SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:
Ja het Haren geneuzel, maar discussie met sp3c zijn meestal wel aardigquote:
quote:
Ik denk dat ik te oud ben om te weten wat Fokkedupjeugd isquote:
Mooie tijd om dat te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:38 schreef BredeBradda het volgende:
Nog steeds wakker, huiswerk maken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:38 schreef BredeBradda het volgende:
Nog steeds wakker, huiswerk maken
Niet té lang nadenken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:25 schreef BredeBradda het volgende:
Godverdomme al een uur bezig met hoe de Economie van Rusland was voor de 2e wereldoorlog.
Arjan Uitmanquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:25 schreef BredeBradda het volgende:
Godverdomme al een uur bezig met hoe de Economie van Rusland was voor de 2e wereldoorlog.
quote:
Een woestijnvos. Een legendequote:
Arjan uitman???quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Een woestijnvos. Een legende
Werkstuk moet af.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Arjan uitman???
Ken hem niet, dus geen legende.
Maar zeg bredebroeder, moet jij niet eens tukkie gaan doen ?
Zet dit nu dan ff hard aan!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Werkstuk moet af.
Vandaag wordt wss geen slapen
Altijd leuk he die last-minute klusjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Werkstuk moet af.
Vandaag wordt wss geen slapen
Hij is wel eens langsgeweest bij mij toen ik een vuurwerkpakket had gewonnen in 2002 ofzo xD.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Een woestijnvos. Een legende
het kan niet leukerquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Altijd leuk he die last-minute klusjes.
Kom op, je kunt het!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:58 schreef BredeBradda het volgende:
Echt hoe moeilijk kan 't zijn om 2 A4 te schrijven over de economie van Amerika en Rusland Voor de 2e wereldoorlog
Even quoten voor toekomstig gebruik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:03 schreef BredeBradda het volgende:
Ben al bezig, voortaan niet meer tot het laatste moment uitstellen for sure
Altijd handig, wat moet jij nog op trouwens?quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even quoten voor toekomstig gebruik.
Jou van je werk afhouden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Altijd handig, wat moet jij nog op trouwens?
Ik wil slapenquote:
Sluit FOK! dan af, maak je werk af en ga tukken.quote:
Duurt nog wel ff, zit nu bij Amerika. Die is nog moeilijkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 04:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sluit FOK! dan af, maak je werk af en ga tukken.
Koffie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:59 schreef BredeBradda het volgende:
Wie weet iets sterks om wakker te blijven
Koffie is goor, en die energiedrankmeuk is lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 05:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Koffie.en niet die energiedrankmeuk.
Maak je werk eens af joh.quote:Op vrijdag 28 september 2012 05:21 schreef BredeBradda het volgende:
mehh, nu heeft slapen geen nut meer![]()
Ik ga wel spelletjes spelen op m;n zak japanner
Hoe moeilijk kan het zijn tegenwoordig met google en wikipedia en control c control vquote:Op vrijdag 28 september 2012 05:42 schreef BredeBradda het volgende:
DONE!
Nu hardstyle in die waggiessss![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:49 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn tegenwoordig met google en wikipedia en control c control v
Jij wilde toch bij de defensie komen werken. Stukje slaapdeprivatie is ook onderdeel van de opleiding hoor. Wen er maar vast aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 06:00 schreef BredeBradda het volgende:
Niet slapen voelt raar, wss is m;n hele ritme verkut
Nee, hij wil veva doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jij wilde toch bij de defensie komen werken. Stukje slaapdeprivatie is ook onderdeel van de opleiding hoor. Wen er maar vast aan.
Oja en werkstuk over Amerikaanse en Russische economie voor WOII is makkelijk. Gewoon centraal geleide economie tegen marktgeleide economie zetten en je bent klaar. Beetje voor en nadelen en de oorzaken en gevolgen noemen en hupsa.
RR of RMquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef paintmeester het volgende:
Iets uit het jaar 0 uit een kansloze papierwinkel
Vroegah werd alles RR. Nu draaien ze alles dat het RM word...quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
RR of RM![]()
Ik wist het altijd zo te draaien dat het RR werd
Mieters!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vroegah werd alles RR. Nu draaien ze alles dat het RM word...
wat in 90% van de gevallen ook niet meer dan goed is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vroegah werd alles RR. Nu draaien ze alles dat het RM word...
VoortstuwingsRegelAutomatiek.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Brede, weet je wat een VRA is?
QFT. Stomme wijven doen maar lekker zelf de bril omlaag, zij willen geëmancipeerd zijn.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:47 schreef jankaas020 het volgende:
QFT. Stomme wijven doen maar lekker zelf de bril omlaag, zij willen geëmancipeerd zijn.
Middag Erasmo.quote:
FOK! is even van slag af. Had ik net ook. Werkt nu weer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:26 schreef jankaas020 het volgende:
Je drukt op kwoot en je krijgt dit:
"Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd."
Dafuq?
En weer terug van varen, Erasmo?
idd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
FOK! is even van slag af. Had ik net ook. Werkt nu weer.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Middag Erasmo.
met een [ afbeelding ] is wel een goed plan.
Jup, meegedaan aan Hunting Archer en daarna ff met de snmcmg meegeweestquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:26 schreef jankaas020 het volgende:
Je drukt op kwoot en je krijgt dit:
"Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd."
Dafuq?
En weer terug van varen, Erasmo?
Verzoek Reactie Afwijzingquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Brede, weet je wat een VRA is?
Jullie kwamen zeker gisterochtend binnen? Ik zag iig een mijnenjager binnenkomen toen ik stond uit te knijpen op de dokdeur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]is altijd een goed plan.
[..]
Jup, meegedaan aan Hunting Archer en daarna ff met de snmcmg meegeweest
Jup. Wel een baggerweer afgelopen week voor de kust van Schotlandquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jullie kwamen zeker gisterochtend binnen? Ik zag iig een mijnenjager binnenkomen toen ik stond uit te knijpen op de dokdeur.
Iets over een buks in je armen nemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:18 schreef Esses het volgende:
Even terugkomend:
WAT THE FUCK SCHREEUWT DIE MAN? (voor de groet zegmaar)
Niet te verstaan man...quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets over een buks in je armen nemen.
Ah, even kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet te verstaan man...
Overigens:
Alleen om die poster heeft ze al gelijk.
Op het einde ook, lol.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet te verstaan man...
Overigens:
Alleen om die poster heeft ze al gelijk.
Klopt, en daarnaast vind ik het onderkladden van die poster ook terrechtquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ze hield zich best wel in.Een roze gezicht had ik niet echt vreemd gevonden.
Eens.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt, en daarnaast vind ik het onderkladden van die poster ook terrecht
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind het terecht dat ze opgepakt wordt.
Vernielen van eigendom van anderen.quote:
ze haat joden...quote:
Of ze nu die poster onder de verf spuit of haar eigen poster er overheen plakt maakt toch geen verschil?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vernielen van eigendom van anderen.
Laat haar maar een eigen poster maken als ze het er niet mee eens is. Niet op deze manier.
Het is ook niet de bedoeling dat ze haar eigen poster eroverheen plakt, maar dat ze hem ernaast plaktquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of ze nu die poster onder de verf spuit of haar eigen poster er overheen plakt maakt toch geen verschil?
Overigens, het vernielen van eigendommen is nou net niet de reden waarom ze opgepakt isquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of ze nu die poster onder de verf spuit of haar eigen poster er overheen plakt maakt toch geen verschil?
Hoe dat zo? Door er op te plakken verniel je de poster er onder toch niet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ze haar eigen poster eroverheen plakt, maar dat ze hem ernaast plakt
Je beklad de tegels wel die er onder zitten als ze hem er naast hangt (of maakt ze weg)quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Door er op te plakken verniel je de poster er onder toch niet?
En dat heeft ze dus netjes voorkomen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Je beklad de tegels wel die er onder zitten als ze hem er naast hangt (of maakt ze weg)
Je mag hier in Nederland toch ook niet zomaar verf gaan lopen spuiten op random posters die met toestemming ergens hangen of je eigen poster er zonder toestemming overheen hangen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Door er op te plakken verniel je de poster er onder toch niet?
Sinds wanneer is de wetgeving in NL met die van de VS te vergelijken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je mag hier in Nederland toch ook niet zomaar verf gaan lopen spuiten op random posters die met toestemming ergens hangen of je eigen poster er zonder toestemming overheen hangen.
Sinds dat de humane moraal in de meeste westerse landen sterk vergelijkbaar is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de wetgeving in NL met die van de VS te vergelijken?
En daarnaast, waar staat dat geregeld in NL wetgevingquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de wetgeving in NL met die van de VS te vergelijken?
Moraal staat nergens in een wet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sinds dat de humane moraal in de meeste westerse landen sterk vergelijkbaar is.
Nergens?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Esses het volgende:
[..]
En daarnaast, waar staat dat geregeld in NL wetgeving
Een poster onder krabbelen, humaan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moraal staat nergens in een wet.
Dus nomaals, waarom betrek je de NL wet bij een situatie in de US?
Posters plakken iig niet, ja, in heule, heule lage wetgevingquote:
Erg humaan. Ze doen geen mens en dier pijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Een poster onder krabbelen, humaan?
Beter lezenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moraal staat nergens in een wet.
Dus nomaals, waarom betrek je de NL wet bij een situatie in de US?
Geef eens antwoord op mijn vraag. Waarom betrek je dit op de wet in NL terwijl dit in de US speelt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Beter lezen. Wetgeving is gemodeleerd naar de humane moraal. In de westerse wereld heerst een redelijk algemene humane moraal.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Een poster onder krabbelen, humaan?
Humaan = menselijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg humaan. Ze doen geen mens en dier pijn.
Dat heb ik je net al 2 keer uitgelegdquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag. Waarom betrek je dit op de wet in NL terwijl dit in de US speelt?
Neen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat heb ik je net al 2 keer uitgelegd.
Dat zou ik ook zeggen als ik mijn mening niet kan onderbouwen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan ben je voorbij het punt waar ik nog iets voor je kan betekenen. Het spijt me.
Behalve dat ik het in dit geval opper omdat je kennelijk niet snapt wat ik je zeg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik mijn mening niet kan onderbouwen.
Zie post hierboven en vertel me dat ''vernielen'' niet een van de correcte vertalingen van ''to deface'' isquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:00 schreef Esses het volgende:
Of jij praat vanuit iets anders dan simpel "vernieling". Iets waarvoor ze niet is aangehouden.
Ik stel de vraag dan nog wel een keer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Behalve dat ik het in dit geval opper omdat je kennelijk niet snapt wat ik je zeg.
Zoek maar eens de Mayor's Anti-Graffiti Task Force op. Dat maakt het misschien wat concreter voor je.
Nee, dat probeer ik juist te voorkomen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Moet ik nou ook nog zelf de parallel gaan trekken met graffiti in de Nederlandse wetgeving of hoef ik het niet zo voor te kauwen Cobra?
Ik antwoord nog wel een keer:quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik stel de vraag dan nog wel een keer.
Waarom haal je de NL wetgeving erbij als het om een situatie in de VS gaat? Je denkt toch niet dat een NL rechter zich over dit voorval gaat buigen?
Shit, weer een late edit. Moet ik mijn antwoord weer aanpassen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik antwoord nog wel een keer:
Omdat de humane moraal in de westerse wereld een grote overlapping vertoont. Wetgeving is gebaseerd op de humane moraal. Omdat wetgeving in de westerse wereld dus in grote mate is beïnvloed door de humane moraal kan er worden gesteld dat de wetgeving in de westerse wereld ook in nader te bepalen mate overlappend is.
Daargelaten dat hij een aanhouding terrecht vind, maar de eerste inschatting daar gewoon ronduit slecht wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:26 schreef Amootje het volgende:
Ik vind het wel schattig zoals Sam heel interessant probeert te klinken met woorden die hij overtollig en ietwat incorrect gebruikt en daarnaast ook nog eens weinig antwoord geeft op Cobra's vraag.
Tenzij z'n antwoord inhoudt dat Nederland en de VS beide Westers zijn en dus vergelijkbare wetgeving hebben, wat misschien waar, maar een veel te algemene aanname is. Ietsje te kort door de bocht.
'middag.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef Amootje het volgende:
Overigens van een hele andere orde:
Goedemiddag
Hallo daar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef Amootje het volgende:
Overigens van een hele andere orde:
Goedemiddag
Nergens op.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:30 schreef Amootje het volgende:
Ohja Esses... typ en spelfoutjes maken we allemaal wel eens, maar jij blijkt vrij hardnekkig vol te houden dat je terecht met dubbel 'r' schrijft. Waar baseer je die gedachte op?
V&A?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:33 schreef Amootje het volgende:
iemand nog interesse in een opel astra 1.6 sport 1998, 210k op de teller? Eurootje of 1000 en it's yours
edit: is dit spam?
Nee, geen spam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:33 schreef Amootje het volgende:
iemand nog interesse in een opel astra 1.6 sport 1998, 210k op de teller? Eurootje of 1000 en it's yours
edit: is dit spam?
En hier zijn we behulpzaam :pquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Amootje het volgende:
check
*komt normaal eigenlijk alleen hier
Kijk eens in het Garbagerun topic.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:46 schreef Amootje het volgende:
kheb weinig hoop dat ik 'em voor fatsoenlijk bedragje nog kwijt raak maja... ik wil een andere en heb voorlopig even geen auto nodig
Qua bj is er weinig nieuws aan, qua uiterlijk voorkomen zou ik 'em zelf als starter zijnde misschien nog wel kopen voor weinig!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk eens in het Garbagerun topic.
Edit: laat maar. Volgens mij is jouw bak dan te nieuw.
Uhm, daargelaten dat de reden voor de aanhouding nog steeds knullig is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar even voor diegene hier die mischien een goede kentnis hebben van de Nederlandse wetgeving, maar dit niet schijnen te hebben van de U.S. wetgeving.
Buiten federal wetten heeft Elke staat het recht wetgevingen door te voeren mits deze niet in tegenspraak staan met het federale recht. Ditzelfde geld voor counties en cities. Dus de machtspiraal is dus federal - staat - county - city.
En wat deze dame (Mona Eltahawy) hier deed is volgens staats - county - city verboden (City and State Anti-Graffiti Legislation § 10-117). Verder is Dit ook nog een duidelijk vast gelegt in de huisregels van de MTA (Section 1097.5 Prohibited uses.h [Long Island]/Section 1085.5 Prohibited uses.h [Metro-North]/Section 1040.5 Prohibited uses.h [Staten Island]).
Verder zijn er nog andere wetgevingen die zij door het doorvoeren van haar actie heeft geschonden. En een anklacht van de MTA, de AFDI, of door andere is dan ook niet nodig voor een aanhouding/veroordeling. Een aanklaging door een of meerdere partijen had eventueel enkel tot een andere hoogte van strafuitsprak kunnen leiden, als het gerechtshof Mvr. Eltahawy schuldig had bevonden.
Het is dan IMHO ook een schande dat Mvr. Eltahawy werd vrijgesprokken op grond van de First Amendment.
Ben je je complete huisraad aan het verkopen ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef Amootje het volgende:
btw, op marktplaats vergelijkbare auto's gewoon alleen vandaag al té veel aangeboden
Hoezo? Ik heb het toch alleen over m'n auto?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Ben je je complete huisraad aan het verkopen ofzo.
Hoezo nu knullig, dan zou men dat ook net zo goed kunnen zeggen als iemand door jou of je collegas word aangehouden nadat hij door een rood licht rijd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Uhm, daargelaten dat de reden voor de aanhouding nog steeds knullig is.
En de vergelijking van Sam met de NL wetgeving.Die ook nu nog geen grond heeft.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Uhm, daargelaten dat de reden voor de aanhouding nog steeds knullig is.
Ja maar omdat je zei dat je al teveel had aangebodenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Amootje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb het toch alleen over m'n auto?
Is, wat je nu beschreven hebt, toepasbaar op de locatie van de aanhouding?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar even voor diegene hier die mischien een goede kentnis hebben van de Nederlandse wetgeving, maar dit niet schijnen te hebben van de U.S. wetgeving.
Buiten federal wetten heeft Elke staat het recht wetgevingen door te voeren mits deze niet in tegenspraak staan met het federale recht. Ditzelfde geld voor counties en cities. Dus de machtspiraal is dus federal - staat - county - city.
En wat deze dame (Mona Eltahawy) hier deed is volgens staats - county - city verboden (City and State Anti-Graffiti Legislation § 10-117). Verder is Dit ook nog een duidelijk vast gelegt in de huisregels van de MTA (Section 1097.5 Prohibited uses.h [Long Island]/Section 1085.5 Prohibited uses.h [Metro-North]/Section 1040.5 Prohibited uses.h [Staten Island]).
Verder zijn er nog andere wetgevingen die zij door het doorvoeren van haar actie heeft geschonden. En een anklacht van de MTA, de AFDI, of door andere is dan ook niet nodig voor een aanhouding/veroordeling. Een aanklaging door een of meerdere partijen had eventueel enkel tot een andere hoogte van strafuitsprak kunnen leiden, als het gerechtshof Mvr. Eltahawy schuldig had bevonden.
Het is dan IMHO ook een schande dat Mvr. Eltahawy werd vrijgesprokken op grond van de First Amendment.
Staande gehouden is dat, nogal een verschil. En luister anders eens naar de REDEN van de aanhoudingquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hoezo nu knullig, dan zou men dat ook net zo goed kunnen zeggen als iemand door jou of je collegas word aangehouden nadat hij door een rood licht rijd.
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is, wat je nu beschreven hebt, toepasbaar op de locatie van de aanhouding?
Ga weg, Grettaquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:52 schreef Thaboel het volgende:
Oh god sammie is er weer een joden bash?
Ja wat ik beschreven heb is toepasselijk op de locatie van aanhouding, Mvr. Eltahawy bevond zich in de stad New York welke zich in de staat new York bevind en was in de subway van de MTA.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is, wat je nu beschreven hebt, toepasbaar op de locatie van de aanhouding?
Ok, duidelijk. Dank je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja wat ik beschreven heb is toepasselijk op de locatie van aanhouding, Mvr. Eltahawy bevond zich in de stad New York welke zich in de staat new York bevind en was in de subway van de MTA.
Oh, excuusquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:58 schreef Amootje het volgende:
btw, [er worden door anderen, red.] op marktplaats vergelijkbare auto's gewoon alleen vandaag al té veel aangeboden
Dat zei ik
Om even aan te geven dat mijn type auto, bj e.d. nogal ruim vertegenwoordigd is op verkoopsites, waarmee het lastiger wordt de mijne te verkopen.
Veel plezier met rukken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Amber geeft niet thuis, mag ik het gvd zelf doen
Ik vraag Esses wel ff om Chinees vrijwilliger te zijnquote:
Daarom mijn onbegrip dat ze is vrijgesprokken.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vraag Esses wel ff om Chinees vrijwilliger te zijn
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vraag Esses wel ff om Chinees vrijwilliger te zijn
-Amber- is op linke manier door het administrator en moderator team omgebracht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Amber geeft niet thuis, mag ik het gvd zelf doen
Politieke voorkeur zou niet mee mogen spelen, maar dat hebben USA rechters (helaas) al lang laten varen. De reden van de vrijspraak, ja... weet niet, vind het een beetje een vreemde reden ergens, maar dat is net zoiets als de vrijspraak van Wilders. Overigens, een tag vs. willekeurige lijntjes is natuurlijk wel een verschilquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Daarom mijn onbegrip dat ze is vrijgesprokken.
De wetgeving omtrend graffiti is in steden als bv. NYC juist zo streng om andere delicten (bv. moord) te kunnen voorkomen. En hier is dus duidelijk spraken van het meten met twee maatstaven. En zal ook meer met de politieke voorkeur van de rechter dan wel met angst om negative publisiteit te doen hebben dat Mvr. Eltahawy werd vrijgesprokken, dan met het doorvoeren van de wet.
Ja!!quote:
Heb ik iets gemist??quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
-Amber- is op linke manier door het administrator en moderator team omgebracht.Dus heeft geen zin haar hier aan te spreken omdat ze (mond) dood is.
Nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja!!
2 maal links, en daar is de keuken en de was. Success!!!
Schijnbaar, anders had je moeten weten dat -Amber- niet meer mag meespelen en een permanenten ban heeft.quote:
Maak een kloon aan met de naam Kimberlyquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Schijnbaar, anders had je moeten weten dat -Amber- niet meer mag meespelen en een permanenten ban heeft.
Die heb jij al gemaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maak een kloon aan met de naam Kimberly
Je kan nu wel met je vinger naar ons (U.S.) gaan zitten wijzen. Maar in Nederland (of andere westerse landen) is het tegenwoordig schijnbaar gebruikelijk om de wetgeving te buigen als het om rechtspraken gaat welke de Islam/Moslims zou kunnen verletsen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Politieke voorkeur zou niet mee mogen spelen, maar dat hebben USA rechters (helaas) al lang laten varen. De reden van de vrijspraak, ja... weet niet, vind het een beetje een vreemde reden ergens, maar dat is net zoiets als de vrijspraak van Wilders. Overigens, een tag vs. willekeurige lijntjes is natuurlijk wel een verschil
Dit schreeuwt om een voorbeeldjequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je kan nu wel met je vinger naar ons (U.S.) gaan zitten wijzen. Maar in Nederland (of andere westerse landen) is het tegenwoordig schijnbaar gebruikelijk om de wetgeving te buigen als het om rechtspraken gaat welke de Islam/Moslims zou kunnen verletsen.
De arrestatie is ook wel terrecht, wijzigen van artikel is niets nieuws. Maar dit was wel de meest knullige grond die je kon bedenken. Om de poster was ook al heel veel te doen geweest (first amendment tot aan hoge raad ofzo).quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef Amootje het volgende:
Nou ik heb ook maar ff gekeken naar het filmpje dan... en idd, de reden die de 'afro-american'-agent geeft is dat de beste dame verf in de ogen van de van de andere vrouw spoot, of in ieder geval op een dusdanige manier verf spoot dat dit schadelijk zou kunnen zijn voor de vrouw die er voor staat.
Persoonlijk vind ik de poster onnodig hard en kwetsend, maar deze hangt er waarschijnlijk omdat er voor die plek betaald is. De tekst die erop staat is dan eerder vrijheid van meningsuiting dan het vernielen ervan. De reden daarvan mag dan misschien ook vrijheid van meningsuiting zijn, maar het middel dat ze er voor gebruikt gaat blijkbaar (zie ook Sine Pari's toevoeging) in tegen de regels.
Mijn conclusie: arrestatie terecht, vrijspraak voor bespuiten van die mevrouw ook terecht. Daarentegen is ze volgens mij wel schuldig aan het overtreden van alle door Sine genoemde regels.
Uhm, volgens mij loop ik niet met een vinger naar "jullie" te wijzen. Zelfs maar een heel selectieve groep. Er zijn maar een klein aantal rechters in de US die mijn respect nog kunnen krijgen. En welke wetgeving dan? Volgens mij is Wilders vrijgesproken, was er bijna een burqa verbod ingevoerd enz. De strafvermindering waarbij iedereen telkens "schaamtecultuur" roept geld dan ook weer voor Nederlanders, dat is de bijkomende straf uit de omgeving namelijk. Bij bv. een Staphorster is dit namelijk ook geregeld toegepast.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je kan nu wel met je vinger naar ons (U.S.) gaan zitten wijzen. Maar in Nederland (of andere westerse landen) is het tegenwoordig schijnbaar gebruikelijk om de wetgeving te buigen als het om rechtspraken gaat welke de Islam/Moslims zou kunnen verletsen.
Die agent met de hond had wat duidelijker kunnen zijn en daarna haar lekker moeten laten blaten. Nu bleef hij zenuwachtig stil. En die andere agent liet zich verleiden tot een discussie met een crappy aanhoudingsgrondquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:14 schreef Esses het volgende:
[..]
De arrestatie is ook wel terrecht, wijzigen van artikel is niets nieuws. Maar dit was wel de meest knullige grond die je kon bedenken. Om de poster was ook al heel veel te doen geweest (first amendment tot aan hoge raad ofzo).
Hahaha, ja daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:17 schreef Amootje het volgende:
[..]
Die agent met de hond had wat duidelijker kunnen zijn en daarna haar lekker moeten laten blaten. Nu bleef hij zenuwachtig stil. En die andere agent liet zich verleiden tot een discussie met een crappy aanhoudingsgrond
Tsja... mooie casus voor stukje zelfreflectie denk ik.
Hoezo nu knullig? Ja er was al opspraak geweest omtrend de poster, maar het hoger gerechtshof had niks kunnen vinden (in de text vasn de poster) welke deze strafbaar maakt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:14 schreef Esses het volgende:
[..]
De arrestatie is ook wel terrecht, wijzigen van artikel is niets nieuws. Maar dit was wel de meest knullige grond die je kon bedenken. Om de poster was ook al heel veel te doen geweest (first amendment tot aan hoge raad ofzo).
LOI bied ook cursussen Nederlands aan, dit kan in ieder geval niet aan mijn (vele) tikvouten liggen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hoezo nu knullig? Ja er was al opspraak geweest omtrend de poster, maar het hoger gerechtshof had niks kunnen vinden (in de text vasn de poster) welke deze strafbaar maakt.
Eigen rechter spelen is hier strafbaar inzake vernieling.quote:Het eigen rechtertje spelen allerdings is wel strafbaar. of je het nu met een uitspraak eens bent of niet.
Overigens is dit een heel verkeerd voorbeeld, schade aanbrengen aan eens anders lijf word (gelukkig) zwaarder geacht dan schade aan een goed (incl. dieren). Al helemaal als het een goed is van een euro of 2,5. Ik snap wel wat je wil zeggen, maar het voorbeeld inclusief de reden waarom beroep op FA niet zal lukken zijn niet helemaal strokend met deze casus.quote:Als ik bij een begravenis van een collega bv. een van de aanhaners (lichaamelijk) letsel toevoeg ben ik desondanks strafbaar, en heeft noch mag mijn redeniering voor een vrijspraak zijn dat hun recht op de First Amendment nul en nietig is omdat ze de family, vfrienden en collegas van de gevallen militair met hun recht op vrije meningsuiting schadden toevoegen.
Nu heb ik de rechtzaak niet gevolgd, maar dat zou dus ook een grond kunnen zijn dat ze vrijgesoproken is/de zaak geseponeerd is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:17 schreef Amootje het volgende:
[..]
Die agent met de hond had wat duidelijker kunnen zijn en daarna haar lekker moeten laten blaten. Nu bleef hij zenuwachtig stil. En die andere agent liet zich verleiden tot een discussie met een crappy aanhoudingsgrond
Tsja... mooie casus voor stukje zelfreflectie denk ik.
Dat laatste is gelijk aan Nederlandse maatstaven, maar bij de voorgeleiding (de eerste toetsing van de aanhouding) kan het (verkeerde) artikel aangepast worden naar de juiste en dat medegedeeld. Maar het blijft een knullige bezigheid zoquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nu heb ik de rechtzaak niet gevolgd, maar dat zou dus ook een grond kunnen zijn dat ze vrijgesoproken is/de zaak geseponeerd is.
Een van de zaken die men hier namelijk moet doen tijdens een aanhouding, is de verdachte aan te geven welk recht verstoot grond is van aanhouding, en de verdachte zde Miranda voor te lezen.
Je wijst mij op mijn Nederlands maar schijnt over het hoofd te hebben gezien dat ik lichaamelijk tussen aanhalings tekens had gezet. Men kan de demonstranten van de Westboro Baptist Church ook anders leed toevoegen. Als ik bv. hun recht tot vrije demonstratie weg neem door hun vrijheid van beweging is dit ook letsel. En zou daar dus ook voor aangehouden kunnen worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:23 schreef Esses het volgende:
[..]
LOI bied ook cursussen Nederlands aan, dit kan in ieder geval niet aan mijn (vele) tikvouten liggen.
[..]
Eigen rechter spelen is hier strafbaar inzake vernieling.
[..]
Overigens is dit een heel verkeerd voorbeeld, schade aanbrengen aan eens anders lijf word (gelukkig) zwaarder geacht dan schade aan een goed (incl. dieren). Al helemaal als het een goed is van een euro of 2,5. Ik snap wel wat je wil zeggen, maar het voorbeeld inclusief de reden waarom beroep op FA niet zal lukken zijn niet helemaal strokend met deze casus.
Trusten buddyquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
Beste mensen. Bedankt voor de discussie. Maar ik ga nu maar eens maffen. Tot later.
Nu al naar bed? Daar schieten me de woorden te kort, dat je ondanks de discussie en het hier geplaatste al wil gaan slapen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
Beste mensen. Bedankt voor de discussie. Maar ik ga nu maar eens maffen. Tot later.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
Vraagje, vroeger heete het, op de markt is je gulden een daalder waard. Hoe heet dat nu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:37 schreef m.k het volgende:
ga je ff naar de markt beginnen ze met rechten te slingeren in de SC
Nu is de markt gewoon duurder dan de superquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vraagje, vroeger heete het, op de markt is je gulden een daalder waard. Hoe heet dat nu?
Nu is het Buy 1 pay 2quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vraagje, vroeger heete het, op de markt is je gulden een daalder waard. Hoe heet dat nu?
idd, en de vrije marktwerking ook, dat is echt allemaal 1 lofzangquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik hoor (lees) het al, de Euro heeft veel verbetering ter weeg gebracht.
Zo ver dat ze je beter kunnen naaien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Soms vraag ik me af hoever ik nog moet gaan bukken
Daar zijn ze hier in Politiek Den Haag idd héél goed in ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zo ver dat ze je beter kunnen naaien.
En dat is dus een rotsmoes van je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar zijn ze hier in Politiek Den Haag idd héél goed in ja.
Zelfs de inquisitie valt in het niets met wat er zich nu afspeeld hier.
Ik ga, om m'n eigen wallet niet té veel te beschadigen al niet meer naar de arts. Mag ik bij gaan betalen.
Dan mag je wel oppassen, anders zit je voor je het weet in Mofrika.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar Sine, we mogen nu wel 130km per uur rijden op de snelwegen
is geen smoes. Die afspraken die lopen laat ik lopen, maar toekomsige, no way, gaat me té veel doekoe kosten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is dus een rotsmoes van je.
Is de ziekenkosten dan (nog) gratis?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is dus een rotsmoes van je.
Daar betaal je wel meer steuer, maar is het leven toch aangenamer, als ik m'n ouders mag geloven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dan mag je wel oppassen, anders zit je voor je het weet in Mofrika.
Verplicht verzekerd hierquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is de ziekenkosten dan (nog) gratis?
Onzin, gaat je eigen risico kosten, that's it.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
is geen smoes. Die afspraken die lopen laat ik lopen, maar toekomsige, no way, gaat me té veel doekoe kosten.
Ziekenhuis kosten worden door de zorgverzekeraar betaald. Je hebt alleen wel een eigen risico dat eerst op moet. Dit jaar is dat ¤ 220 / jaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is de ziekenkosten dan (nog) gratis?
En komend jaar ¤350quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onzin, gaat je eigen risico kosten, that's it.
[..]
Ziekenhuis kosten worden door de zorgverzekeraar betaald. Je hebt alleen wel een eigen risico dat eerst op moet. Dit jaar is dat ¤ 220 / jaar.
Ja en je verzekeringskosten betaal je toch al, dus je bent dom bezig om het eigen risico als zwaarwegende factor mee te nemen in de afweging om niet naar een dokter te gaan.quote:
Misschien dom, maar zie het zo, soms kun je niet anders. En ik heb het dan nog wel redelijk goed hoor, maar er zijn genoeg mensen die de premies, die verplicht zijn, niet meer kunnen betalen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja en je verzekeringskosten betaal je toch al, dus je bent dom bezig om het eigen risico als zwaarwegende factor mee te nemen in de afweging om niet naar een dokter te gaan.
Hmmm, wat koken we vandaagquote:
Het gaat over jou, en niet over anderen mensen. En juist jij kan op dit moment het eigen risico nog best betalen. Dus het 'soms kun je niet anders', gaat in jouw geval niet op.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Misschien dom, maar zie het zo, soms kun je niet anders. En ik heb het dan nog wel redelijk goed hoor, maar er zijn genoeg mensen die de premies, die verplicht zijn, niet meer kunnen betalen.
Ik kan het nog betalen ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het gaat over jou, en niet over anderen mensen. En juist jij kan op dit moment het eigen risico nog best betalen. Dus het 'soms kun je niet anders', gaat in jouw geval niet op.
Is dat de humane manier van varken eten? Enkel de staart eten, zodat ze niet het hele varken hoeven te slachten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Varkensstaart met patat en paprika-mozzarella salade.
Ik denk niet dat je rookgewoontes een positieve invloed hebben hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan het nog betalen ja.
Maar ik heb chronische COPD en daarvoor moet ik dus 2 keer per jaar testen doen.
Dat is toch onzin? Ik heb het al, en laat me daarmee verder met rust.
het heeft geen nut om te zien hoeveel erger het is geworden (ga ik niet vanuit hoor) maar daar wel ff de kosten voor mag aftikken.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je rookgewoontes een positieve invloed hebben hoor
Je kan prima afspreken om nog maar een keer per jaar getest te worden. En dat testen is niet alleen om te kijken hoeveel erger het geworden is maar ook om de behandeling en eventuele medicijncombinatie goed ingeregeld te houden/krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar ik heb chronische COPD en daarvoor moet ik dus 2 keer per jaar testen doen.
het heeft geen nut om te zien hoeveel erger het is geworden (ga ik niet vanuit hoor) maar daar wel ff de kosten voor mag aftikken.
Nee, ook niet als je een terminal ziekte hebt, waar je langzaam kapot gaat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Als ik dood ga, dan ga ik dood, merk ik verder weinig van
De rest is al opquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is dat de humane manier van varken eten? Enkel de staart eten, zodat ze niet het hele varken hoeven te slachten?
Plaats ik een oproep om mij een kogel door m'n kop te jagen, als men dat durft.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee, ook niet als je een terminal ziekte hebt, waar je langzaam kapot gaat?
YES!!!!!! Ik mag ribbons op een rack zetten vandaag!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
YES!!!!!! Ik mag kapucijners met spek eten vandaag!!!
Als ik het goed begrijp is dat niet positiefquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
YES!!!!!! Ik mag ribbons op een rack zetten vandaag!!!
![]()
![]()
Fucking pokke klus
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
YES!!!!!! Ik mag kapucijners met spek eten vandaag!!!
Volgens mij zou dat ban-waardig zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Plaats ik een oproep om mij een kogel door m'n kop te jagen, als men dat durft.
Scheutje stroop er overquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lekker kapucijners met spek en uitjes
Idd, Lotussss kan niet tegen die lucht, maar ze is nu verkoudenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lekker kapucijners met spek en uitjes
Nee is een van de vervelende bijkomstigheden van net pak dragen. Om de zoveel tijd moet je ribbons en/of rack uit wisselen omdat de ribbons oud/vuil zijn, of de pins van het rack afbreken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is dat niet positief
Dat moet ik dan meer eens proberen, kaantjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Scheutje stroop er overEn kaantjes
Ha, met je saté maken voor haar en bij de satésaus een flinke schep sambal erdoor doen. Is ze zo van haar verkoudheid af.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, Lotussss kan niet tegen die lucht, maar ze is nu verkouden
Ahhh, duidelijk. Ik dacht even dat je de ribbons op een gesneuvelde chest/rack mocht drukken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee is een van de vervelende bijkomstigheden van net pak dragen. Om de zoveel tijd moet je ribbons en/of rack uit wisselen omdat de ribbons oud/vuil zijn, of de pins van het rack afbreken.
Ik dacht gisteren al, wat ruik ik toch in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat moet ik dan meer eens proberen, kaantjes
[..]
Ha, met je saté maken voor haar en bij de satésaus een flinke schep sambal erdoor doen. Is ze zo van haar verkoudheid af.
Rode uien zijn ook niet scherp genoeg, je moet de grote gele hebben en zo vers mogelijk, die waar je al van begint te janken als je ze doormidden snijdt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren al, wat ruik ik toch in de slaapkamer.
had ze een schaaltje rode uien naast haad kant gelegd. Mocht niet baten
Als je letsel dan even in de juiste betekenis gebruikt scheelt dat een hele boel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je wijst mij op mijn Nederlands maar schijnt over het hoofd te hebben gezien dat ik lichaamelijk tussen aanhalings tekens had gezet. Men kan de demonstranten van de Westboro Baptist Church ook anders leed toevoegen. Als ik bv. hun recht tot vrije demonstratie weg neem door hun vrijheid van beweging is dit ook letsel. En zou daar dus ook voor aangehouden kunnen worden.
B to the Ullshit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar zijn ze hier in Politiek Den Haag idd héél goed in ja.
Zelfs de inquisitie valt in het niets met wat er zich nu afspeeld hier.
Ik ga, om m'n eigen wallet niet té veel te beschadigen al niet meer naar de arts. Mag ik bij gaan betalen.
Logisch dat dat netto is, want je hebt te weinig van je bruto afgedragenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik mag straks weer bij de belastingdienst gaan afrekenen over mijn MIP ivm Loonheffing, komt bij dat eigen risico, hupla, ff ¤1100 aftikken. Netto want bruto doen ze niet aan. Weg geld. Alsof het lucht is.
Die erger is juist om te voorkomen dat het onbehandelbaar word. Daarnaast, dan ben je je eigen risico dus al kwijt, kan je voor de rest naar de arts (Y)quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat rode uien scherper zijn dan die gewone gele.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rode uien zijn ook niet scherp genoeg, je moet de grote gele hebben en zo vers mogelijk, die waar je al van begint te janken als je ze doormidden snijdt.
Mogge JanKaas, nog niet helemaal uitgeslapen merk ik.quote:
Dan kan je ze beter even laten liggenxDquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rode uien zijn ook niet scherp genoeg, je moet de grote gele hebben en zo vers mogelijk, die waar je al van begint te janken als je ze doormidden snijdt.
Ik ga niet subquoten, maar ik trek m'n eigen plan welquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Als je letsel dan even in de juiste betekenis gebruikt scheelt dat een hele boel.
[..]
B to the Ullshit.
[..]
Logisch dat dat netto is, want je hebt te weinig van je bruto afgedragen
[..]
Die erger is juist om te voorkomen dat het onbehandelbaar word. Daarnaast, dan ben je je eigen risico dus al kwijt, kan je voor de rest naar de arts (Y)
FF een middagtukkie gedaan. Schrok halverwege wakker met het idee dat het al zaterdagochtend was, en dat ik te laat was voor de wacht...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mogge JanKaas, nog niet helemaal uitgeslapen merk ik.
Dat is niet eigenwijs, maar jezelf naar je eigen graf toe werken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga niet subquoten, maar ik trek m'n eigen plan wel
En ja, ik ben eigenwijs
Zeg je: Vraag een ander?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
FF een middagtukkie gedaan. Schrok halverwege wakker met het idee dat het al zaterdagochtend was, en dat ik te laat was voor de wacht...![]()
En nu net wakker gebeld door een collega dat er een kabel klem zit en of we een spare hebben ofzo...
Gaat een beetje lastig als dat mijn systeem is.quote:
Dat is de fout van vrijwel elk bedrijf, maar een persoons de ins&outs laten kennen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig als dat mijn systeem is.
Des te goedkoper voor BV Nederlandquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is niet eigenwijs, maar jezelf naar je eigen graf toe werken.
Heerlijk. Ook gewoon om op brood te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat moet ik dan meer eens proberen, kaantjes
[..]
Ha, met je saté maken voor haar en bij de satésaus een flinke schep sambal erdoor doen. Is ze zo van haar verkoudheid af.
Exact de reden waarom ik niet in de Kop ga wonenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
FF een middagtukkie gedaan. Schrok halverwege wakker met het idee dat het al zaterdagochtend was, en dat ik te laat was voor de wacht...![]()
En nu net wakker gebeld door een collega dat er een kabel klem zit en of we een spare hebben ofzo...
Tja, in de techniek, en zeker bij ons, kan dat niet anders, je moet specialisten hebben. Hoewel men heel graag naar een algemene Materieels Dienst wil, ipv een Technische Dienst en een Wapentechnische Dienst. Ze zijn al zover dat men 'Systeem' is opgeleid ipv Elektro of Werktuigbouw.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is de fout van vrijwel elk bedrijf, maar een persoons de ins&outs laten kennen.
Dat je geen collega laat afrotten snap ik ook welquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Tja, in de techniek, en zeker bij ons, kan dat niet anders, je moet specialisten hebben. Hoewel men heel graag naar een algemene Materieels Dienst wil, ipv een Technische Dienst en een Wapentechnische Dienst. Ze zijn al zover dat men 'Systeem' is opgeleid ipv Elektro of Werktuigbouw.
En ik laat geen collega afrotten.Maar dat is een ander verhaal.
Heeft niets met in de Kop wonen te makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:46 schreef Erasmo het volgende:
Exact de reden waarom ik niet in de Kop ga wonen
In principe zijn we met z'n 3en, plus dat het kabeltje geen reed voorstelt, gewoon een 2-aderig elektrisch snoer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat je geen collega laat afrotten snap ik ook welAls ze mij bellen op vakantie dan probeer ik ook zo goed mogelijk te helpen. Maar een kabeltje, als je snapt wat ik bedoel, daar hoef je geen specialist voor te zijn. Doe dan twee specialisten. Wat als jij onder een tram loopt (de systeembeheerder die alleen alle wachtwoorden weet).
En er heeft niet vast een van die 3 dienst?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
In principe zijn we met z'n 3en, plus dat het kabeltje geen reed voorstelt, gewoon een 2-aderig elektrisch snoer.En als het goed is ligt er een spare op het CWB. En anders moet ik het morgen op m'n wacht ff repareren.
Nope, alles moet zo goedkoop mogelijk. Dus van 4 TD'ers (SGT als chef van de wacht, een KPL en 2 matrozen) die 24 uurs dienst hadden zijn we er naar 2 (chef van de wacht (rang van kpl tot sgtmjr en TD'er of WD'er, en een matroos TD) gegaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:57 schreef Esses het volgende:
[..]
En er heeft niet vast een van die 3 dienst?
Lui van het schip help ik graag buiten werktijd om maar ik ben door het CWB te vaak uit m'n nest gebeld voor onzin die ook prima tot maandag kan wachten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
In principe zijn we met z'n 3en, plus dat het kabeltje geen reed voorstelt, gewoon een 2-aderig elektrisch snoer.En als het goed is ligt er een spare op het CWB. En anders moet ik het morgen op m'n wacht ff repareren.
Dat soort bullshit moet je inderdaad direct afkappen en in de kiem smoren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lui van het schip help ik graag buiten werktijd om maar ik ben door het CWB te vaak uit m'n nest gebeld voor onzin die ook prima tot maandag kan wachten.
Maar dan ben je al wakker met je katerharsensquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:10 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat soort bullshit moet je inderdaad direct afkappen en in de kiem smoren.![]()
Je laat je collega's toch niet zitten!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:10 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat soort bullshit moet je inderdaad direct afkappen en in de kiem smoren.![]()
Zie je dat ME busje, KMAR!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:16 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)project-x-feest.html
hey esses' collega'squote:Op vrijdag 28 september 2012 18:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ik was je voorquote:
Wat moet NWS daar van vinden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik was je voorHet leger word ingezet! AAAAAAAAAAH.
Verhip, zo goed had ik de foto nog niet eens bekeken.quote:
Ben jij gek.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:23 schreef Nibb-it het volgende:
Ga jij vanavond nog knieschijfjes meppen, Esses?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:16 schreef MaryMouse het volgende:
Die zijn anders wel welkom daar?quote:Op grond van het noodbevel is de hele gemeente Arnhem verboden gebied voor mensen die van plan zijn de openbare orde te verstoren.
Ik heb geen ploertendoderquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:23 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Niet even met de ploertendoder erop rossen?
Deze reactiequote:Op vrijdag 28 september 2012 18:20 schreef Esses het volgende:
Noodbevel in Arnhem voor Project X-feest
Afrotten was misschien een verkeerde woordkeuze.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Je laat je collega's toch niet zitten!!!!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
quote:
Daar zou je nu als burgermeester respect voor hebben en een feestje voor organiseren.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef Esses het volgende:
Yay, whatpulse, half miljoen keys per maand![]()
en dat enkel op mijn privé PC. Best netjes toch?
Ja, en in wat voor periode heb je die 700k verzameld? En ook op het werk?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug 700K gepulsed, heb nu alweer 111K bij elkaar.
Weet dus niet meer wanneer mijn vorige pulse was. Op het werk heb ik regelmatig invalid tokens, daar gaat meer dan de helft van mijn keys verloren. Merendeel van mijn pulses komen van mijn prive laptop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, en in wat voor periode heb je die 700k verzameld? En ook op het werk?
Overigens, ER, nieuwe ondertitel voor jou:
Senectus ipsast morbus
Doe je userid is in een DM'etje. Kan je het terugzien namelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet dus niet meer wanneer mijn vorige pulse was. Op het werk heb ik regelmatig invalid tokens, daar gaat meer dan de helft van mijn keys verloren. Merendeel van mijn pulses komen van mijn prive laptop.
En wat doet Arnhem nu al beter dan Haren?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
Maar dat is niet het leger hèquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef Amootje het volgende:
[..]
En wat doet Arnhem nu al beter dan Haren?
Jawel! De Kmar staat er bij
(bron: RTL Nieuws 19:30 uur uitzending)
Zie het NWS topic die ik eerder poste.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef Amootje het volgende:
[..]
En wat doet Arnhem nu al beter dan Haren?
Jawel! De Kmar staat er bij
(bron: RTL Nieuws 19:30 uur uitzending)
Nicequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:03 schreef Esses het volgende:
MM, je whatpulse is ong zelfde tempo als mij
Je werkpc pulst ongeveer 15k per dag, ook geen harde werkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice
Ik ga nu weer wat vaker pulsen (vanaf prive laptop), vorige keer bewust gespaard tot ik op de 10 miljoen keys zou uitkomen.
Klopt, ik klik meer dan ik type, en de transactiecodes die ik gebruik zijn gemiddeld maar 4 letters langquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Je werkpc pulst ongeveer 15k per dag, ook geen harde werker
Administratief medewerkster dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, ik klik meer dan ik type, en de transactiecodes die ik gebruik zijn gemiddeld maar 4 letters lang
Noop, die typen veel meer dan ik.quote:
Overbetaald melkertbaantje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, die typen veel meer dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |