26quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:37 schreef WatskeZegt het volgende:
20,5 graad, prima temperatuurtje om mee te leven nu
Wordt in de winter en in de avond toch opgeschroefd naar zo'n 24 tot 26 graden
ijsbeerquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
26WTF man
![]()
OT: 14 toen ik thuis kwam, net even de kachel aangezet
Straks dus 18 graden
Dat ben ik niet.quote:
Ja, dat had ik ook een jaartje gedaan en kreeg toen een naheffing van 1800 euro om te betalenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:53 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind dat het binnenshuis warm genoeg moet zijn dat je in een t-shirt kan zitten. 20.5 graden hier nu.
Gewoon allinclusief huren , kun je een gat in de ozonlaag stokenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook een jaartje gedaan en kreeg toen een naheffing van 1800 euro om te betalen
Daar ben ik toen zo van geschrokken dat ik bijna panisch op 'zullen we de verwarming aandoen' reageer
Ik heb ooit anti-kraak gewoond in een voormalig bejaardenhuis. Daar kon de thermostaat op aan of op uit. Als ik hem op aan zette, moest ik echt de ramen (in de winter) open gooien, anders was het me veel te benauwd. Werd zeker 24-25 graden in mijn kamer. Maar daar zat gas en elektra idd bij de prijs inquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:03 schreef gers het volgende:
Gewoon allinclusief huren , kun je een gat in de ozonlaag stoken
Meen je nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:37 schreef WatskeZegt het volgende:
20,5 graad, prima temperatuurtje om mee te leven nu
Wordt in de winter en in de avond toch opgeschroefd naar zo'n 24 tot 26 graden
10 graden in je slaapkamer kan ik mee leven maar in de woonkamer is 10 graden mij net iets te koudquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef sthomass het volgende:
Ehhmm, bij mij staat het raam altijd open. Dus iets warmer dan buiten schat ik. Ik denk iets van 10 graden nu. Slaap je wel lekker van.
THIS IS SPARTAAAAquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:41 schreef ddx het volgende:
Op dit moment 14 graden, kachel is nog niet aan geweest volgens mij. (misschien 's nachts heel even, heb hem volgens mij ingesteld op 12 graden)
En dan loop ik nog gewoon op blote voeten en in t-shirt rond hier.
Geen idee hoe hoog ie 's nachts staat. Ik slaap onder 3 dekens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk 21 graden, ik moet hem straks niet vergeten lager te zetten, dan gaat hij op 16 graden.
Serieus? Heb je het 's nachts heel erg koud dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee hoe hoog ie 's nachts staat. Ik slaap onder 3 dekens.
Niet met 3 dekens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Serieus? Heb je het 's nachts heel erg koud dan?
Nee, dat snap ik !quote:
Damn idd hier gaat het raampje heerlijk los onder 1 dekentje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik !![]()
Maar 3 dekens is wel erg veel, dus ik bedoel, heb je het zo extreem koud dan?
Ik bedoel door slechte doorbloeding of wat dan ook...
Nou mijn raam hou ik nu wel dicht hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Damn idd hier gaat het raampje heerlijk los onder 1 dekentje.
Uhmzz niet heel goed hey vocht etc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:41 schreef ddx het volgende:
Op dit moment 14 graden, kachel is nog niet aan geweest volgens mij. (misschien 's nachts heel even, heb hem volgens mij ingesteld op 12 graden)
En dan loop ik nog gewoon op blote voeten en in t-shirt rond hier.
Geen idee. Ik heb het zelden te warm, maar wel vaak te koud. Laysa heeft ook 3 dekens. We delen 1 deken en hebben er elk nog twee. 5 in totaal op één bed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik !![]()
Maar 3 dekens is wel erg veel, dus ik bedoel, heb je het zo extreem koud dan?
Ik bedoel door slechte doorbloeding of wat dan ook...
5 !quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het zelden te warm, maar wel vaak te koud. Laysa heeft ook 3 dekens. We delen 1 deken en hebben er elk nog twee. 5 in totaal op één bed.
Dekbedden x2 + deken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
5 !![]()
![]()
dekbedden of gewone dekens?
Och week niet, op de motor met -3 heb ik het niet koudquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jemig, da's veel
Maar ik snap dat het wel een oorzaak zal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |