op je zolderkamer blowen en zuipeeuuh!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef Drakire het volgende:
Blowen zuipen alles, hoort erbij; watdan de hele dag op je zolderkamer fokken zeker?
Ik had ooit een antilliaan als buurman, met een drugslab, had nooit last van hem.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef Aapmensch het volgende:
Als je gewoon normaal doet en het privé houdt dan heb ik geen problemen met softdrugs/harddrugs/alcohol en of roken.
cause im a supergirlquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
ik haat op blowen (en sowieso roken)... KOM HATEN DAN HAANTJE
67 koud nu !quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
40?!Jij woonde in Zoetje, toch?
Feestje?!quote:
Toen ik 18 besteedde ik 1x mijn salaris als volgt in 1 week: weeksalaris a 95 euro, 80 euro aan wiet en 15 euro aan pillen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het is wel goede spul man, maar die prijzen.. ik heb al een hoop keer jointje gesmoked maar die prijzen echt...
3 maximaal anders worden ze echt te dun man. :dquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als je tientje wierie haalt kun je wel 5 uit draaien hoor..
ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:42 schreef sinepedraap het volgende:
Niks mis met een jointje in de avond. Ga je jezelf helemaal suf of blut blowen ja dan ben je een kneus ja.
Want mensen die niet blowen zijn automatisch drankverslaafden? Je ouders misschien ja, maar de rest van de wereld niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef haan33 het volgende:
Veel mensen hebben wel een keer een stickie gepaft.
Maar tegenwoordig heb je steeds meer mensen die zeggen dat blowen ongezond en verslavend is.
Dit is nogal hypocriet, want diezelfde mensen zuipen zich elk weekend helemaal lam, tot kotsen aan toe.
Mensen die alcoholverslaafde zijn, zijn agressiever dan blowers.
Het kost de overheid weinig, en van wiet kun je ook geen overdosis krijgen, van drank wel
Klacht: hypocriete mensen die haten op blowers.
Bij het uitgaan is het iets minder vind ik, omdat ik na het blowen nergens zin in heb.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Vroeger redelijk veel geblowd, maar doe tegenwoordig alleen nog af en toe na het uitgaan. Gewoon omdat je er lekkerder van kunt slapen en de kater minder is volgende dag.
Ik heb helemaal niks tegen drank, ik zeg alleen dat je als je veel drank gebruikt niet moet gaan zeiken op blowers, dat is mijn puntquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Want mensen die niet blowen zijn automatisch drankverslaafden? Je ouders misschien ja, maar de rest van de wereld niet.
Tevens, jij bent lekker hypocriet. Zeiken op drank en als ondertitel 'afgestorven hersencel hebben'
Doeidoei!
Niet na het uitgaan een (half) xtc pilletje nemen om geen kater te hebben de volgende dag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Vroeger redelijk veel geblowd, maar doe tegenwoordig alleen nog af en toe na het uitgaan. Gewoon omdat je er lekkerder van kunt slapen en de kater minder is volgende dag.
Beter G'tje tikken pik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niet na het uitgaan een (half) xtc pilletje nemen om geen kater te hebben de volgende dag.
Door tolerantie was het mogelijk om gewoon te slapen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:23 schreef fathank het volgende:
Nee een snackie droppen bij thuiskomst is handig
plafonddienst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |