Volgens het schema is Rob er gewoon.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:50 schreef Pino112 het volgende:
Is Rob er vanmiddag of skipt ie de Top 100
quote:
Ja, dit. Met die laatste post schepte je verwachtingen, Roel.quote:
Het moest een dame zijn met tetten.quote:
Typt ie met droge ogen...quote:
Ik heb hem nog nooit enigszins nuchter op het podium zien staan. Giel is er niets bijquote:
Komt er eens iets muzikaals uit Den Helderquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit enigszins nuchter op het podium zien staan. Giel is er niets bij
Ja, dan ben je natuurlijk al snel tevreden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt er eens iets muzikaals uit Den Helder
DJ Quintino komt ook uit Delly!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, dan ben je natuurlijk al snel tevreden.
Jeetje wat is'ie daar skinnyquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:20 schreef alors het volgende:
Dan post ik maar haar ex en 90s hottie Leonardo DiCaprio
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:21 schreef henkde_j het volgende:
Prachtplaat
( en dan heb ik het niet over die foto hierboven)
Valt wel mee toch, hij is nu gewoon chubby.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jeetje wat is'ie daar skinny
Ik kom uit '87quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef CindieY het volgende:
Alors, heb je nog andere voorstellen van hotties uit de 90's?
Ik mag niet hopen dat Leonardo geboren is in de jaren 90quote:
Mooi bouwjaar.quote:
Wij ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een KUT nummer is dat geworden.
Door de muziekles bij ons in de eerste of tweede klas![]()
![]()
Zo goed worden ze niet meer gemaaktquote:
Best moeilijk nog, volgens mij Johnny Depp en iedereen die in een boyband zat, maar ik weet niet of jij daat gecharmeerd van bent.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef CindieY het volgende:
Alors, heb je nog andere voorstellen van hotties uit de 90's?
Johnny Deppquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Best moeilijk nog, volgens mij Johnny Depp en iedereen die in een boyband zat, maar ik weet niet of jij daat gecharmeerd van bent.
Niet alleen daardoor. Het wás al een kutnummer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een KUT nummer is dat geworden.
Door de muziekles bij ons in de eerste of tweede klas![]()
![]()
Hij heeft echt nog zo'n jongetjeslichaam bedoel ik meerquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, hij is nu gewoon chubby.
edit: Oh ik heb even gegoogled (wat een straf) en dat valt ook wel mee, ik dacht echt ooit foto's te hebben gezien van hem met een pensje
Dan kwam je er goed van af. Ik moest het doen met Only you en Molly malonequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:41 schreef CindieY het volgende:
Tears in heaven heb ik trouwens ook in de muziekles gehad, net als Smells like teen spirit van Nirvana.
En verder ook Queen met crazy little thing called love en you're the one that I want uit Grease, maar da's niet 90's. En verder gaat m'n geheugen niet meer
fuuuuuu Molly Malone komt mij ook bekend voor, volgens mij was dat alleen met Engels op de basischool dat we dmv liedjes gingen lerenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan kwam je er goed van af. Ik moest het doen met Only you en Molly malone
Inderdaad. Eerst op de basisschool. Ga je naar de brugklas en dan moet je weer dat baggernummer zingen. Met zo'n zielig xylofoontje nog welquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:46 schreef alors het volgende:
[..]
fuuuuuu Molly Malone komt mij ook bekend voor, volgens mij was dat alleen met Engels op de basischool dat we dmv liedjes gingen leren
In mijn examen kunstgeschiedenis zat de volledige clip van Run DMC - it's like thatquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan kwam je er goed van af. Ik moest het doen met Only you en Molly malone
Wheehehe had jij die methode ook, je had ook nog dat nummer van You take the high road and i take the low road, en iets met Raining again maar niet die van Supertramp, waarom weet ik dit nog?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst op de basisschool. Ga je naar de brugklas en dan moet je weer dat baggernummer zingen. Met zo'n zielig xylofoontje nog wel
Hij zat ook achter Britney (dat hoor je ook wel), die man moet echt goud geld hebben verdiendquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Was ik ooit maar zo'n geniale producer die deze crap bedacht
Boh ja, weet precies wat je bedoelt. Trauma's.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:51 schreef alors het volgende:
[..]
Wheehehe had jij die methode ook, je had ook nog dat nummer van You take the high road and i take the low road, en iets met Raining again maar niet die van Supertramp, waarom weet ik dit nog?
Ik niet, wel keyboard,drums en basgitaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:52 schreef CindieY het volgende:
Xylofoon spelen hebben we toch allemaal wel gedaan op de basisschool of de middelbare school?
Keyboard en drums heb ik ook gedaan. Ik bak niks van drummen, ik heb niet de coördinatie tussen m'n voeten en handenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik niet, wel keyboard,drums en basgitaar.
CindieY deed em met nog 4 meiden op de talentenjacht van de basisschool in groep 8. Dansje erbij. We wonnen ook nogquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef henkde_j het volgende:
Ja ja, Henkde_j imiteerde dit BSB nummer op de eindmusical van de basisschool. Als een baas
Nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:52 schreef CindieY het volgende:
Xylofoon spelen hebben we toch allemaal wel gedaan op de basisschool of de middelbare school?
Heb een diploma voor drummen en A en B voor Xylofoonquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Keyboard en drums heb ik ook gedaan. Ik bak niks van drummen, ik heb niet de coördinatie tussen m'n voeten en handen
ik voor zwemmen, telt dat ook?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb een diploma voor drummen en A en B voor Xylofoon.
Eerder zoietsquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee.
Hadden jullie dit op school ja?
[ afbeelding ]
Ja en ja. Wij hadden bizar veel instrumenten op schoolquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee.
Hadden jullie dit op school ja?
[ afbeelding ]
Hij lijkt op die dikke zanger die wel eens bij Stenders zit.quote:
Mobiel, ik kan dat kekke streepje niet maken... Fok maakt er dan ø vanquote:
HET IS JOUW SCHULDquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
Die 4 non blondes stond trouwens op nummer 1 toen ik geboren werd
Wat vindt iedereen nou aan die hele Liv Tyler? Zit een rare kop op met een gekke bek en ze heeft hangtietjes. Jongens, WTF.quote:
Ik ben toch heul geen jongen, jongen!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:32 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Wat vindt iedereen nou aan die hele Liv Tyler? Zit een rare kop op met een gekke bek en ze heeft hangtietjes. Jongens, WTF.
dat eind hebben ze geloof ik een aantal keer moeten overdoen omdat het publiek door dat piano uitro begon te joelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:39 schreef BorisDeLul het volgende:
"Attentie, wil het publiek even z'n muil houden, we proberen hier een nummer op te nemen. Dank u!"
Dj zou ik het niet willen noemen. Ze is aanwezig in de studio. Zou ze de plaatjes wel zelf instarten?quote:
als ik kon zingen zou ik ook zo klinken. denk ik.quote:
Ze klonk ze niet: ik zie haar wel eens bij DWDD maar schat er dan op halfweg 40 en ze klonk als opgehitste 20-er nu op de radioquote:
dat dus. beter dan zo'n zatte Giel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:53 schreef BorisDeLul het volgende:
En idd, Claudia is oké. Olé, olé.
de kracht van radio! toen ik klein was was ik zeer verbaasd toen ik jeroen van Inkel voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze klonk ze niet: ik zie haar wel eens bij DWDD maar schat er dan op halfweg 40 en ze klonk als opgehitste 20-er nu op de radio
Nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dus. beter dan zo'n zatte Giel.
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
de kracht van radio! toen ik klein was was ik zeer verbaasd toen ik jeroen van Inkel voor het eerst zag.
Dat was wel een heel genant dansje geworden dan...quote:
Ja dat had ik zonet ook bij een ander topic, schijnt iets te maken hebben met testen ofzo...quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Error #313598148954524 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
Geen idee Pino!
stil in april, blij in mei. duidelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
Stil in april was qua ritmiek beter geweest. Daarnaast is het in april een stuk stiller dan in mei.
Test!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
Stil in april was qua ritmiek beter geweest. Daarnaast is het in april een stuk stiller dan in mei.
1 2 3quote:
Joh laat ze lekker bouncenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
*houdt boezem stevig vast*
JUMP JUMP JUMP
Nah, ik wil geen gewonden op m'n geweten hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh laat ze lekker bouncen
Liefst in een te kleine bikini zodat ze af en toe eruit vallen
Terecht... is een beetje hetzelfde als iemand met een kanonskogel op z'n hoofd stoten die dingen van jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, ik wil geen gewonden op m'n geweten hebben
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terecht... is een beetje hetzelfde als iemand met een kanonskogel op z'n hoofd stoten die dingen van jou
Dit vind ik een zeiknummer... Ze hebben veel toffere (meer uptempo) nummers gemaaktquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
Scar Tissue
18 jaar, vakantie in Frankrijk, chickie gescoord, deze cd luisteren aan het zwembad samen
Gooooooooooood times
Tof, maar zonde...quote:
VET!!!!quote:
Je hebt smaakquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, maar zonde...
Zag laatst een echte rijden
Dank je!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt smaakJe lijkt m'n vriendin wel op een Amerikaanse automeeting: "DIE WIL IK"
Ik wou bijna zo voor haar staan![]()
![]()
De film icm dit nummerquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef themauster het volgende:
Daar komen alle Bruceposts weer.
Van mij niet hoor, ben meer fan van zijn oudere werkquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef themauster het volgende:
Daar komen alle Bruceposts weer.
Ik vind dit nummer ook geen reet aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Van mij niet hoor, ben meer fan van zijn oudere werk
film destijds nog in Tushinski gezien, lijkt een eeuwigheid geleden.quote:
quote:
Lekker warm tussen je boezemquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker warm tussen je boezem
Sorry, het is vrijdag
BEAT THAT MACHINE THAT WORKS IN YOUR HEAD!quote:
OPEN your EYES!quote:
Jij hier?quote:
Komt dat door je feessie gisteren?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Againzender het volgende:
Ik had vandaag tijdens de lunchpauze langs de Apple store op het Leidseplein willen lopen, gewoon, omdat
Maar zit ziek thuis
Nee, kleine Roel had gisteren al koorts, en hoorde van het kinderdagverblijf dat er al meer zieken waren met buikklachten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt dat door je feessie gisteren?
Dank!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Dagoduck het volgende:
Lyrics:
Around the world, around the world
Around the world, around the world.
Ach Volgende week is het weer normale muziek dus krijgen we de Coldplay Lyrics weer:quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Dagoduck het volgende:
Lyrics:
Around the world, around the world.
Werksequote:
o ja, de nieuwe megahit, zou het bijna vergetenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach Volgende week is het weer normale muziek dus krijgen we de Coldplay Lyrics weer:
OOOOOOOOOH oooooooooh
OOOOOOOOOH ooooooooohOOOOOOOOOH oooooooooh
OOOOOOOOOH oooooooooh
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, de nieuwe megahit, zou het bijna vergeten
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach Volgende week is het weer normale muziek dus krijgen we de Coldplay Lyrics weer:
OOOOOOOOOH oooooooooh
OOOOOOOOOH oooooooooh
dat is wel een goed idee inderdaad!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Ik heb het nu trouwens wel gehoordZitten teveel gewone platen in, ik ga even wat gemiste programma's van afgelopen week terugluisteren met onbekendere 90s plaatjes
dat was inderdaad geen beste zomerquote:
ah, overgangsregime dusquote:
Nou, vooral een onverklaarbare nabrander, want hij komt uit '84, maar toen deed ie niets.quote:
OK, vandaar dat ik hem als veel ouder in mijn geheugen hebquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, vooral een onverklaarbare nabrander, want hij komt uit '84, maar toen deed ie niets.
quote:
quote:
Ik heb gewoon zelfs in veel winkels weer bereikquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef CindieY het volgende:
Gewoon weer tussen Zwolle en Meppel overal fatsoenlijk ontvangst op fm
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:43 schreef CindieY het volgende:
Ah, eindelijk eentje die ik ook herken.
Tuuuuuurlijk, Douwe Bob MH. Giel's kindje van die TV-show.twitter:3FM twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 16:40:09#90sRequest zit er alweer bijna op, tijd voor een nieuwe #3FM Megahit: 'Multicolored Angel' van @douwe_bob! http://t.co/nxzVWoWm reageer retweet
/care, goed nummer, Nederlands en onbekendquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:40 schreef Pino112 het volgende:
Tuuuuuurlijk, Douwe Bob MH. Giel's kindje van die TV-show.twitter:3FM twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 16:40:09#90sRequest zit er alweer bijna op, tijd voor een nieuwe #3FM Megahit: 'Multicolored Angel' van @douwe_bob! http://t.co/nxzVWoWm reageer retweet
weet niet meer hoe dat nummer gaat, heb het gehoord en dacht ´is best ok´maar is nog niet blijven hangen dus bij mij....quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
/care, goed nummer, Nederlands en onbekendwerd tijd.
Wat ook een uitzendingquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Filmpje van Giel van vanochtend
http://bit.ly/V5I8Bm
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef 1shot1kill het volgende:
Learn to Fly en Song 2 in de top 10.
WTF?1?!! STAAN ZE OP 1???? WOEHOEquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
Verrassing dalijk als Nirvana op 1 staat.
Ja vooral nadat ik een paar uur geleden de lijst al heb bekeken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Toffe platen hoor, maar dat kan je toch op je bilharen natellen dat die in de top 10 komen??
ah, vroeg me al af.. is er een filmpje van een dronken giel..quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Filmpje van Giel van vanochtend
http://bit.ly/V5I8Bm
Wat heb ik gelachen vanochtend... dat was echt fantastische radio.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
ah, vroeg me al af.. is er een filmpje van een dronken giel..
ja.. echt lachenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:48 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Wat heb ik gelachen vanochtend... dat was echt fantastische radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |