thanksquote:
Vooruit, ik laat 'm staan.quote:
Maar nu wil ik wel Tour of duty zien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vooruit, ik laat 'm staan.
Ik kan geen leuke "Sesame, open the doors!' vinden op youtubemaar de deur kan wel geverf worden...
Met zwarte verf, maar de heren waren een beetje de weg kwijt zeg maar![]()
voor jou altijdquote:
tmiquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:38 schreef DJMO het volgende:
een echte zeeman bevaart ook de rode zeehe papabear?
He bah.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:38 schreef DJMO het volgende:
een echte zeeman bevaart ook de rode zeehe papabear?
Niet over nadenken.quote:
mijn arme tere zieltjequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef DJMO het volgende:
ik heb wel meer gelezen wat tmi was ... dan kan mijn opmerking er ook nog wel bij
arm weet ik niet .. maar teer? daar geloof ik geen zak vanquote:
arm... ja.. heb nog 20 centquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
arm weet ik niet .. maar teer? daar geloof ik geen zak vanom maar even in de context van het onderwerp te blijven
krijg je he.. als je aan menstruatie gaat denken... dan ineens ga je bloedenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:15 schreef Inlognaam het volgende:
GODVERDOMME! IK HEB NU EEN BLOEDNEUS
Kwam zomaar opeens opquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
krijg je he.. als je aan menstruatie gaat denken... dan ineens ga je bloeden
dat gebeurd met menstruatie ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kwam zomaar opeens op
Ik leef met jullie mee!
ik kan de mijne anders tot op het dag nauwkeurig voorspllen, zelfs tot op het dagdeel. stipt om de vierweken op zondagochtend is het bingo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat gebeurd met menstruatie ook
word je chago van he?
Gelukkig is je kruis niet verrot.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:21 schreef DJMO het volgende:
* DJMO is kuis verrot ...
*zoekt plekje om hoofd neer te leggen en ogen te sluiten*
mijne is na de miskraam een tijdje te voorspellen geweest, maar nu niet meer...quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan de mijne anders tot op het dag nauwkeurig voorspllen, zelfs tot op het dagdeel. stipt om de vierweken op zondagochtend is het bingo.en dan een dag of zeven, acht lang .. vrij irri iig
Nou, ik kan niet echt chagrijnig ervan worden, maar irritant is het welquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat gebeurd met menstruatie ook
word je chago van he?
Bloeden is reeds gestoptquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Rucky het volgende:
En nou is het wel weer genoeg met rode dingen.![]()
Pik je me onderweg even op want ik heb ook zin in een bakkie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef Papabear het volgende:
DJMO, ik kom zo met de jongens ff bakkie doen
Prima hoor. Over een half uurtje op station Alkmaar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pik je me onderweg even op want ik heb ook zin in een bakkie.
das mooi, dan kun je gelijk naar die schroothoop van m'n pc kijken. klereding speelt geen youtubefimpjes meer afquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef Papabear het volgende:
DJMO, ik kom zo met de jongens ff bakkie doen
Doe maar ff systeemherstel naar gisteren ofzoquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
das mooi, dan kun je gelijk naar die schroothoop van m'n pc kijken. klereding speelt geen youtubefimpjes meer af
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/aanbiedingen.htmlquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pik je me onderweg even op want ik heb ook zin in een bakkie.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Doe maar ff systeemherstel naar gisteren ofzo
Eergisteren danquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]ik heb vandaag niks gedaan op dat ding, dus dat zal geen moer helpen ben ik bang
Dat ga ik niet meer redden, pik me maar thuis op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Prima hoor. Over een half uurtje op station Alkmaar?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer redden, pik me maar thuis op.
cool!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eergisteren dan
En hier de oplossing![]()
die bloedt anders wel ... (zie deze opmerkin nu pasquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gelukkig is je kruis niet verrot.
Trusten!
nee jou ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zit je Rucky weer uit te lachen?
* Papabear biertje pakt
jij nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ben ik echt zo grappig?![]()
onee, lachwekkend![]()
Beide niet in huis hierquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zaterdagavond, cola en.... CHIPPIES!!!![]()
[ afbeelding ]
Cola verwennerij? 'k Zou het eerder verneukerij willen noemen. Van je tanden. Maar wel lekker op zn tijd.quote:
Thanks voor de reminder! Alleen jammer dat die zaterdagavond hetzelfde is als de avonden ervoor en verder niets toevoegt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
inlog je hebt 1 van de 3 genoemde dingen wel
de zaterdagavond
ik hoor het je jongste nóg zeggen ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zaterdagavond, cola en.... CHIPPIES!!!![]()
[ afbeelding ]
Cola is ook rotzooi, daarom mogen ze dat ook alleen maar in het weekendquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Cola verwennerij? 'k Zou het eerder verneukerij willen noemen. Van je tanden. Maar wel lekker op zn tijd.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik hoor het je jongste nóg zeggen ...
sexy![]()
![]()
Dat vind ik dan ook wel weer te drastisch om eerlijk te zijn. Als je nu zegt dat ze niet de gehele dag alleen maar cola mogen drinken zou ik je wel gelijk geven. Maar enkel in het weekend. Nah, vind ik een soort van straf voor je jongens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Cola is ook rotzooi, daarom mogen ze dat ook alleen maar in het weekend
[..]![]()
Hier krijgen ze op vrijdag- en zaterdagavond een bakje chips met een glas cola. Dat zijn ze zo gewend, dus doordeweeks malen ze er ook niet om. Dan is het gewoon limonade, sap, whateverquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef Inlognaam het volgende:
Chippies worden hier trouwens niet uit de kom gegeten, maar uit de zak. Tot de zak praktisch op is en ik bedenk dat ik eigenlijk niet zoveel had moeten eten omdat het nu ook weer niet zo gezond is...
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer te drastisch om eerlijk te zijn. Als je nu zegt dat ze niet de gehele dag alleen maar cola mogen drinken zou ik je wel gelijk geven. Maar enkel in het weekend. Nah, vind ik een soort van straf voor je jongens.
Het is dus meer de 'gewoonte' eigenlijk. Net als woensdag vroeger gehaktdag was en moeders de vrouw dan een bal gehakt bij het eten opdiende.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hier krijgen ze op vrijdag- en zaterdagavond een bakje chips met een glas cola. Dat zijn ze zo gewend, dus doordeweeks malen ze er ook niet om. Dan is het gewoon limonade, sap, whatever
Bij m'n ouders gaat het nog steeds zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het is dus meer de 'gewoonte' eigenlijk. Net als woensdag vroeger gehaktdag was en moeders de vrouw dan een bal gehakt bij het eten opdiende.
Dat mis ik wel een beetje...
Die rechter kijkt trouwens niet al te blijIk denk dat zn bakje bijna leeg is.
hoezo zondag?quote:
Ik mocht vroegah ook alleen in het weekend cola. Vond het echt heerlijk en het werd een beetje speciaal ervanquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef Inlognaam het volgende:
Chippies worden hier trouwens niet uit de kom gegeten, maar uit de zak. Tot de zak praktisch op is en ik bedenk dat ik eigenlijk niet zoveel had moeten eten omdat het nu ook weer niet zo gezond is...
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer te drastisch om eerlijk te zijn. Als je nu zegt dat ze niet de gehele dag alleen maar cola mogen drinken zou ik je wel gelijk geven. Maar enkel in het weekend. Nah, vind ik een soort van straf voor je jongens.
LOLquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoezo zondag?
oh wacht.. dan ben je hier en kun je meesnaaien![]()
Voor mij (en m'n zus) geldt hetzelfde. Zo was het weekend altijd wel een feestje, want chips en colaquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik mocht vroegah ook alleen in het weekend cola. Vond het echt heerlijk en het werd een beetje speciaal ervan. Heb het nooit als straf ervaren iig, dat ik het niet doordeweeks mocht drinken.
Gelijk heeft 'ie. Ik ga ook meestal pas rond een uur of half 10 naar een verjaardag. Na de koffie zeg maarquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef Ehhe het volgende:
Wij gaan op verjaardagsvisite, in de uitnodiging stond vanaf 9 uur welkom. En nu zit ik al 'n kwartier klaar te zijn maar vindt J. het nog niet nodig om nu al te gaan. Hij wil niet de eerste zijn daar
Wil je wel eerst een biertje meenemen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef DJMO het volgende:
* DJMO voeten op de schoot van papabear legt en hem met puppy eyes aankijkt ...
*note to self .. op een dag zoals deze .. NIET op hakken gaan lopen
lui varkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wil je wel eerst een biertje meenemen?
Wat is er mis met "Ja schat, dan kom ik daarna gezellig bij je zitten" ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
lui varkenje hoeft je hand maar uit te steken je raakt de koelkast al
en wat is er mis met: ach meissie toch .. heb je zoveel pijn? kom maar, dan masseer ik je voeten wel .. dan kun je morgen tenminste nog fatsoenlijk lopen ??quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat is er mis met "Ja schat, dan kom ik daarna gezellig bij je zitten" ?
Onder het genot van een lekker koud biertjequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
en wat is er mis met: ach meissie toch .. heb je zoveel pijn? kom maar, dan masseer ik je voeten wel .. dan kun je morgen tenminste nog fatsoenlijk lopen ??
Nee hoor, er zit zo'n 6 km. tussen onsquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef Ireth het volgende:
Voor zover ik de conversatie begrijp zitten jullie in dezelfde (kleine) ruimte vlak bij elkaar?? Wat is er mis met gewoon tegen elkaar praten, ipv met elkaar te communiceren via een forum??![]()
was dat maar zo, dan had ik nu wel degelijk een voetmassage te pakken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef Ireth het volgende:
Voor zover ik de conversatie begrijp zitten jullie in dezelfde (kleine) ruimte vlak bij elkaar?? Wat is er mis met gewoon tegen elkaar praten, ipv met elkaar te communiceren via een forum??![]()
En ik een biertje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
was dat maar zo, dan had ik nu wel degelijk een voetmassage te pakken.
die heb je al !quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zit je Rucky weer uit te lachen?
* Papabear biertje pakt
dan issie nu pas opquote:
Ja, ik vraag toch niet voor niks om een nieuwequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan issie nu pas opjij doet altijd een uur over een blikje namelijk
de heren gaan voor ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, ik vraag toch niet voor niks om een nieuwe
5 minuten over het bier, 55 minuten over het blik?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan issie nu pas opjij doet altijd een uur over een blikje namelijk
Zoietsquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef frederik het volgende:
[..]
5 minuten over het bier, 55 minuten over het blik?
ik las .. m'n ballen liggen nog bij jouquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
M'n tennisballen liggen nog bij jou DJMO, daarom heb ik nu maar 2 blikken soep bij m'n dekbed in de droger gegooid
Ah zo! Ik vond het al zo absurd dat jullie zo zaten te communicerenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee hoor, er zit zo'n 6 km. tussen ons
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah zo! Ik vond het al zo absurd dat jullie zo zaten te communiceren
Ik zou die soep wel vanavond nog opmaken, door die warmte zou de inhoud wel eens niet meer te bewaren kunnen zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
M'n tennisballen liggen nog bij jou DJMO, daarom heb ik nu maar 2 blikken soep bij m'n dekbed in de droger gegooid
Geen idee. Het zijn van die 1-persoons blikjes van unoxquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:45 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik zou die soep wel vanavond nog opmaken, door die warmte zou de inhoud wel eens niet meer te bewaren kunnen zijn
pb kennende waren ze al over datumquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:45 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik zou die soep wel vanavond nog opmaken, door die warmte zou de inhoud wel eens niet meer te bewaren kunnen zijn
ik zou ze er maar uit halen als ik jou wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geen idee. Het zijn van die 1-persoons blikjes van unox
En ik hoop alleen dat ze het houden![]()
ja gek he ..quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef Papabear het volgende:
Ik heb ze er toch maar uitgehaald, want ze zitten nu onder de deuken.
en een herrie dat ze maakten
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef DJMO het volgende:
flikker desnoods je sportschoenen er bij in .. maar een blik soep in je droger .. hoe kóm je er bij
het gaat niet om gewicht in deze, tennisballen wegen ook geen flikker. Het gaat om massief volume wat het dons van het dekbed als het ware losschudtquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:55 schreef Papabear het volgende:
Schoenen erbij lijkt me niet zo fris. Ik zocht iets met gewicht
Ach, het zorgt iig voor wat gespreksstof hier. Ik had er ook een pot pindakaas bij kunnen gooienquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
het gaat niet om gewicht in deze, tennisballen wegen ook geen flikker. Het gaat om massief volume wat het dons van het dekbed als het ware losschudt
ik wist dat je blont was ... heavens aan toe.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ach, het zorgt iig voor wat gespreksstof hier. Ik had er ook een pot pindakaas bij kunnen gooien
Besteld, thnxquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wist dat je blont was ... heavens aan toe.
ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |