SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:
Ja het Haren geneuzel, maar discussie met sp3c zijn meestal wel aardigquote:
quote:
Ik denk dat ik te oud ben om te weten wat Fokkedupjeugd isquote:
Mooie tijd om dat te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:38 schreef BredeBradda het volgende:
Nog steeds wakker, huiswerk maken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:38 schreef BredeBradda het volgende:
Nog steeds wakker, huiswerk maken
Niet té lang nadenken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:25 schreef BredeBradda het volgende:
Godverdomme al een uur bezig met hoe de Economie van Rusland was voor de 2e wereldoorlog.
Arjan Uitmanquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:25 schreef BredeBradda het volgende:
Godverdomme al een uur bezig met hoe de Economie van Rusland was voor de 2e wereldoorlog.
quote:
Een woestijnvos. Een legendequote:
Arjan uitman???quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Een woestijnvos. Een legende
Werkstuk moet af.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Arjan uitman???
Ken hem niet, dus geen legende.
Maar zeg bredebroeder, moet jij niet eens tukkie gaan doen ?
Zet dit nu dan ff hard aan!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Werkstuk moet af.
Vandaag wordt wss geen slapen
Altijd leuk he die last-minute klusjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Werkstuk moet af.
Vandaag wordt wss geen slapen
Hij is wel eens langsgeweest bij mij toen ik een vuurwerkpakket had gewonnen in 2002 ofzo xD.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Een woestijnvos. Een legende
het kan niet leukerquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Altijd leuk he die last-minute klusjes.
Kom op, je kunt het!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:58 schreef BredeBradda het volgende:
Echt hoe moeilijk kan 't zijn om 2 A4 te schrijven over de economie van Amerika en Rusland Voor de 2e wereldoorlog
Even quoten voor toekomstig gebruik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:03 schreef BredeBradda het volgende:
Ben al bezig, voortaan niet meer tot het laatste moment uitstellen for sure
Altijd handig, wat moet jij nog op trouwens?quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even quoten voor toekomstig gebruik.
Jou van je werk afhouden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Altijd handig, wat moet jij nog op trouwens?
Ik wil slapenquote:
Sluit FOK! dan af, maak je werk af en ga tukken.quote:
Duurt nog wel ff, zit nu bij Amerika. Die is nog moeilijkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 04:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sluit FOK! dan af, maak je werk af en ga tukken.
Koffie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:59 schreef BredeBradda het volgende:
Wie weet iets sterks om wakker te blijven
Koffie is goor, en die energiedrankmeuk is lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 05:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Koffie.en niet die energiedrankmeuk.
Maak je werk eens af joh.quote:Op vrijdag 28 september 2012 05:21 schreef BredeBradda het volgende:
mehh, nu heeft slapen geen nut meer![]()
Ik ga wel spelletjes spelen op m;n zak japanner
Hoe moeilijk kan het zijn tegenwoordig met google en wikipedia en control c control vquote:Op vrijdag 28 september 2012 05:42 schreef BredeBradda het volgende:
DONE!
Nu hardstyle in die waggiessss![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:49 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn tegenwoordig met google en wikipedia en control c control v
Jij wilde toch bij de defensie komen werken. Stukje slaapdeprivatie is ook onderdeel van de opleiding hoor. Wen er maar vast aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 06:00 schreef BredeBradda het volgende:
Niet slapen voelt raar, wss is m;n hele ritme verkut
Nee, hij wil veva doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jij wilde toch bij de defensie komen werken. Stukje slaapdeprivatie is ook onderdeel van de opleiding hoor. Wen er maar vast aan.
Oja en werkstuk over Amerikaanse en Russische economie voor WOII is makkelijk. Gewoon centraal geleide economie tegen marktgeleide economie zetten en je bent klaar. Beetje voor en nadelen en de oorzaken en gevolgen noemen en hupsa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |