Ik leef gelukkig in Zuid-Holland, ik kan nog een paar maandjes zonder conquenties wierie halenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:39 schreef He-man- het volgende:
Wietpas, ik kan niet meer. Ik wil niet in het register staan.
Ik had op zijn minste verwacht dat jij wel zelf kweekte.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik leef gelukkig in Zuid-Holland, ik kan nog een paar maandjes zonder conquenties wierie halen
Ga ik later ook doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:41 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ik had op zijn minste verwacht dat jij wel zelf kweekte.
Dat het hypocriet is, wil nog niet zeggen dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef haan33 het volgende:
Maar tegenwoordig heb je steeds meer mensen die zeggen dat blowen ongezond en verslavend is.
Dit is nogal hypocriet
Die mensen verdwijnen vanzelf uit je leven als je de 23 passeert.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef Belabor het volgende:
Sowieso mensen die blowen, roken of zuipen "omdat het stoer is en mijn vrienden het ook doen".
23?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mensen verdwijnen vanzelf uit je leven als je de 23 passeert.
en wat zei jij toen weer tegen hem?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef TripleS het volgende:
Laatst ook ; Ooh blow jij?
Ik : Ja , hoezo?
Hij: Hoevaak doe je dat dan? Is slecht voor je.
Ik : Laat mij maar lekker blowen , jij zuipt jezelf elk weekend naar de klote , neukt alles wat een gaatje heeft en je doet wel meer rare dingen als je gezopen hebt. Als ik geblowd heb wil ik alleen maar op de bank hangen
Hij :
Wat er daarna gebeurde mag ze hier niet posten voor 22 uur. Even geduld nog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef MTV_ampuh het volgende:
[..]
en wat zei jij toen weer tegen hem?
jeverhaal is nog niet af
Als je het zo verwoordt komt jouw standpunt niet echt geloofwaardig over, in tegendeel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:29 schreef haan33 het volgende:
Maar luister dan,
het is gewoon skeeet te denken dat jonko slecht is mang
Mijn standpunt is: 'Wiet is niet slechter dan alcohol''quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je het zo verwoordt komt jouw standpunt niet echt geloofwaardig over, in tegendeel.
Bier is lekker!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn standpunt is: 'Wiet is niet slechter dan alcohol''
Dankje voor de herinnering, moet nog wat bieries halen maar AH is bijna dichtquote:
Daar ben ik het ook zeker mee eens. Alleen het ligt aan de hoeveelheden. Eén biertje of wijntje is gezond als je boven de veertig bent, hart en dergelijke, dat is een blowtje niet tenzij je een bepaalde aandoening hebt, dan kan het bevorderlijk zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn standpunt is: 'Wiet is niet slechter dan alcohol''
Terwijl je bij wiet alleen wat waziger en vergeetachtiger wordt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook zeker mee eens. Alleen het ligt aan de hoeveelheden. Eén biertje of wijntje is gezond als je boven de veertig bent, hart en dergelijke, dat is een blowtje niet tenzij je een bepaalde aandoening hebt, dan kan het bevorderlijk zijn.
In grote hoeveelheden is alcohol vele malen schadelijker.
Ga fietsen dan...quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dankje voor de herinnering, moet nog wat bieries halen maar AH is bijna dicht
Dankje!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga fietsen dan...
HJ 9 euro per krat![]()
Deze vrouw weet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef TripleS het volgende:
Laatst ook ; Ooh blow jij?
Ik : Ja , hoezo?
Hij: Hoevaak doe je dat dan? Is slecht voor je.
Ik : Laat mij maar lekker blowen , jij zuipt jezelf elk weekend naar de klote , neukt alles wat een gaatje heeft en je doet wel meer rare dingen als je gezopen hebt. Als ik geblowd heb wil ik alleen maar op de bank hangen
Hij :
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga fietsen dan...
HJ 9 euro per krat![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dankje!
Zit te twijfelen tussen een krat of een sixpack
Net nog een kratje gehaald, en speciaal omdat ik aan haan dacht 1 kannon.quote:
ik heb er nog 9 koud staan. Tevens warsteiner, grolsch, hj, amstel blond en nog wat speciaal spul. Altijd rond de 40 koud hebben staan, je weet nooit of er nog mensen langskomenquote:
Drank leidt niet altijd door agressie, hoop worden ook gezellig maar inderdaad er zijn er die eigenlijk geen alcohol zouden moeten nuttigen. In die zin zou iedereen beter kunnen blowen inderdaad maar ja, dat is ook niet altijd even gezellig. Soms is het ook weleens gezellig als iedereen dronken is, dat geeft soms toch wat meer sfeer en levendigheid.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:35 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Deze vrouw weet.
Zet 100 man in een ruimte met drank: Agressie
Zet 100 man in een ruimte met wiet: Relaxed.
Drank leidt vaker tot agressie dan blowen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drank leidt niet altijd door agressie, hoop worden ook gezellig maar inderdaad er zijn er die eigenlijk geen alcohol zouden moeten nuttigen. In die zin zou iedereen beter kunnen blowen inderdaad maar ja, dat is ook niet altijd even gezellig. Soms is het ook weleens gezellig als iedereen dronken is, dat geeft soms toch wat meer sfeer en levendigheid.
40?!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb er nog 9 koud staan. Tevens warsteiner, grolsch, hj, amstel blond en nog wat speciaal spul. Altijd rond de 40 koud hebben staan, je weet nooit of er nog mensen langskomen
Zeker ! Al zit ik nu eerder richting de 60quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
40?!Jij woonde in Zoetje, toch?
Mee eens. Straight edge ftw!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef thesystem het volgende:
Ik rook niet, zuip niet en ja, ik heb een hekel aan hippies, junkies en zuiperte
Het wordt inmiddels zo vaak gebezigd dat het een elliptische uitspraak is geworden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die denken dat 'haten op' taalkundig correct is
Dan nog. Ik weiger mee te gaan met dit soort ongegeneerde verkrachtingen van onze taal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het wordt inmiddels zo vaak gebezigd dat het een elliptische uitspraak is geworden.
Taal verandert, al honderden jaren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan nog. Ik weiger mee te gaan met dit soort ongegeneerde verkrachtingen van onze taal.
Taal behoort niet te veranderen omdat enkele vmbo-medelanders het niet beheersen. Dit is gewoon het aanpassen van de taal aan een stel minderwaardige mongolen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Taal verandert, al honderden jaren.
Maar omdat je zo´n rasautist bent, neem ik het je niet kwalijk
De taal van 100 jaar geleden was compleet anders dan nu hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Taal behoort niet te veranderen omdat enkele vmbo-medelanders het niet beheersen. Dit is gewoon het aanpassen van de taal aan een stel minderwaardige mongolen.
Dat is niet waar ik het over heb, insect. Het gaat om veranderingen zoals 'haten op'.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
De taal van 100 jaar geleden was compleet anders dan nu hoor
Ik ben geen insect, dat mag even duidelijk zijn, zuur ventje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik het over heb, insect. Het gaat om veranderingen zoals 'haten op'.
Ik ook met jou, omdat het Nederlands dat je nu krijgt in de brugklas blijkbaar te hoog gegrepen is voor je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben geen insect, dat mag even duidelijk zijn, zuur ventje.
Grammarnazi´s zijn over het algemeen mannen die onder de plak zitten en waarbij de vrouw meestal de broek in heeft.
Ik heb medelijden met je, jammer..
Ik heb inderdaad problemen met formuleren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ook met jou, omdat het Nederlands dat je nu krijgt in de brugklas blijkbaar te hoog gegrepen is voor je.
Wijze les: 'haten op' is geen correct Nederlands. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad problemen met formuleren.
Mijn woordenschat daarentegen is redelijk goed.
terechte klacht mattiequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef haan33 het volgende:
Veel mensen hebben wel een keer een stickie gepaft.
Maar tegenwoordig heb je steeds meer mensen die zeggen dat blowen ongezond en verslavend is.
Dit is nogal hypocriet, want diezelfde mensen zuipen zich elk weekend helemaal lam, tot kotsen aan toe.
Mensen die alcoholverslaafde zijn, zijn agressiever dan blowers.
Het kost de overheid weinig, en van wiet kun je ook geen overdosis krijgen, van drank wel
Klacht: hypocriete mensen die haten op blowers.
Deze baas is altijd aan mijn zijdequote:
Als je tientje wierie haalt kun je wel 5 uit draaien hoor..quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het is wel goede spul man, maar die prijzen.. ik heb al een hoop keer jointje gesmoked maar die prijzen echt...
Ja dat wel ligt eraan of je dik draait, ken ook mensen die uit 1 gram er al 6 kunnen halen, maar die jonko is in 30sec al op, gwn lekker dik draaienquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als je tientje wierie haalt kun je wel 4 uit draaien hoor..
Als je nog naar school moet draai ik vaak een dunne.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat wel ligt eraan of je dik draait, ken ook mensen die uit 1 gram er al 6 kunnen halen, maar die jonko is in 30sec al op, gwn lekker dik draaien
ik rook nooit op fissa is beetje onbeschoft, afentoe gewoon puur wiet roken is het beste, met shag erdoorheen vind ik niets..quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als je nog naar school moet draai ik vaak een dunne.
Maar zit ik op fissa gewoon 2 dikke
Gewoon beetje tabak van geroe.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik rook nooit op fissa is beetje onbeschoft, afentoe gewoon puur wiet roken is het beste, met shag erdoorheen vind ik niets..
Jep, alleen altijd die matties : ja geef mij trekje ja ja.. en als hun hebben krijg je niksquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gewoon beetje tabak van geroe.
Maar als nu het feest dood is, gewoon paar dikke draaien zodat iedereen zo stoned als een garnaal is.
Stoned zijn is leuk als de rest dat ook isquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep, alleen altijd die matties : ja geef mij trekje ja ja.. en als hun hebben krijg je niks
Dat is waar, maar soms zie ik gozers die heel erg raar kijken: huh ik word niet meer stoned van 1 joint, hoe kan dat nou. alsof ze niet snappen dat je lichaam er aan gaat wennequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Stoned zijn is leuk als de rest dat ook is
Ligt eraan hoe het valt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar soms zie ik gozers die heel erg raar kijken: huh ik word niet meer stoned van 1 joint, hoe kan dat nou. alsof ze niet snappen dat je lichaam er aan gaat wenne
Als ik voor het eten rook, is het 10x zo lekker.. maar laaste tijd rustig gehouden, maar ik ben binenkort rijk, weet niet of je de reeks volgt in V&A maar die fiets die ik heb is zon 10k lekker gerro''s en jonkos van halenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het valt.
Soms ben ik van 4 hijsjes al best skaff
Maar net na het avondeten heb ik wel een dikke jonko nodig om skaff te worden
ja toch gewoon klappen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik voor het eten rook, is het 10x zo lekker.. maar laaste tijd rustig gehouden, maar ik ben binenkort rijk, weet niet of je de reeks volgt in V&A maar die fiets die ik heb is zon 10k lekker gerro''s en jonkos van halen
Ja, ik moet nog 1 jaartje wachten voordat ik van dat klote schoolplein af mag, als ik niet was blijfen zitten mocht ik al weg:(quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
ja toch gewoon klappen.
Elke vrijdag van 9 tot 11 tussenuren
Altijd met een mattie op skatebaantje dikke draaien en dan naar de c1000
Houden ze dan wacht daar?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog 1 jaartje wachten voordat ik van dat klote schoolplein af mag, als ik niet was blijfen zitten mocht ik al weg:(
bij ons schoolplein, mogen we niet weg zit pas in de 2de.quote:
Zeg gewoon dat je uit bentquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bij ons schoolplein, mogen we niet weg zit pas in de 2de.
Zo jongen was naar bas gegaan in pauze, doet er toevallig tegelijk een juf daar boodschappen.
Die was genaaid, de tering
Maar ze houden wacht en als ze je zien roken voor het schoolplein nemen ze contact op met je ouderss, zielegerds..
Checken ze na, ik zit op zo school waar ook specifieke zorg is, dus alles wordt streng in de gaten gehouden..quote:
Das skeer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Checken ze na, ik zit op zo school waar ook specifieke zorg is, dus alles wordt streng in de gaten gehouden..
Ons school is zwaar christelijk, ze bellen je ouders, laastquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Das skeer.
Zelfs als je met een joint in je hand het plein verlaat, doen ze nog niks
Maar ben jij zelf ook gelovig?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ons school is zwaar christelijk, ze bellen je ouders, laast
ik had een jongen uitgescholden
bellen ze mijn moeder
verplichten ze haar mij met alles te controleren en pc in de huiskamer te zetten.
Ze heeft geen flikker gedaan..
Nee, ja ik geloof in de theorie dat over 4miljard jaar er geen leven meer op aarde mogelijk is, voor de rest niksquote:
Waarom zit je dan op die school?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, ja ik geloof in de theorie dat over 4miljard jaar er geen leven meer op aarde mogelijk is, voor de rest niks
Zowat elke school is christelijk hierzo, dit was het dichtste bij en het best met school niveauquote:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zowat elke school is christelijk hierzo, dit was het dichtste bij en het best met school niveau
Af en toe idd. Ik paf ongeveer 1 per maand.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:43 schreef Markster het volgende:
af en toe een jointje moet kunnen, maar ik ken ook mensen die niet meer zonder kunnen, die zo 4 van die dingen per dag wegpaffen.
Kansloos
Ik 3 per week, maar dat is gewoon de grens zegmaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Af en toe idd. Ik paf ongeveer 1 per maand.
Verdwijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
ik haat op blowen (en sowieso roken)... KOM HATEN DAN HAANTJE
auw dat doet pijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Verdwijn.
Ga weg.
Niemand mag je.
Verdwijn.
Ik mag je, maar ga niet van die quasi-debiele opmerkingen maken.quote:
Ach, moet kunnen. Ik heb het een tijd lang dagelijks gedaan en daar niet echt problemen van ondervonden. Toen ik ben gaan samenwonen met mijn vriendin (inmiddels mijn vrouw) ben ik behoorlijk gaan minderen. Nu vind ik eens per maand meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik 3 per week, maar dat is gewoon de grens zegmaar
maar ik meende het wel. blowen is stom en roken ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik mag je, maar ga niet van die quasi-debiele opmerkingen maken.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef lol_wut het volgende:
huilen is chill, maar niet de hele dag door
op je zolderkamer blowen en zuipeeuuh!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef Drakire het volgende:
Blowen zuipen alles, hoort erbij; watdan de hele dag op je zolderkamer fokken zeker?
Ik had ooit een antilliaan als buurman, met een drugslab, had nooit last van hem.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef Aapmensch het volgende:
Als je gewoon normaal doet en het privé houdt dan heb ik geen problemen met softdrugs/harddrugs/alcohol en of roken.
cause im a supergirlquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
ik haat op blowen (en sowieso roken)... KOM HATEN DAN HAANTJE
67 koud nu !quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
40?!Jij woonde in Zoetje, toch?
Feestje?!quote:
Toen ik 18 besteedde ik 1x mijn salaris als volgt in 1 week: weeksalaris a 95 euro, 80 euro aan wiet en 15 euro aan pillen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het is wel goede spul man, maar die prijzen.. ik heb al een hoop keer jointje gesmoked maar die prijzen echt...
3 maximaal anders worden ze echt te dun man. :dquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als je tientje wierie haalt kun je wel 5 uit draaien hoor..
ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:42 schreef sinepedraap het volgende:
Niks mis met een jointje in de avond. Ga je jezelf helemaal suf of blut blowen ja dan ben je een kneus ja.
Want mensen die niet blowen zijn automatisch drankverslaafden? Je ouders misschien ja, maar de rest van de wereld niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef haan33 het volgende:
Veel mensen hebben wel een keer een stickie gepaft.
Dit is nogal hypocriet, want diezelfde mensen zuipen zich elk weekend helemaal lam, tot kotsen aan toe.
Mensen die alcoholverslaafde zijn, zijn agressiever dan blowers.
Het kost de overheid weinig, en van wiet kun je ook geen overdosis krijgen, van drank wel
Klacht: hypocriete mensen die haten op blowers.
Bij het uitgaan is het iets minder vind ik, omdat ik na het blowen nergens zin in heb.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Vroeger redelijk veel geblowd, maar doe tegenwoordig alleen nog af en toe na het uitgaan. Gewoon omdat je er lekkerder van kunt slapen en de kater minder is volgende dag.
Ik heb helemaal niks tegen drank, ik zeg alleen dat je als je veel drank gebruikt niet moet gaan zeiken op blowers, dat is mijn puntquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Want mensen die niet blowen zijn automatisch drankverslaafden? Je ouders misschien ja, maar de rest van de wereld niet.
Tevens, jij bent lekker hypocriet. Zeiken op drank en als ondertitel 'afgestorven hersencel hebben'
Doeidoei!
Niet na het uitgaan een (half) xtc pilletje nemen om geen kater te hebben de volgende dag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Vroeger redelijk veel geblowd, maar doe tegenwoordig alleen nog af en toe na het uitgaan. Gewoon omdat je er lekkerder van kunt slapen en de kater minder is volgende dag.
Beter G'tje tikken pik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niet na het uitgaan een (half) xtc pilletje nemen om geen kater te hebben de volgende dag.
Door tolerantie was het mogelijk om gewoon te slapen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:23 schreef fathank het volgende:
Nee een snackie droppen bij thuiskomst is handig
plafonddienst
Nee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:28 schreef Zwappel het volgende:
Denken dat wiet volkomen onschuldig is
Als ik teveel hijs ben ik de rest van de avond gaar, dus ja je kan er wel degelijk een overdosis van krijgen met negatieve gevolgen.
Als je teveel blowt wordt je nog flink paranoia ook.
Gewoon met mate is het inderdaad een leuk goedje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |