Klopt maar feun weekend vaak nog agga of roffa woon je ook in zwollequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij woont in zwolle toch gulmez?
jongen, als je een gesprek wilt voeren met mensen die niet in de grote steden wonen, geen hipsters of wannabe negers , geen bad boy's of andere aanstellers zijn dan is het prettig als je dat in het Nederlands doet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Klopt maar feun weekend vaak nog agga of roffa woon je ook in zwolle
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef fietsie het volgende:
Echt lang geleden dat ik gewoon in slaap gevallen ben tijdens het koffiedrinken....
u bent ook al op leeftijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef fietsie het volgende:
Echt lang geleden dat ik gewoon in slaap gevallen ben tijdens het koffiedrinken....
Fietsie is van alle leeftijden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
u bent ook al op leeftijd
oh sorry ik wist niet dat u intiem bekend met hem wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fietsie is van alle leeftijden.
Ik zit iedere schooldag +- een uur op mijn fietsie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh sorry ik wist niet dat u intiem bekend met hem was
dat is wel erg intiem jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit iedere schooldag +- een uur op mijn fietsie.
Dat is wel een expert oordeel over deze avondquote:
ik wil nog steeds pics van jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Morruuguuuh oggennnt lekker werken.
Krijg je niequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil nog steeds pics van jou
oh kom je mij dan ook een pakketje bezorgenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Bij onderbetaald pakjesbezorger selektvracht
neequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je nie![]()
Ik kan mezelf wel proberen te tekenen voor je in paint?
Moet je een mooi setje hunkemoller kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh kom je mij dan ook een pakketje bezorgendamn my brain
Ja toch.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is wel een expert oordeel over deze avond
* kingtoppie stopt hoofd onder guillotine.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeik wil jouw hoofd goddamnit !
daar zijn mijn tieten en billen te groot voorquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je een mooi setje hunkemoller kopen
Zo jezus wat staat hier danquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Klopt maar feun weekend vaak nog agga of roffa woon je ook in zwolle
klopt maar vaak ga ik nog stappen in (amsterdam?) en rotterdam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo jezus wat staat hier dan
ja klopt maar ik chill in het weekend altijd in rotterdam of den haagquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo jezus wat staat hier dan
Bedankt voor de vertaling schatquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt maar vaak ga ik nog stappen in (amsterdam?) en rotterdam.
woont u ook in zwolle dan mevrouw?
oh is dat agga den haagquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja klopt maar ik chill in het weekend altijd in rotterdam of den haag
Ik vraag me ook werkelijk waar af waarom ik het kan vertalenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertaling schat
Ben blij dat ik niet in het uitgaansgebied van Rotterdam woon
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]wasda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
je mist je tijden van je leven man bij die chimeids holly ken je alles doen wat je wil man fix zo 1 zijn omin makkelijk snapje in zwolle heb je van die boerinnen uit staphorst je weet zelf en na stappen altijd vechten en met 200 terug naar zwolle rijdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertaling schat
Ben blij dat ik niet in het uitgaansgebied van Rotterdam woon
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Nice! en een hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*knippert verleidelijk met ogen*S. 2014
J. 2016
jij ziet een hoofdquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nice! en een hoofd
*knippert verleidelijk met ogen*
ik ben ook een boerin maar damn wat een wilde in bedquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
je mist je tijden van je leven man bij die chimeids holly ken je alles doen wat je wil man fix zo 1 zijn omin makkelijk snapje in zwolle heb je van die boerinnen uit staphorst je weet zelf en na stappen altijd vechten en met 200 terug naar zwolle rijden
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:16 schreef fietsie het volgende:
Miss, waar bent u expert in, als ik zo inpertinent mag zijn?
damsco is amsterdam niet den haag haha maar dat is gewoon de taal van de straatquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh is dat agga den haag
waarom>?
Lieffie, ik ben 25, zit niet echt op chimeids te wachten, snollywood hoeft van mij niet, en ik weet niets van boerinnen in Zwolle!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
je mist je tijden van je leven man bij die chimeids holly ken je alles doen wat je wil man fix zo 1 zijn omin makkelijk snapje in zwolle heb je van die boerinnen uit staphorst je weet zelf en na stappen altijd vechten en met 200 terug naar zwolle rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nee dat is taal van een groep die de staat overmatig opzichtig in beslag neemt....quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
damsco is amsterdam niet den haag haha maar dat is gewoon de taal van de straat
ik ben blij dat ik niet op straat woon maar gewoon geld heb voor een huis en soms lekker warm ergens binnen met vrienden wat drinkquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
damsco is amsterdam niet den haag haha maar dat is gewoon de taal van de straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |