en wat zei jij toen weer tegen hem?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef TripleS het volgende:
Laatst ook ; Ooh blow jij?
Ik : Ja , hoezo?
Hij: Hoevaak doe je dat dan? Is slecht voor je.
Ik : Laat mij maar lekker blowen , jij zuipt jezelf elk weekend naar de klote , neukt alles wat een gaatje heeft en je doet wel meer rare dingen als je gezopen hebt. Als ik geblowd heb wil ik alleen maar op de bank hangen
Hij :
Wat er daarna gebeurde mag ze hier niet posten voor 22 uur. Even geduld nog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef MTV_ampuh het volgende:
[..]
en wat zei jij toen weer tegen hem?
jeverhaal is nog niet af
Als je het zo verwoordt komt jouw standpunt niet echt geloofwaardig over, in tegendeel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:29 schreef haan33 het volgende:
Maar luister dan,
het is gewoon skeeet te denken dat jonko slecht is mang
Mijn standpunt is: 'Wiet is niet slechter dan alcohol''quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je het zo verwoordt komt jouw standpunt niet echt geloofwaardig over, in tegendeel.
Bier is lekker!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn standpunt is: 'Wiet is niet slechter dan alcohol''
Dankje voor de herinnering, moet nog wat bieries halen maar AH is bijna dichtquote:
Daar ben ik het ook zeker mee eens. Alleen het ligt aan de hoeveelheden. Eén biertje of wijntje is gezond als je boven de veertig bent, hart en dergelijke, dat is een blowtje niet tenzij je een bepaalde aandoening hebt, dan kan het bevorderlijk zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn standpunt is: 'Wiet is niet slechter dan alcohol''
Terwijl je bij wiet alleen wat waziger en vergeetachtiger wordt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook zeker mee eens. Alleen het ligt aan de hoeveelheden. Eén biertje of wijntje is gezond als je boven de veertig bent, hart en dergelijke, dat is een blowtje niet tenzij je een bepaalde aandoening hebt, dan kan het bevorderlijk zijn.
In grote hoeveelheden is alcohol vele malen schadelijker.
Ga fietsen dan...quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dankje voor de herinnering, moet nog wat bieries halen maar AH is bijna dicht
Dankje!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga fietsen dan...
HJ 9 euro per krat![]()
Deze vrouw weet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef TripleS het volgende:
Laatst ook ; Ooh blow jij?
Ik : Ja , hoezo?
Hij: Hoevaak doe je dat dan? Is slecht voor je.
Ik : Laat mij maar lekker blowen , jij zuipt jezelf elk weekend naar de klote , neukt alles wat een gaatje heeft en je doet wel meer rare dingen als je gezopen hebt. Als ik geblowd heb wil ik alleen maar op de bank hangen
Hij :
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga fietsen dan...
HJ 9 euro per krat![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dankje!
Zit te twijfelen tussen een krat of een sixpack
Net nog een kratje gehaald, en speciaal omdat ik aan haan dacht 1 kannon.quote:
ik heb er nog 9 koud staan. Tevens warsteiner, grolsch, hj, amstel blond en nog wat speciaal spul. Altijd rond de 40 koud hebben staan, je weet nooit of er nog mensen langskomenquote:
Drank leidt niet altijd door agressie, hoop worden ook gezellig maar inderdaad er zijn er die eigenlijk geen alcohol zouden moeten nuttigen. In die zin zou iedereen beter kunnen blowen inderdaad maar ja, dat is ook niet altijd even gezellig. Soms is het ook weleens gezellig als iedereen dronken is, dat geeft soms toch wat meer sfeer en levendigheid.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:35 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Deze vrouw weet.
Zet 100 man in een ruimte met drank: Agressie
Zet 100 man in een ruimte met wiet: Relaxed.
Drank leidt vaker tot agressie dan blowen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drank leidt niet altijd door agressie, hoop worden ook gezellig maar inderdaad er zijn er die eigenlijk geen alcohol zouden moeten nuttigen. In die zin zou iedereen beter kunnen blowen inderdaad maar ja, dat is ook niet altijd even gezellig. Soms is het ook weleens gezellig als iedereen dronken is, dat geeft soms toch wat meer sfeer en levendigheid.
40?!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb er nog 9 koud staan. Tevens warsteiner, grolsch, hj, amstel blond en nog wat speciaal spul. Altijd rond de 40 koud hebben staan, je weet nooit of er nog mensen langskomen
Zeker ! Al zit ik nu eerder richting de 60quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
40?!Jij woonde in Zoetje, toch?
Mee eens. Straight edge ftw!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef thesystem het volgende:
Ik rook niet, zuip niet en ja, ik heb een hekel aan hippies, junkies en zuiperte
Het wordt inmiddels zo vaak gebezigd dat het een elliptische uitspraak is geworden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die denken dat 'haten op' taalkundig correct is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |