Klopt maar feun weekend vaak nog agga of roffa woon je ook in zwollequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij woont in zwolle toch gulmez?
jongen, als je een gesprek wilt voeren met mensen die niet in de grote steden wonen, geen hipsters of wannabe negers , geen bad boy's of andere aanstellers zijn dan is het prettig als je dat in het Nederlands doet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Klopt maar feun weekend vaak nog agga of roffa woon je ook in zwolle
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef fietsie het volgende:
Echt lang geleden dat ik gewoon in slaap gevallen ben tijdens het koffiedrinken....
u bent ook al op leeftijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef fietsie het volgende:
Echt lang geleden dat ik gewoon in slaap gevallen ben tijdens het koffiedrinken....
Fietsie is van alle leeftijden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
u bent ook al op leeftijd
oh sorry ik wist niet dat u intiem bekend met hem wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fietsie is van alle leeftijden.
Ik zit iedere schooldag +- een uur op mijn fietsie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh sorry ik wist niet dat u intiem bekend met hem was
dat is wel erg intiem jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit iedere schooldag +- een uur op mijn fietsie.
Dat is wel een expert oordeel over deze avondquote:
ik wil nog steeds pics van jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Morruuguuuh oggennnt lekker werken.
Krijg je niequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil nog steeds pics van jou
oh kom je mij dan ook een pakketje bezorgenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Bij onderbetaald pakjesbezorger selektvracht
neequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je nie![]()
Ik kan mezelf wel proberen te tekenen voor je in paint?
Moet je een mooi setje hunkemoller kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh kom je mij dan ook een pakketje bezorgendamn my brain
Ja toch.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is wel een expert oordeel over deze avond
* kingtoppie stopt hoofd onder guillotine.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeik wil jouw hoofd goddamnit !
daar zijn mijn tieten en billen te groot voorquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je een mooi setje hunkemoller kopen
Zo jezus wat staat hier danquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Klopt maar feun weekend vaak nog agga of roffa woon je ook in zwolle
klopt maar vaak ga ik nog stappen in (amsterdam?) en rotterdam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo jezus wat staat hier dan
ja klopt maar ik chill in het weekend altijd in rotterdam of den haagquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo jezus wat staat hier dan
Bedankt voor de vertaling schatquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt maar vaak ga ik nog stappen in (amsterdam?) en rotterdam.
woont u ook in zwolle dan mevrouw?
oh is dat agga den haagquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja klopt maar ik chill in het weekend altijd in rotterdam of den haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |