Dat. Echt. Ik kan er gewoon boos om worden. Overal interviews en gezeik en gejank en familie. En ditquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit echt irritant. 1 artiest per uut en dan op het laatst er 10 doorheen jassen in 5 minuten
Onbegrijpelijk. Het duurt verdomme 2 uur! En dan toch dit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit echt irritant. 1 artiest per uut en dan op het laatst er 10 doorheen jassen in 5 minuten
Ik had haar gemist, maar van wat ik nu net zag klonk het wel goed.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Echt. Ik kan er gewoon boos om worden. Overal interviews en gezeik en gejank en familie. En dit
Rustig ademhalenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Echt. Ik kan er gewoon boos om worden. Overal interviews en gezeik en gejank en familie. En dit
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Oog wil ook wat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had haar gemist, maar van wat ik nu net zag klonk het wel goed.
Bij Trijntje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef Injetta het volgende:
Wat staan haar ogen ver aan de zijkanten van haar hoofd.
Nee bij die Christel...quote:
widjojodoekrominodojdjojojoquote:
Dat kreeg ik niet helemaal mee, Fokken, luisteren, kijken, wat een klus!quote:
Echt? Komt dat straks niet meer terug?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel blij dat ze de redroom hebben afgeschaft.
Is nu toch ook niet? Of was dat nooit bij de auditiesquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Komt dat straks niet meer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |