echt niet normaal...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:32 schreef espri het volgende:
oke, ieder zn ding zullen we dan maar zeggen...
ben blij dat ik mijn mond leeg had, anders was mijn laptop heeeeeeeeeeeel vies geweestquote:
Ik vond het ook een hele goede grapquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben blij dat ik mijn mond leeg had, anders was mijn laptop heeeeeeeeeeeel vies geweest
absoluutquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vond het ook een hele goede grap
Ja maar....quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vond het ook een hele goede grap
ik las knetsnotter...quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar....![]()
Ik moet wel bekennen dat ik hier wel eens knetsknottergek ben genoemd.![]()
Dat kan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik las knetsnotter...
whahahahaha
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:40 schreef DJMO het volgende:
*zo*
ik hoop dat ik niet vannacht een bed hoef te verschonen ....
Jan wilde zonder luier slapen
Gelukkig bedoel je dus niet Papabear.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee hoor.. ik ben er nog
ik heb de tv aan...
dr.phill..
man die vanaf zijn 19de in luiers loopt...
weer blij dat ik mijn mond leeg had!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig bedoel je dus niet Papabear.
'k zou wel willen, maar moet nog wat wassen draaien voor morgen, en pn komt om een uur of half negen nog even langs om wat te brengen en koffie te drinkenquote:
Doe je toch een dutje tot die tijd? Gooi je daarna de was in de machine. Of doe je eerst nu, dan dutje, dan nog 'n was en dan slapen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k zou wel willen, maar moet nog wat wassen draaien voor morgen, en pn komt om een uur of half negen nog even langs om wat te brengen en koffie te drinken
Moet ik met koffie op het station staan voor een pit stop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef DJMO het volgende:
'k moet gewoon even door de dip heenwil ook nog een tas klaarmaken en kleding klaarleggen voor morgenvroeg. Mag om half zeven opstaan .. half acht de bus hebben, en hopelijk om acht uur de trein.
graag, doe maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik met koffie op het station staan voor een pit stop.![]()
als je me dat flikt, krijg je een kwartje in je hand, en loop ik hard door net alsof ik je niet kenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:25 schreef Rucky het volgende:
* Rucky staat morgen met koude caffeïnevrije koffie te wachten.
er bestaan geen kwartjes meerquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je me dat flikt, krijg je een kwartje in je hand, en loop ik hard door net alsof ik je niet ken
ssssht .. dat weten jij en ik welquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
er bestaan geen kwartjes meer
oww... ruck denkt nog in gulden tijdperkquote:
daarom raadde ik hem die telefoon ook aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oww... ruck denkt nog in gulden tijdperk
wrm???quote:
Een seniorentelefoon durf je wel. maar als je mij een wandelstok aanbied dan weet je wat er staat te gebeuren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
daarom raadde ik hem die telefoon ook aansenior he
verdorie, dan what's app ik je vorige week met de vraag of je ook frans spreekt zeg je nee en zie hem nu gaan in dit topic!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Salut stupide Néerlandais![]()
[ afbeelding ]
Hij kent alleen die drie woordjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
verdorie, dan what's app ik je vorige week met de vraag of je ook frans spreekt zeg je nee en zie hem nu gaan in dit topic!
Geen kerstgelul voordat Klaas weg is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nouja ik heb vandaag lekker de kerstspullen staan vullen in de winkel. Leuk de boel aankleden
Uit commercieel oogpunt kan ik je vertellen dat je dan al te laat bent. En ik heb ook al wel wat verkocht van de kerstspullen en kerstkaarten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen kerstgelul voordat Klaas weg is.
Niet verwacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen maar: Wijze woorden Rucky!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen kerstgelul voordat Klaas weg is.
4x4 terreinrijden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:50 schreef Ehhe het volgende:
Wat is een leuk kado voor een man die 30 wordt?
Een blondje van 21 met hoge sexdrive.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:50 schreef Ehhe het volgende:
Wat is een leuk kado voor een man die 30 wordt?
dat hebben blondjes van 21 denk ik nog nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een blondje van 21 met hoge sexdrive.
Zoiets is wel gaaf jaquote:
Haha opblaaspopquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een blondje van 21 met hoge sexdrive.
Die hoeft het niet te wetenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha opblaaspop. Maar nah, vind ik niet erg aardig tov z'n vrouw
ja dat is wel een leuk ideequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef Ehhe het volgende:
Heb al wel een shirt, daar wil ik 30 keer 30 op schrijven. Of een 30 verkeersbord er op strijken, maar kan niet echt iets leuks vinden.
Jat dan een 30km verkeersbord en koop 30 biertjes en pak het geheel samen in met een mooi strikje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef Ehhe het volgende:
Heb al wel een shirt, daar wil ik 30 keer 30 op schrijven. Of een 30 verkeersbord er op strijken, maar kan niet echt iets leuks vinden.
Ja 30 biertjes is ook wel een heel leuk idee. En dan allemaal verschillende soortenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jat dan een 30km verkeersbord en koop 30 biertjes en pak het geheel samen in met een mooi strikje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |