Beter voor je lijfje ook, denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zou ik nu ook niet meer aan moeten denken hoor
Vriend van me at altijd koud uit het soepblik. Die klodders-vellen smulde ie vanquote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Oe vel daar krijg ik echt kippenvel vanDat vind ik zo vies.
AH! Een kookboek van jou zou ik wel kopen !quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon nogal snel afgeleidBen bezig met een kookboek in elkaar te draaien.
Ow,,, gadverdamme daar vochten mijn zussen altijd omquote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Deisyy het volgende:
De vel op de griesmeelpudding van mijn moeder
Wij gingen altijd kastanjes rapen en dan staken we er luciferstokjes in zodat jequote:Op maandag 1 oktober 2012 12:38 schreef jerney het volgende:
Viespeuken allemaal
Al at ik ook wel graag rauw croissantdeeg en cakebeslag. Mensen zijn gewoon viespeuken!
En ik kon ook heel erg genieten van een herfstwandeling met mijn opa. En dan bladeren en kastagnes enzo verzamelen om later mee te knutselen.Sowieso knutselen!
quote:
Zullen we het ooit wetenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef maily het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar
Mijn eerste vriend was als een ijsje van Jamin, groot, blank, koel en zonder enige smaak..quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hé je bent terug ! Ik dacht dat je was verzwunden!![]()
Bij mij waren het de ijsjes van Jamin![]()
deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn eerste vriend was als een ijsje van Jamin, groot, blank, koel en zonder enige smaak..
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AH! Een kookboek van jou zou ik wel kopen !![]()
sorry ik ga weer on topic vanaf nu![]()
Jaaa, beestjes makenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wij gingen altijd kastanjes rapen en dan staken we er luciferstokjes in zodat je
beestjes kon maken![]()
Was wel geinig![]()
Bramen plukken in de duinen vond in het leukste, kijken wie het meeste bij elkaar
kon krijgen en dan maakte mijn moeder Jam en Sap voor over de pudding
Ik welquote:
Nouhou... een gebakken tongetje zou ik nog wel lustenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:10 schreef jerney het volgende:
[quote]
ook als er visgerechten in staan?Maar de focus zal wel liggen op plantaardig.
Ja meestal had je al een kilo op voordat je je emmertje bij moeders inleverdequote:Jaaa, beestjes makenmet cocktailprikkers!
Ohhh en bramen plukken inderdaad.Ik vrat ze gewoon meteen allemaal op.
Goedkoop en roze ook denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn eerste vriend was als een ijsje van Jamin, groot, blank, koel en zonder enige smaak..
Daar gaat mijn beeld van jerneyquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:10 schreef jerney het volgende:
Ik word nog steeds blij van de geur van paardenstront
Ok, dan kan ik met een gerust hart doorgaan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou... een gebakken tongetje zou ik nog wel lustenen van zalm ben ik ook niet vies
![]()
maar de rest mot ik niet meer...
[..]
Ja meestal had je al een kilo op voordat je je emmertje bij moeders inleverde
Blij he, niet opgewonden! Ik begin er niet in te rollen, aan te snuiven of van te snoepen ofzo. Helpt dat een beetje bij je beeld van mij?quote:
Blij dat je dat even zegt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:12 schreef jerney het volgende:
Ik begin er niet in te rollen, aan te snuiven of van te snoepen ofzo.
Anytimequote:
Iehhhquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
moet ik hieraan denken....![]()
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |