zo'n heel verhaal ga ik niet op een touchscreen zitten tikkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:04 schreef Papabear het volgende:
Dat had je me ook gewoon via WA of mail kunnen vragen? Niet alle communicatie hoeft via de SC hoor
* Inlognaam is een betweterige meelezer en zegt dat niet alles hoeft in de koelkast bewaard hoeft te worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef DJMO het volgende:
Papabear: als ik morgen een lijstje maak, en dat jou stuur .. zou jij dan een paar boodschappen voor mij willen halen? Eer ik terug ben uit rotterdam loopt het tegen vijven, en ik denk zomaar dat ik op dat moment twee oververmoeide jochies bij me ga hebben.. om dan nog eens boodschappen te moeten doen voor het eten zie ik eigenlijk niet zo zitten.
en voor de betweterige meelezers: mijn koelkast is niet zo groot dat ik een weekvooraad aan boodschappen kan opslaan. vandaar mijn vraag aan papabear
klopt, maar melk beleg etc welquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam is een betweterige meelezer en zegt dat niet alles hoeft in de koelkast bewaard hoeft te worden.
* Inlognaam deelt wel de mening: 'Gemak dient de mens!'.
Kun je nu toch ook al halen?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
zo'n heel verhaal ga ik niet op een touchscreen zitten tikken
Is dat nou zo moeilijk of is bellen geen optie?quote:pb kan jij boodschap. halen, ik ben laat thuis.
stuur ik morgen wel, als ik weet wat ik wil etenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:21 schreef Papabear het volgende:
ik zie het lijstje hier dan wel verschijnen
Breng je wel alleen maar mee wat jij wiltquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Rucky het volgende:
Jullie zitten mij te pesten want ik kan alleen aan mezelf vragen of er boodschappen worden gehaald.
www.appie.nlquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Rucky het volgende:
Jullie zitten mij te pesten want ik kan alleen aan mezelf vragen of er boodschappen worden gehaald.
pssstt.... buurvrouw!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Rucky het volgende:
Mhhhh........goed punt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zie rijen auto's voor me die zo'n traag rijdend hok in willen halen maar het niet kunnen.
En drie pond bloedworstquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zie zo Ma Flodder instappen, ff wijn halen.
Javaanse jongens.quote:
Met van Putten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zie zo Ma Flodder instappen, ff wijn halen.
De tv serie van Flodder?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:37 schreef DJMO het volgende:
en nu ben ik dus tien dvd's aan het downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |