Leg hem eens uit voor mij? of was ie gewoon "grappig"quote:
Gewoon lekker mongolisch. Dat is wel mijn niveautjequote:Op donderdag 27 september 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leg hem eens uit voor mij? of was ie gewoon "grappig"
Inderdaad, geen een vraag gesteld ofzo.. Wel jammer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:57 schreef Guanabana het volgende:
Stond wel even te kijken toen Tori Amos ineens aanwezig was. Zo'n grote artiest, en dan even een minuutje optreden, apart!
quote:Vanavond komen in de uitzending de volgende gasten en onderwerpen aan bod:
- Reinout Oerlemans over de belangrijke zaterdagavond waarop hij het op z'n zachtst gezegd niet slecht doet met Strictly Come Dancing op Nederland 1 en dé grote hit van SBS: Sterren Springen.
- Sanne Wallis de Vries die voor het eerst in haar leven naar Boer Zoekt Vrouw heeft gekeken.
- Jan Leyers over het door hem gepresenteerde Zomergasten.
- Wauke van Scherrenburg doet een trucje met een pollepel.
Ze zijn inmiddels 'huisband'. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef GooseFM het volgende:
Oh laatste uitzending van de maand, dus The Kik. Helemaal niet erg dat ik hem toch mis dan vandaag
Ik ook niet, alleen ongewild wat flarden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog nooit BzV gekeken, was vast terecht.
Nee, ik vind ze nog steeds sympathiek. Niet altijd even grappig, maar wel sympathiek.quote:
Bedoel je Sanne Wallis de Vries? Die is alleen wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:34 schreef iFok. het volgende:
Irritante vrouw naast Ali.. hoe heet ze?
Die ja, ik kan niet tegen haar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef remcoP het volgende:
[..]
Bedoel je Sanne Wallis de Vries? Die is alleen wel leuk hoor.
Dit stukje was ook lang niet zijn bestequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee dat is ze niet. Met die zure kop van d'r.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering gezien, werd niet veel beter.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:36 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dit stukje was ook lang niet zijn beste
Ik mag ze niet aan van mijn vrouw.quote:
Wow, rustig.quote:
Jammer! Ik vind ze wel leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mag ze niet aan van mijn vrouw.
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef remcoP het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
ZIj heeft zo een rare mond en rare ogen.
quote:
Ik hoop niet dat ze Fok leest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind haar best ok, maar ze heeft een karikaturaal hoofd.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoop niet dat ze Fok leest.
Wel 'mooier' dan Nickelson.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat trendy en kek en gers, zo'n plastic jasje?
Zoals:quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Oproepen om NIET op iemand te stemmen is wel erg sneu.
Ik vind hem leuk.quote:
Nou ja, alles is relatief hé? Leuk, gezien wat er meestal staat.quote:
Was grappig ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:47 schreef Jivis het volgende:
"Je laat hem uitpraten en..."
"OKEE DAN IS MIJN VOLGENDE VRAAG"
Zek0r wet0n. Hij deed het overwegend prima. Eventueel wel iets kritischer en meer doorvragen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:48 schreef borisz het volgende:
Die Belg mag best nog een seizoen doen
Weegt niet op tegen het verdriet wat hij ons aan doet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Zou Matthijs hier lezen en dan huilen?
Ik heb nu ook een ruitjesoverhemd aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Lekker cliché bijna alle boeren in ruitjesshirt.
Boerquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een ruitjesoverhemd aan
Nee,ik ga hier ook niet 'ingezogen' worden. Ook niet konterkeur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:54 schreef Panthera. het volgende:
Is dit Boer zoekt vrouw? Nog nooit gezien, en volgens mij hoef ik dat niet te veranderen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een ruitjesoverhemd aan
Ik ben ook nog nooit iemand tegengekomen die zich voor dit soort shit opgeeft. Maar toch moeten er mensen zijn die dat belangrijk vinden om te doen. Best fascinerend. Of zijn het allemaal acteurs?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee,ik ga hier ook niet 'ingezogen' worden. Ook niet konterkeur.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Weegt niet op tegen het verdriet wat hij ons aan doet.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Willempie...ben jij het?
Ik wil best toegeven dat ik seizoen 1 van Oh Oh Cherso heb gezienquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
Vind het altijd treurig als mensen moeten benadrukken dat ze iets alleen kijken om de decadentie van alles te zien.
Ondertussen zappen ze waarschijnlijk nieteens tijdens de reclame.
Jezus.quote:
Voorhoofd te groot, volgens mij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik weet niet wat het is dat haar gezicht zo apart maakt. Maar eigenlijk hangt alles gewoon omlaag. Haar ogen haar mond en haar neus is ook al niet normaal.
Ik heb seizoen 1 van Idols gezien...quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:57 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat ik seizoen 1 van Oh Oh Cherso heb gezienMaar verder kijk ik nooit TV, behalve eens per paar maanden DWDD en soms Pauw en Witteman of de EO variant.
Er kijken 4 miljoen mensen naar, dus het heeft wel bestaansrecht lijkt me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een verschrikkelijk programma. Moet dat nou op de Publieke Omroep?
Mee eens...achter de decodert met die handel!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef UncleDolan het volgende:
En dan Tegenlicht eraf blijkbaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef UncleDolan het volgende:
Hier sorry voor zeggen is nergens voor nodig, de linkse hobbie voelt zich altijd verheven.quote:
En Sanne ook, die begon erover.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef chufi het volgende:
Mathijs leest mee hier... Boer Willem heeft iemand NIET genomen
Nou Nou..Hoeveel mensen leven er op aard.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er kijken 4 miljoen mensen naar, dus het heeft wel bestaansrecht lijkt me.
Entertainment is niet de taak van de PO.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er kijken 4 miljoen mensen naar, dus het heeft wel bestaansrecht lijkt me.
Entertainment is niet het zelfde als leedvermaak.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:59 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Entertainment is niet de taak van de PO.
Zijn we toch een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou het ook al zeggen, maar ik vond het te kinderachtig.
Idd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn we toch een beetje gelijk.
Je kijkt voor het eerst.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:05 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb ook nog nooit boer zoekt vrouw gekeken
Je bedoelt Ferryquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn de silliconen van Kelly niet ontploft?
Dr tieten sprongen wel uit dr zwempakquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn de silliconen van Kelly niet ontploft?
Ik. En vele FOK!kers ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wie kijkt zulke programma's ?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Eeh.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dit was Kelly als Jongen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dr tieten sprongen wel uit dr zwempak
okequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was Kelly als Jongen.
Zeg maar Ferry
[ afbeelding ]
Bedankt Stijn, dat is nieuwe info voor me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was Kelly als Jongen.
Zeg maar Ferry
[ afbeelding ]
Stars Jumping?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Het was toch ooit al bij de BBC dacht ik gelezen te hebben?
Blijkbaar hoef je maar een paar hersencellen te hebben om mod te worden op Fok!.quote:
Iedereen, niemand zegt het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Bij de Beeb is het een groot succes. Daar is het echt theekransjestuttigheid ten top. Met koddige oude mannetjes die een routine uitvoeren waarin ze zich zogenaamd af laten schieten in een kanon.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Het was toch ooit al bij de BBC dacht ik gelezen te hebben?
En ik was zo trots..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Blijkbaar hoef je maar een paar hersencellen te hebben om mod te worden op Fok!.
Ja of 2 uur naar C-sterren kijken die van een duikplank springen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Blijkbaar hoef je maar een paar hersencellen te hebben om mod te worden op Fok!.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Stijn, dat is nieuwe info voor me.
Oh het was dus niet vanaf een duikplank? Ik zat al te zoeken maar kon het niet zo snel vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij de Beeb is het een groot succes. Daar is het echt theekransjestuttigheid ten top. Met koddige oude mannetjes die een routine uitvoeren waarin ze zich zogenaamd af laten schieten in een kanon.
Ja,1 meer dan de users is genoeg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 't over Strictly had.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het was dus niet vanaf een duikplank? Ik zat al te zoeken maar kon het niet zo snel vinden.
Zegquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja,1 meer dan de users is genoeg.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja,1 meer dan de users is genoeg.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 't over Strictly had.
Uri Gellerrrrrrquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Patty doet alles om maar op tv te komen.
En SBS kijk je terug.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de zaterdagavond kijk ik naar voetbal.
Ja naar Beat the Bestquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen kijkt morgen naar wat beters.
Alleen als het geld schuift.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Patty doet alles om maar op tv te komen.
Zelfs dat vraag ik me af eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen als het geld schuift.
Ik ga twee dwerghamsters en zo'n wiel kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen kijkt morgen naar wat beters.
Nee.quote:
Ik kijk wel vaak Duits voetbal op zaterdagquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
We beginnen de avond met Manchester United - Tottenham, daarna Ajax - FC Twente, en tot slot Sevilla - Barça
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |