Klopt maar feun weekend vaak nog agga of roffa woon je ook in zwollequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij woont in zwolle toch gulmez?
jongen, als je een gesprek wilt voeren met mensen die niet in de grote steden wonen, geen hipsters of wannabe negers , geen bad boy's of andere aanstellers zijn dan is het prettig als je dat in het Nederlands doet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Klopt maar feun weekend vaak nog agga of roffa woon je ook in zwolle
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef fietsie het volgende:
Echt lang geleden dat ik gewoon in slaap gevallen ben tijdens het koffiedrinken....
u bent ook al op leeftijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef fietsie het volgende:
Echt lang geleden dat ik gewoon in slaap gevallen ben tijdens het koffiedrinken....
Fietsie is van alle leeftijden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
u bent ook al op leeftijd
oh sorry ik wist niet dat u intiem bekend met hem wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fietsie is van alle leeftijden.
Ik zit iedere schooldag +- een uur op mijn fietsie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh sorry ik wist niet dat u intiem bekend met hem was
dat is wel erg intiem jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit iedere schooldag +- een uur op mijn fietsie.
Dat is wel een expert oordeel over deze avondquote:
ik wil nog steeds pics van jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Morruuguuuh oggennnt lekker werken.
Krijg je niequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil nog steeds pics van jou
oh kom je mij dan ook een pakketje bezorgenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Bij onderbetaald pakjesbezorger selektvracht
neequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je nie![]()
Ik kan mezelf wel proberen te tekenen voor je in paint?
Moet je een mooi setje hunkemoller kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh kom je mij dan ook een pakketje bezorgendamn my brain
Ja toch.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is wel een expert oordeel over deze avond
* kingtoppie stopt hoofd onder guillotine.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeik wil jouw hoofd goddamnit !
daar zijn mijn tieten en billen te groot voorquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je een mooi setje hunkemoller kopen
Zo jezus wat staat hier danquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Klopt maar feun weekend vaak nog agga of roffa woon je ook in zwolle
klopt maar vaak ga ik nog stappen in (amsterdam?) en rotterdam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo jezus wat staat hier dan
ja klopt maar ik chill in het weekend altijd in rotterdam of den haagquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo jezus wat staat hier dan
Bedankt voor de vertaling schatquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt maar vaak ga ik nog stappen in (amsterdam?) en rotterdam.
woont u ook in zwolle dan mevrouw?
oh is dat agga den haagquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja klopt maar ik chill in het weekend altijd in rotterdam of den haag
Ik vraag me ook werkelijk waar af waarom ik het kan vertalenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertaling schat
Ben blij dat ik niet in het uitgaansgebied van Rotterdam woon
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]wasda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
je mist je tijden van je leven man bij die chimeids holly ken je alles doen wat je wil man fix zo 1 zijn omin makkelijk snapje in zwolle heb je van die boerinnen uit staphorst je weet zelf en na stappen altijd vechten en met 200 terug naar zwolle rijdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertaling schat
Ben blij dat ik niet in het uitgaansgebied van Rotterdam woon
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Nice! en een hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*knippert verleidelijk met ogen*S. 2014
J. 2016
jij ziet een hoofdquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nice! en een hoofd
*knippert verleidelijk met ogen*
ik ben ook een boerin maar damn wat een wilde in bedquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
je mist je tijden van je leven man bij die chimeids holly ken je alles doen wat je wil man fix zo 1 zijn omin makkelijk snapje in zwolle heb je van die boerinnen uit staphorst je weet zelf en na stappen altijd vechten en met 200 terug naar zwolle rijden
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:16 schreef fietsie het volgende:
Miss, waar bent u expert in, als ik zo inpertinent mag zijn?
damsco is amsterdam niet den haag haha maar dat is gewoon de taal van de straatquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh is dat agga den haag
waarom>?
Lieffie, ik ben 25, zit niet echt op chimeids te wachten, snollywood hoeft van mij niet, en ik weet niets van boerinnen in Zwolle!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
je mist je tijden van je leven man bij die chimeids holly ken je alles doen wat je wil man fix zo 1 zijn omin makkelijk snapje in zwolle heb je van die boerinnen uit staphorst je weet zelf en na stappen altijd vechten en met 200 terug naar zwolle rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nee dat is taal van een groep die de staat overmatig opzichtig in beslag neemt....quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
damsco is amsterdam niet den haag haha maar dat is gewoon de taal van de straat
ik ben blij dat ik niet op straat woon maar gewoon geld heb voor een huis en soms lekker warm ergens binnen met vrienden wat drinkquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
damsco is amsterdam niet den haag haha maar dat is gewoon de taal van de straat
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lieffie, ik ben 25, zit niet echt op chimeids te wachten, snollywood hoeft van mij niet, en ik weet niets van boerinnen in Zwolle!
Op zaterdagavond kruip ik naast mn lief met onze honden op de bankIk ben een boerin in zwolle en je kent mij sort ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
*grin* ik kies er liever voor dat lekker op een Waddeneiland te doen; dat is pas lekker rustigquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet op straat woon maar gewoon geld heb voor een huis en soms lekker warm ergens binnen met vrienden wat drink
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lieffie, ik ben 25, zit niet echt op chimeids te wachten, snollywood hoeft van mij niet, en ik weet niets van boerinnen in Zwolle!
Op zaterdagavond kruip ik naast mn lief met onze honden op de bankholly is alleen leuk idd als je vrijgezel ben, heb nu ook een vriendin in zwolle wonen, alleen met vrienden ga ik nog.stappen gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar ik vind jou geen boerinquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben een boerin in zwolle en je kent mij sort of
Hey meissiequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ja maar ik vind jou geen boerin
Hey Lola skatje
Ze zou in mijn woonomgeving zelfs enorm stads zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hey Lola skatje
en jij woont in??quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zou in mijn woonomgeving zelfs enorm stads zijn
ik ben ook 25quote:
Is ik wel hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hey Lola skatje
Oh en ik kom officieel uit Gouda, maar woon sinds febr in Rotterdam en hier voel ik me soms al een dorpsmeisje!quote:
Skarsterbregequote:
Hey daar ben ik ook geborenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh en ik kom officieel uit Gouda, maar woon sinds febr in Rotterdam en hier voel ik me soms al een dorpsmeisje!
want Sexy!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef fietsie het volgende:
Even een vraag: een naakte vrouw, een vrijpartij, schoenen met hoge hakken aan. Waarom??
vergis je niet meneertje.. ik kom van het wonderschone drentse plattelandquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zou in mijn woonomgeving zelfs enorm stads zijn
Omdat op hakken de houding mooier is en hakken zijn geilquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef fietsie het volgende:
Even een vraag: een naakte vrouw, een vrijpartij, schoenen met hoge hakken aan. Waarom??
Ook een kaaskopquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh en ik kom officieel uit Gouda, maar woon sinds febr in Rotterdam en hier voel ik me soms al een dorpsmeisje!
Kijkt uit het raam en ziet meer weiland dan ze in heen Drentel bijelkaar hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vergis je niet meneertje.. ik kom van het wonderschone drentse platteland
drentel ken ik niequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijkt uit het raam en ziet meer weiland dan ze in heen Drentel bijelkaar hebben
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn pa benne gewoon kaasboer, ik win.
Gouda!quote:
Bennequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn pa benne gewoon kaasboer, ik win.
Je hebt een ban in fobo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan niet fobo checken, heb ban enzo.
Je kan enkel alleen nog op het forum posten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
ik ook, krijg je best snel, ff piranja ofzo een berichtje schrijven en dan heft hij het vaak wel op gelukkigquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een ban in fobo?
ook hoofdloos en voetloos?quote:
haha jij had al gekekenquote:
je hebt toch ook een dm/pm ban oid?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen je rug? Wat saai zegquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook hoofdloos en voetloos?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een ban in fobo?
Ik kan alleen op het forum posten met uitzondering van R&P want daar heb ik ook een ban.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan enkel alleen nog op het forum posten?
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:16 schreef fietsie het volgende:
Miss, waar bent u expert in, als ik zo inpertinent mag zijn?
Wow da's wel erg weinig idee ....quote:
close up van mijn blote billen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
close up van mijn blote billen..Jij hebt helemaal niet van die grote orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tevens
NIEUW: Foto's!
dm/pm kun jij toch nietquote:
wel zulke goeie billenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet van die grote oren![]()
tevens
Maar dan zonder rimpelsquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel zulke goeie billen
fixedquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel zulke goeie billen
die gebruik ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]etos anti rimpel creme
kan wel zeggen moet je niet boos kijken maar je hebt kids en een vent dus tja..quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die gebruik ik
ohnee kruidvat... voor mijn booskijkrimpel
Of fiets het kent weet ik niet, ik wel daar heb ik op school gezeten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
maattiee ken je de school Goudsewaarde in Gouda???
Misschien krijgt hij ze allemaal wel tegelijk binnen na afloop van zijn ban!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb kt een dm gestuurd maar vraag me serieus af of het wel nut heeft
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan wel zeggen moet je niet boos kijken maar je hebt kids en een vent dus tja..
dan is hij ineens populairquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij ze allemaal wel tegelijk binnen na afloop van zijn ban!
Oh, je kunt wel sturen in DM, maar ik kan niet sturen / iets doen met PM.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dm/pm kun jij toch nietdus dan kan ik toch niets in dm sturen
Ik heb hem zojuist ook een DM gestuurdquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan is hij ineens populair
Dus wat zei ik net tegen je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, je kunt wel sturen in DM, maar ik kan niet sturen / iets doen met PM.
Dus DM berichtjes kan ik nog wel lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whahahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
Knetter, je ziet er uit als een dame waar ik het leven mee zou kunnen delen
Nee magnetron dat kan ik niet lezen
Ik heb daar ook op school gezeten,quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Of fiets het kent weet ik niet, ik wel daar heb ik op school gezeten.
Fiets waar heb jij gewoont dan?
dat heeft niets met jou en alles met mijn minderwaardigheidscomplex te maken sorryquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je lachen als ik zoiets zeg, jezus.
Ik ben bloedserieus verdomme![]()
welke locatie?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb daar ook op school gezeten,
Binnenstad: Dubbelebuurtquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Of fiets het kent weet ik niet, ik wel daar heb ik op school gezeten.
Fiets waar heb jij gewoont dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik werd net bekant aangerand door iemand in de lift!
sexy timeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik werd net bekant aangerand door iemand in de lift!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannend
![]()
ergens op de wereld vast bijnaquote:
Rustgevend gezichtje, zou naar je kunnen kijken en er blij van kunnen worden zegmaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heeft niets met jou en alles met mijn minderwaardigheidscomplex te maken sorry
dankje welquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rustgevend gezichtje, zou naar je kunnen kijken en er blij van kunnen worden zegmaar
maar dan mag ik vast nog niet naar huisquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ergens op de wereld vast bijna
omnomnomnomquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel gevuld speculaas gekregen![]()
nee jij mag geld verdienen want dat kan je dan opzij zetten en dan als je oud bent kun je er geraniums van kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
maar dan mag ik vast nog niet naar huis
Zou je best kunnen proberen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
maar dan mag ik vast nog niet naar huis
Mijn beste dinnetje komt morgen sorryquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Gm87, zaterdag tijd voor een bakkie in oosterhof/centrum?
mijn baas trapt daar nooit in.. miss moet jij het komen proberenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou je best kunnen proberen.
'Hee baas! In Tokio is het nu 1 uur! Mag ik gaan?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
waarom sorry das toch juistquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn beste dinnetje komt morgen sorry
ik hou niet zo van geraniums..quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee jij mag geld verdienen want dat kan je dan opzij zetten en dan als je oud bent kun je er geraniums van kopen
lola is mooiquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ff bedenken wat ik van lola der gezichtje vind hoor
Schenkt Knets een grote mok biologische appelsap inquote:
kijk die ogen van haarquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Lola heeft metaal in der gezicht... Wie weet waar nog meer.
Wie is Lola?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
ik heb chocolademelkquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schenkt Knets een grote mok biologische appelsap in
lose the labret (dat ding onder mijn lip) die ister niet meerquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind jouw ogen mooier, betekent niet dat ik die van lola niet mooi vind natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kijk die ogen van haar
ik ben verliefd op die van haarquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind jouw ogen mooier, betekent niet dat ik die van lola niet mooi vind natuurlijk
whut waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben verliefd op die van haar
Omdat die vorm en dan die kleur en dunnoquote:
Das heelquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom sorry das toch juist![]()
J. 2016
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Das heel
NawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Linkje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat die vorm en dan die kleur en dunnomaar
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat die vorm en dan die kleur en dunnomaar
[..]
Das heel
*grinnik* herkenbaar: hier werden de instructies voor opa en oma (die morgen komen) al opgesteld, liggend in bed (2,5)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
zijn lola dr ogen moet je haar even lief vragenquote:
[..]
Das heel
*smelt* zo 1 willik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
Krijg jij ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
*smelt* zo 1 willik ook![]()
ja duh deze is leukquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Lola, je foto van dernet sta je er beter op dan die van eerst
single maltquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef fietsie het volgende:
OK:
- Biologische appelsap
- Irish Red
- Een goede single malt
Wazzallikdoen?
Oh die op de bank? waarin je hoofd zo mooi straalt enzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krijg jij ook
[..]
ja duh deze is leukwant knetter gemaakt
mixen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef fietsie het volgende:
OK:
- Biologische appelsap
- Irish Red
- Een goede single malt
Wazzallikdoen?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh die op de bank? waarin je hoofd zo mooi straalt enzo?
Zij is echt mn moppie, Ik noem haar ook vaak mijn kippie, En dan komt ze binnen zegt ze hey kippie, en er is een moment geweest dat we haar kanjer noemde maar de manier waarop zij dat uitsprak gaf rare gezichten op straatquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
*smelt* zo 1 willik ook![]()
Nu nog?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tering wat zijn we weer slijmerig enzo
lola je bent een bitch
zo ik ga kijken naar koffie
krengquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tering wat zijn we weer slijmerig enzo
lola je bent een bitch
zo ik ga kijken naar koffie
aaawhquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* herkenbaar: hier werden de instructies voor opa en oma (die morgen komen) al opgesteld, liggend in bed (2,5)
ja.. ik kan altijd koffie drinken mits mijn maagzuur het daarmee eens isquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu nog?
Als ik nu koffie drink, ben ik om 4u nog wakker
Doei doei!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voordat er aan haren getrokken gaat worden ben ik weg!
Sweet dreams voor straks!![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
te laat
slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
te laat
Weekend hequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt je vorige in 7 minuten op?
Weekend en ik zit alleen thuis met een lamme rechterarm.quote:
Ehm.... Que ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weekend en ik zit alleen thuis met een lamme rechterarm.
ik zit alleen thuis met een grote zak noten en 1 banaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weekend en ik zit alleen thuis met een lamme rechterarm.
das voor de aapjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik zit alleen thuis met een grote zak noten en 1 banaan
hihihiquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
Magnetron is aan het fappen hihi.
Ik had nog zoiets raars meegemaakt vandaag!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe fapt een magnetronquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
Niet te hard dan zegt ie poefquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe fapt een magnetrondie van mij wordt wel eens heet maar zegt ping als hij klaar is en dan gebeurt er eigenlijk niets.. tijdens het opwarmen en heter maken draait hij van binnen maar zie mn magnetron verder niet fappen
Hij doet het ook alleen als je hem vult met melk..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe fapt een magnetrondie van mij wordt wel eens heet maar zegt ping als hij klaar is en dan gebeurt er eigenlijk niets.. tijdens het opwarmen en heter maken draait hij van binnen maar zie mn magnetron verder niet fappen
Dat is de magnetron zijn manier van fappenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Onze begint te piepen als ie klaar komt is... en als je hem dan geen aandacht geeft piept ie elke minuut erna nogmaalsquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi aansteller de hele wereld moet weten dat hij klaar is en nu na wil knuffelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Onze begint te piepen als ie klaar komt is... en als je hem dan geen aandacht geeft piept ie elke minuut erna nogmaals
Luidruchtig....quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Onze begint te piepen als ie klaar komt is... en als je hem dan geen aandacht geeft piept ie elke minuut erna nogmaals
GEEF ME EEN KNUFFELquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi aansteller de hele wereld moet weten dat hij klaar is en nu na wil knuffelen
een sigaretquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een bak koffie is altijd wel lekker na de seks
waaromquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
ohja ik ging op tijd naar bed he?
hmm ..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen gaat de wekker
om half 7
KOM HIER, GEEF MIJ EEN PAKKKERTTTTquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knuffels zijn altijd fijn
Neh het is gezellig hier!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil niet dat je al naar bed gaatquote:
straks ben je platquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
KOM HIER, GEEF MIJ EEN PAKKKERTTTT
Ja duh: kinderenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen gaat de wekker
om half 7
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil niet dat je al naar bed gaat![]()
Nee vroeg de deur uitquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja duh: kinderen
Wanneer niet....
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, knetter der normale foto ziet er gekker uit dan haar gekke foto
omdat ik je een gezellige bijdrage aan het topic vindt gevenquote:
Wat een warm welkom tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik je een gezellige bijdrage aan het topic vindt geven
Nee, ik moest m'n skillz tonen zei je...quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
ja en douchen en zoquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, ik moest m'n skillz tonen zei je...
Que ????quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
Of je bent een uniek individu koffie dat kan ook.
Maar 20 gram daar merkt gemiddeld persoon genoeg van... Ken zelfs mensen die op... 10 gram...
Met schoenen over een muur gingen ''lopen'' en ''IK SNAP HET NIETTTT'' gingen zeggen.
Dusja....
Maar... Psilocybine die werkzame stof lijkt op een bepaalde neurotransmitter....
Je lichaam heeft dus zegmaar niet door dat het een verkeerd stofje gebruikt als neurotransmitter en daarom ga je anders denken / doen / voelen.
Gaat hier altijd prima.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:31 schreef fietsie het volgende:
Single Malt en morgenochtend vroeg opstaan.... hmz...
waarom ben jij zo jong..quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom ben jij zo jong..
ik hou van je
Dat kan best hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ja overtuig schattige milfjes van 33 daar maar vanOp je 19e...
Tzal wel aan de truffels gelegen hebben dan jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Priveegesprekje, niks aan de hand
kt's DM is kapoet
Ik kon duidelijk merken dat ze er wel heel erg mee zat dat ik zo jong was... Maarja ik was toch wel heel erg charmant / playerig die avond....quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef fietsie het volgende:
Ik heb vanmorgen hele ochtend Marcus Miller zitten luisteren, in de auto en op het werk....
ZALUG
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kon duidelijk merken dat ze er wel heel erg mee zat dat ik zo jong was... Maarja ik was toch wel heel erg charmant / playerig die avond....
Jezus heb haar echt ingepakt bedenk ik me nu
oke.. Neu elkaar beter leren kennen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Leeftijd is slechts een nummer
Wat dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kon duidelijk merken dat ze er wel heel erg mee zat dat ik zo jong was... Maarja ik was toch wel heel erg charmant / playerig die avond....
Jezus heb haar echt ingepakt bedenk ik me nu
isgoedquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. Neu elkaar beter leren kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |