trek ik mijn rockbitch kleding aan
mams accepteert die kleding... rest van de familie nietquote:Op zondag 30 september 2012 12:57 schreef frederik het volgende:
[..]
Even erg voor bezoeken waar mams bij is (voor haar dan), maar trokken die juist niet veel uit in plaats van aan?
Ik hoop dat je het een beetje naar je plezier hebt.quote:
Goed bezig! Ik hoop voor je dat je het toch 'n beetje leuk hebtquote:
Hehe ja, da's wel lullig! Maarja, heb je dat ook weer gehad voor 'n jaarquote:Op zondag 30 september 2012 12:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nope.. "lichte" dwang bij mams vandaan..
was niet: "ga je mee?"
dat was: "jij maakt macaronisalade en we gaan om 14uur vertrekken"
ze wist toch wel dat ik nee zou zeggen op de vraag ga je mee
quote:
O jawel hoor.quote:
ja ik las terug dat je om 1 uur ofzo wakker werd, vaak lukt het dan weer niet om de nacht te slapenquote:
Het lukte weer tegen een uurtje of 5.quote:Op zondag 30 september 2012 15:23 schreef espri het volgende:
[..]
ja ik las terug dat je om 1 uur ofzo wakker werd, vaak lukt het dan weer niet om de nacht te slapen
en dat zit er nog steeds in bij je?quote:Op zondag 30 september 2012 15:31 schreef Rucky het volgende:
Daar leer je bij de commando's wel mee omgaan.
Ik hoop dat je aanstaande dat ook weet.quote:Op zondag 30 september 2012 15:36 schreef espri het volgende:
ja dat is waar maar ik heb toch wel een uurtje s,morgens nodig hoor, geef me mn koffie en internetkrantje en hou een uurtje je mond dicht tegen me
hahahha ja die weet dat heel goed dus brengt ook vaak koffie naar boven en maakt me zo wakkerquote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aanstaande dat ook weet.
zoeken inlog hahha wie weet...quote:Op zondag 30 september 2012 15:47 schreef Inlognaam het volgende:
Oeh, zo eentje wil ik ook. Alleen dan in de vrouwelijke versie en met een leeftijd van rond een kwart eeuw
Ik ook maar dan eentje van 2/5 eeuw.quote:Op zondag 30 september 2012 15:47 schreef Inlognaam het volgende:
Oeh, zo eentje wil ik ook. Alleen dan in de vrouwelijke versie en met een leeftijd van rond een kwart eeuw
zulke hoge eisen heb ik toch niet? koffie, krantje en een uur je mond dicht houdenquote:Op zondag 30 september 2012 15:49 schreef Inlognaam het volgende:
Ik stel minder eisen. Thee, jus d'orange, melk mag ook.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef espri het volgende:
[..]
zulke hoge eisen heb ik toch niet? koffie, krantje en een uur je mond dicht houden
dat is zeker balen maar wat doe jij in je vrije tijd?quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef Rucky het volgende:
Wel balen dat de vrouwen die ik op mijn pad tegenkom al voorzien zijn.
Ik zit in mijn vrije tijd in het fhf.quote:Op zondag 30 september 2012 15:54 schreef espri het volgende:
[..]
dat is zeker balen maar wat doe jij in je vrije tijd?
ik bedoel, zit je op een gemengde sport of een club oid?
maar op deze manier kom je dan niet echt de ware tegen denk ik...quote:Op zondag 30 september 2012 16:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit in mijn vrije tijd in het fhf.
Je moest eens weten.quote:Op zondag 30 september 2012 16:08 schreef espri het volgende:
[..]
maar op deze manier kom je dan niet echt de ware tegen denk ik...
ga je naar een sportschool of een club of iets, heb je vele malen meer kans dat je een vriendin tegen komt.
een kroegje of een discotheek, noem maar op maar een plek waar je in real life mensen tegen kan komen.
ja sorry dat ik me er zo mee bemoei hoor, bedoel het niet verkeerdquote:Op zondag 30 september 2012 16:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moest eens weten.Ik ben er wel een paar tegen gekomen en dat zou wat kunnen worden maar het liep anders. Maar ik heb er wel een goede vriendschap aan overgehouden.
Het komt zeker niet verkeerd over en dank je dat je mij het beste wenst.quote:Op zondag 30 september 2012 16:23 schreef espri het volgende:
[..]
ja sorry dat ik me er zo mee bemoei hoor, bedoel het niet verkeerd![]()
ik lees je altijd als een hele toffe gozer en gun je ook het beste.
Maar dan moet je niet naar Den Haag verhuizen, maar naar Thailand of Rusland ofzoquote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het komt zeker niet verkeerd over en dank je dat je mij het beste wenst.
En mijn meisje kom ik ook wel tegen maar ik moet eerst verhuizen.
zeker weten, gaat goed komenquote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het komt zeker niet verkeerd over en dank je dat je mij het beste wenst.
En mijn meisje kom ik ook wel tegen maar ik moet eerst verhuizen.
Thanks!quote:Op zondag 30 september 2012 11:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is JK1982hieperdepiep hoeraaaa
Gefeliciteerd jong oud!
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op zondag 30 september 2012 12:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |