35 euro duur?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef Pulver het volgende:
is dat niet een beetje duur?
daar heb je twee telefoons voor.
dit is geen SENIOREN TELEFOONquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
http://www.kijkshop.nl/product/130316/samsung-gsm-telefoon-e1180/
stuk goedkoper.
en is rucky dan een Se-ni-oor-?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dit is geen SENIOREN TELEFOON
beter le-zen pulver
volgens djmo wel..quote:
dat is wel handigquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Papabear het volgende:
Voor ouderen is het een ideale telefoon. Er zit b.v. ook een alarmknop op de achterkant. Als ze daar op drukt, dan krijg ik meteen een SMS (je moet die knop wel minimaal 3 seconden ingedrukt houden).
En als er een telefoonnummer in moet worden gezet, of gewijzigd, dan kan dat op afstand via een sms. Moeders is er iig heel tevreden over
Het is dat er iemand heeft gezegd dat slap lullen verplicht was, anders zou ik pissig wordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
volgens djmo wel..
dat was de grap waarschijnlijk
wrm pissig?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het is dat er iemand heeft gezegd dat slap lullen verplicht was, anders zou ik pissig worden
Het is ook een heel serieus topique hequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het is dat er iemand heeft gezegd dat slap lullen verplicht was, anders zou ik pissig worden
DJMO weet dat ze zich nu op heel glad en dun ijs heeft begeven, die houdt zich nu wel rustig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
C'est un topique du tres serieux!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is ook een heel serieus topique he
Vous comprenez le moins. Heureusement, il est presque week-endquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
C'est un topique du tres serieux!
Oui, oui, oui!!!!!!!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:43 schreef Pulver het volgende:
Okee, jullie spreken dus geen frans.
Ongeletterde BOEREN zijn jullie!!!
Grande de catastrofe!!!!
Du kikiuiqui!!
˙uɐʌ ʞɐz uǝǝb ɹɐɐp dɐus ʞıquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:43 schreef Pulver het volgende:
Okee, jullie spreken dus geen frans.
Ongeletterde BOEREN zijn jullie!!!
Grande de catastrofe!!!!
Du kikiuiqui!!
C'est le ton qui fait la musiquequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:46 schreef dolfina-chica het volgende:
smaken verschillen met humor, godzijdank
* DJMO steekt tong uit naar ruckyquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
DJMO weet dat ze zich nu op heel glad en dun ijs heeft begeven, die houdt zich nu wel rustig.
Ben jij dat papabear?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Salut stupide Néerlandais![]()
[ afbeelding ]
Wat een guitig koppie heb je dan.quote:
Is ook al een heel oud plaatje, maar die Franse baret past wel bij deze 'discussie'quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat een guitig koppie heb je dan.
Of moet ik zeggen: un coupe de quit?
Wheheh. Vreselijk nummerquote:
Wat ben je nou voor een nep Fransoos!!quote:
Die is wel mooiquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:09 schreef Pulver het volgende:
Vind je ook weer naks....
Maar van deze moet je een harde plasser krijgen!
Neem je het me erg kwalijk als ik zeg dat ik dat nummer totaal niet ken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die is wel mooi
http://www.hitsallertijde(...)%20franse%20hits.htm
En natuurlijk:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Salut stupide Néerlandais![]()
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neem je het me erg kwalijk als ik zeg dat ik dat nummer totaal niet ken?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:56 schreef vannelle het volgende:
J'ai hongeur et voulez de voedsel.
Je pakkez un pain je pense.
Als ik het snap dan snapt Merlijn het ook.quote:
testquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:18 schreef Papabear het volgende:
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
Quote kapot.
Fok doet het al een tijdje kut bij mij, ik moet steeds 2x herladen want anders ziet het er zo uit:quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:18 schreef Papabear het volgende:
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
Quote kapot.
Hier welquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Papabear het volgende:
Daar heb ik dan weer geen last van (ook Firefox), maar de quote doet het hier nog steeds niet
Als wij nou niet op jou gaan reageren dan verveeld het weer vanzelf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef Inlognaam het volgende:
Hier doet ie het ook gewoon zoals ie het moet doen. Jammer wel, want nu blijf ik weer plakken achter het internet, in plaats van dat ik naar buiten ga.
Ksssttt! Vort! Naar buiten jij!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef Inlognaam het volgende:
Hier doet ie het ook gewoon zoals ie het moet doen. Jammer wel, want nu blijf ik weer plakken achter het internet, in plaats van dat ik naar buiten ga.
pepernoot in je band...quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Inlognaam het volgende:
Ik poets mijn fietsen nooitHooguit af en toe een beetje smeren als het echt nodig is.
Maar heb nog wel een bandje om te leggen en wat schroefjes aan te draaien. De fiets die al maanden ongebruikt was, ga ik vanmiddag weer even uitlaten want die heb ik weer opgepept.
Dr zit alleen ergens een tik/ratel/geluid in het voorwiel waarvan ik echt niet weet wat het isOf in de voorvork of trommelrem
Raar geluid in ieder geval.\
Ik kan weer onder paarden doorracen, poortjes negeren door er gewoon onderheen te rijden zonder mn hoofd te kantelen
quote:
Ik heb je nog nooit anders gehoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef maffemuts het volgende:
Merde!
Zo, ook weer even over de grens geluld...
Oh en het topic is voor mij geen probleem... ik kan alleen maar slap lullen volgens sommigen :x
quote:
Dat bedoel ik maar...quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit anders gehoord.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit anders gehoord.
Dat zal ik nooit weten ook.quote:
En dus kunnen ze ook uit de slaapkamer ontsnappenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:56 schreef DJMO het volgende:
goed.
dat wordt dus voortaan de deur op slot draaien en de sleutels binnen m'n handbereik houden. Jan weet inmiddels hoe hij de ketting van de deur af moet halen. Slim ventje
Dan vraag je de huisbaas of je er een tweede ketting mag ophangen, alleen dan hoger en waar ie niet bij kanquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:56 schreef DJMO het volgende:
goed.
dat wordt dus voortaan de deur op slot draaien en de sleutels binnen m'n handbereik houden. Jan weet inmiddels hoe hij de ketting van de deur af moet halen. Slim ventje
neuh, slot erop en sleutel bij me houden werkt nog beter.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef Inlognaam het volgende:
D
[..]
Dan vraag je de huisbaas of je er een tweede ketting mag ophangen, alleen dan hoger en waar ie niet bij kan
zo'n heel verhaal ga ik niet op een touchscreen zitten tikkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:04 schreef Papabear het volgende:
Dat had je me ook gewoon via WA of mail kunnen vragen? Niet alle communicatie hoeft via de SC hoor
* Inlognaam is een betweterige meelezer en zegt dat niet alles hoeft in de koelkast bewaard hoeft te worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef DJMO het volgende:
Papabear: als ik morgen een lijstje maak, en dat jou stuur .. zou jij dan een paar boodschappen voor mij willen halen? Eer ik terug ben uit rotterdam loopt het tegen vijven, en ik denk zomaar dat ik op dat moment twee oververmoeide jochies bij me ga hebben.. om dan nog eens boodschappen te moeten doen voor het eten zie ik eigenlijk niet zo zitten.
en voor de betweterige meelezers: mijn koelkast is niet zo groot dat ik een weekvooraad aan boodschappen kan opslaan. vandaar mijn vraag aan papabear
klopt, maar melk beleg etc welquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam is een betweterige meelezer en zegt dat niet alles hoeft in de koelkast bewaard hoeft te worden.
* Inlognaam deelt wel de mening: 'Gemak dient de mens!'.
Kun je nu toch ook al halen?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
zo'n heel verhaal ga ik niet op een touchscreen zitten tikken
Is dat nou zo moeilijk of is bellen geen optie?quote:pb kan jij boodschap. halen, ik ben laat thuis.
stuur ik morgen wel, als ik weet wat ik wil etenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:21 schreef Papabear het volgende:
ik zie het lijstje hier dan wel verschijnen
Breng je wel alleen maar mee wat jij wiltquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Rucky het volgende:
Jullie zitten mij te pesten want ik kan alleen aan mezelf vragen of er boodschappen worden gehaald.
www.appie.nlquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Rucky het volgende:
Jullie zitten mij te pesten want ik kan alleen aan mezelf vragen of er boodschappen worden gehaald.
pssstt.... buurvrouw!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Rucky het volgende:
Mhhhh........goed punt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zie rijen auto's voor me die zo'n traag rijdend hok in willen halen maar het niet kunnen.
En drie pond bloedworstquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zie zo Ma Flodder instappen, ff wijn halen.
Javaanse jongens.quote:
Met van Putten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zie zo Ma Flodder instappen, ff wijn halen.
De tv serie van Flodder?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:37 schreef DJMO het volgende:
en nu ben ik dus tien dvd's aan het downloaden
Je kunt er maar eentje tegelijk kijken hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:37 schreef DJMO het volgende:
en nu ben ik dus tien dvd's aan het downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |