Je kunt er maar eentje tegelijk kijken hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:37 schreef DJMO het volgende:
en nu ben ik dus tien dvd's aan het downloaden
ik wilde iets heel bijdehands zeggen, maar kom niet uit m'n woordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je kunt er maar eentje tegelijk kijken hoor
quote:
Staat al op mijn HD.quote:
Feli ik ben benieuwd.quote:
ik ben echt zo blij en belle krijgt een dikke knuffel van me, zij vertelde over dat zaakje en ik ben gewoon in 1 keer geslaagd,Belle je bent topquote:
hahha ja dat is waar maar dit was echt zo,n leuke winkel en een zeer hulpvaardige dame zonder kak die ons hielp, en het allermooist, mn aanstaande heeft de jurk uitgekozenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef Inlognaam het volgende:
Wat leuk![]()
Maar nu kun je geen aardappel-wel-eten-maar-niet-doorslikken-wijven meer uitlachen. Das dan wel een beetje jammer.
hm hmquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:34 schreef Inlognaam het volgende:
Dus nu kun je 'm alleen onder de jurk nog verrassen
die website alleen al, maakte een goede indruk!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:26 schreef espri het volgende:
[..]
ik ben echt zo blij en belle krijgt een dikke knuffel van me, zij vertelde over dat zaakje en ik ben gewoon in 1 keer geslaagd,Belle je bent top
het is een jurk waarvan ik toch eerst moet omkleden.... zoals je wist is het een verrassingsbruiloft en als ik dus al in vol ornaat daar sta, geef ik het echt weg.... maar hij is zoooooooo mooooi en in mn lievelingskleurquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die website alleen al, maakte een goede indruk!!
Maar super dat je geslaagd bent, ben wel benieuwd wat de keuze is geworden
dus dat wordt aankondigen.. en dan omkleden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:36 schreef espri het volgende:
[..]
het is een jurk waarvan ik toch eerst moet omkleden.... zoals je wist is het een verrassingsbruiloft en als ik dus al in vol ornaat daar sta, geef ik het echt weg.... maar hij is zoooooooo mooooi en in mn lievelingskleurik loop echt al de hele dag te stralen en te huilen en te springen hahhahha ik word moe van mezelf
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en we draaiden net de liedjes die we draaien bij binnenkomst en het tekenen en kan alleen maar traantjes laten hahahhaquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dus dat wordt aankondigen.. en dan omkleden?
jij bent hyper!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:39 schreef espri het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en we draaiden net de liedjes die we draaien bij binnenkomst en het tekenen en kan alleen maar traantjes laten hahahha
wij zijn beiden begin december jarig en vieren het vaker samen maar niet groots en in de uitnodigingen hebben we gezet dat we dat wilden combineren met een gezellig samen zijn met de mensen die we lief hebben en graag zien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:40 schreef Inlognaam het volgende:
Blij als een kind in een luchtkasteel dus![]()
Leuk hoor!
Hebben jullie een belangrijke verjaardag, dat jullie dit nu combineren? Bedoel, als je bijv. 46 ofzo wordt en plots een groot feest gaat geven staan de mensen toch raar te kijken als het groots gevierd wordt en aangezien het toch een trouwlocatie moet zijn?
Waar wou je ze dan hebben? Naast de huistelefoon waar je de pizzeria mee belt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:41 schreef DJMO het volgende:
feli espri!![]()
ik lach me suf hier. als ik de stand van m'n watermeter wil weten, mag ik beneden in de hal een luik opentrekken onder een of andere mat. Daar zitten alle watermetershendig .. *not*
oh en nog wat: ik heb geen huistelefoon, en een pizzeria bel ik al sowieso niet. Ik bak zelf wel verse pizzaquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waar wou je ze dan hebben? Naast de huistelefoon waar je de pizzeria mee belt?
Ik zit stilletjes mee te genieten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:39 schreef espri het volgende:
we hebben gezegd dat het feest om 5 uur begint maar de gasten er zeker om 6 uur moeten zijn want dan wordt er dus getrouwd
hier in de flat heb ik hem gewoon in mijn eigen woning...quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:44 schreef DJMO het volgende:
in een normaal huis zitten ze in je eigen woning, en niet in een gemeenschappelijke hal.
je weet best wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hier in de flat heb ik hem gewoon in mijn eigen woning...
onee, het is niet mijn eigen woning
ja leuk he? maar is wel erg moeilijk om mondje dicht te houden hoor pffffquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit stilletjes mee te genieten.
Niet altijd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:44 schreef DJMO het volgende:
in een normaal huis zitten ze in je eigen woning, en niet in een gemeenschappelijke hal.
Dat doe je toch als je ergens van thuis komt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:41 schreef DJMO het volgende:
feli espri!![]()
ik lach me suf hier. als ik de stand van m'n watermeter wil weten, mag ik beneden in de hal een luik opentrekken onder een of andere mat. Daar zitten alle watermetershendig .. *not*
ik wel, maar ik denk ik zet het er even bij, voor het geval dat!quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:26 schreef espri het volgende:
[..]
ik ben echt zo blij en belle krijgt een dikke knuffel van me, zij vertelde over dat zaakje en ik ben gewoon in 1 keer geslaagd,Belle je bent top
ja en ik ben nu gewoon een stuiterballetjequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar tof dat je geslaagd bent!
In een flat is dat normaal hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:41 schreef DJMO het volgende:
feli espri!![]()
hier zit ie in mijn voorraadkast!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
In een flat is dat normaal hoor.Had ik ook in mn vorige woning en mijn moeder heeft dat ook.
dit dus, ik ben ook niet anders gewend dat hij in de woning zelf zit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hier zit ie in mijn voorraadkast!![]()
bij mijn ma zit ie ook in de woning zelf..
dus ik vind het zelf ook raar als ie beneden in de hal zou zitten, omdat in mijn beleving hij daar ook niet hoort
Ja, maar het is niet heel abnormaal als ie wel ergens in de kelder van de flat zitquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hier zit ie in mijn voorraadkast!![]()
bij mijn ma zit ie ook in de woning zelf..
dus ik vind het zelf ook raar als ie beneden in de hal zou zitten, omdat in mijn beleving hij daar ook niet hoort
imo welquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet heel abnormaal als ie wel ergens in de kelder van de flat zit
Ik kwam er in mn vorige huis pas achter dat ik een watermeter had vlak voor ik ging verhuizenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
imo wel![]()
omdat ik het niet anders gewend bene...
dus ik zou me rot zoeken in huis
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:53 schreef espri het volgende:
[..]
ja en ik ben nu gewoon een stuiterballetje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/#/wa(...)%3DdqD1OohY2to&gl=NL
nee hoor.. ik ben er nogquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:25 schreef espri het volgende:
heb ik door het gestuiter iedereen weg gejaagd?
huh?/????quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee hoor.. ik ben er nog
ik heb de tv aan...
dr.phill..
man die vanaf zijn 19de in luiers loopt...
Ik zit ook te kijken ja. Had m al eerder gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee hoor.. ik ben er nog
ik heb de tv aan...
dr.phill..
man die vanaf zijn 19de in luiers loopt...
hij is 24 en gedraagt zich als 18mndquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:28 schreef espri het volgende:
[..]
huh?/????
nooit volwassen willen worden of een nieuwe hobby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |