Oh, nu ligt het allemaal weer aan mij zekerquote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk. Dat jij liever afgaat op Facebook is niet mijn schuld.
Ik kan het niet zienquote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat staat ook niet op Facebook. Dat hoeft niet in den beginne.
Ik voeg alleen FOK!ers toe die ik ontmoet hebquote:
Ah... Wanneer heb je weer een.. gaatje?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, ga maar in de rij staan.
Noujaaaaaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voeg alleen FOK!ers toe die ik ontmoet heb.
Dan zal je wel moe zijn geweest.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
gvd, heb ik het sporten gemist...omdat ik in slaap ben gevallen
Dat heb ik ook staanquote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"
[..]
"het is ingewikkeld"
Geen ideequote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah... Wanneer heb je weer een.. gaatje?
Niet zo heel gek, tochquote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Noujaaaaa
Is dat een uitnodiging?
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook staaneen relatie met een hand is ook best lastig. Ik kan er niet zo goed mee praten.
Je mag ook wel een keer met mijn hand naar bedquote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook staaneen relatie met een hand is ook best lastig. Ik kan er niet zo goed mee praten.
Ja, ik werd ineens niet lekker of zo en ben maar even op de bank gaan liggen. anderhalf uur later werd ik weer wakker. Wsl m'n medicijnen of zo.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan zal je wel moe zijn geweest.
hahaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Flips is toch altijd bij je, in gedachten?
Ik voel me bevoorrecht nuquote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voeg alleen FOK!ers toe die ik ontmoet heb.
Ach iedereen denkt daar anders over. Mij persoonlijk boeit het allemaal niet zoquote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Niet zo heel gek, toch?
Whut?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Thomas faalt haaaaaaaard
Maakt dat serieus wat uit? Trouwens zelfs bij die gasten ziet het er een gegeven moment uit alsof ik het ook zou kunnen. Incredibru.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Versiertip, versier vanaf de zijkant, niet recht van voren, goeie tip
bij wat?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij casanova boothcamp
Weer fit nu dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik werd ineens niet lekker of zo en ben maar even op de bank gaan liggen. anderhalf uur later werd ik weer wakker. Wsl m'n medicijnen of zo.
I knowquote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij casanova boothcamp
Ik heb alleen mensen op Facebook die ik daadwerkelijk kenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach iedereen denkt daar anders over. Mij persoonlijk boeit het allemaal niet zo
Idem!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen mensen op Facebook die ik daadwerkelijk ken.
Uit je comfort zonequote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Maakt dat serieus wat uit? Trouwens zelfs bij die gasten ziet het er een gegeven moment uit alsof ik het ook zou kunnen. Incredibru.
Haiquote:Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeeey Flips! Long time no see!
Hoe is het?
En je hebt die achterlijke Ronaldo ook gedumpt?
Ik heb het niet gezien, en ben het ook niet van plan, maar toch zeg ik heel ongefundeerd bevooroordeeld dat het daar vooral om draait wie het leukste toneelstukje kan spelenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij casanova boothcamp
De 'echte' vrienden en kennissen. Ik over het algemeen ook. Lopen genoeg weirdos rondquote:Op donderdag 27 september 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja primaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai
Ja goedmet jou?
Nee nog nietAlleen AZ speelt zo enzo
Geen idee, ik had nog helemaal niet van deze serie gehoord tot voor een uur geledenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
I know
Zit je nu nog steeds aflevering 1 te kijken, of zijn er meerdere afleveringen?
Ik had je wel verwacht in KSCquote:Op donderdag 27 september 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja nu wel ja
Volgende week dan maar weer
Hoe is het met jou Sammers? Nog een leuke dag gehad?
He El Thijs!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De 'echte' vrienden en kennissen. Ik over het algemeen ook. Lopen genoeg weirdos rond
Ik heb vanallesquote:Op donderdag 27 september 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga me daar maar even meldenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik had je wel verwacht in KSC
Het gaat eigenlijk steeds beter en beter
Deze week was de eerste aflevering.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
I know
Zit je nu nog steeds aflevering 1 te kijken, of zijn er meerdere afleveringen?
Hoi muppiequote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De 'echte' vrienden en kennissen. Ik over het algemeen ook. Lopen genoeg weirdos rond
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ga me daar maar even melden
Klopt zeker, als je kijkt naar het 'goede' voorbeeld van die players, ik zou het strontirritant vinden als iemand zo ineens alle aandacht opeistquote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, en ben het ook niet van plan, maar toch zeg ik heel ongefundeerd bevooroordeeld dat het daar vooral om draait wie het leukste toneelstukje kan spelen
Halleekes!quote:
Haa mopskequote:
Ik ben best gelukkig in mijn comfortzone. En dan een echte FOK!autistenuitspraak: ik laat alles liever zoals het is.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uit je comfort zone
oh wacht dat heb ik al 450 keer tegen je gezegt
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben best gelukkig in mijn comfortzone. En dan een echte FOK!autistenuitspraak: ik laat alles liever zoals het is.
Doe maar lekker normaal!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben best gelukkig in mijn comfortzone. En dan een echte FOK!autistenuitspraak: ik laat alles liever zoals het is.
Dat zeg ik anders heul nooit!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat mij gelukkig zijn.quote:
Happiness is like peeing your pants. Everyone can see it, but only you can feel the warmthquote:
Tsja...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Happiness is like peeing your pants. Everyone can see it, but only you can feel the warmth
DAN DOE JE AL GEK GENOEG! IK BEN 43 EN HEB EEN KORT PITTIG KAPSELquote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe maar lekker normaal!
Nou ze boeken wel vooruitgang hoor, gelijk chicks aanspreke bij die 2e opdracht![]()
Zo erg zijn ze nog niet, niet zoals die gasten bij beauty and the nerd
Misschien was het een neppertquote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die lekkerste jongen is gewoon binnen 1 dag een hosselbaas geworden![]()
![]()
Dit jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
DAN DOE JE AL GEK GENOEG! IK BEN 43 EN HEB EEN KORT PITTIG KAPSEL![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kwamen eerst over als mensen die nog 10x zo nerveus waren als ik, maar ze doen al meteen dingen die ik niet durf. Of ze vallen reuze mee of ze zijn ingehuurd om klunsjes te spelen.
Jij moet meedoen man, dit in combinatie met mijn hosselgids is keihard winnenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
DAN DOE JE AL GEK GENOEG! IK BEN 43 EN HEB EEN KORT PITTIG KAPSEL![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kwamen eerst over als mensen die nog 10x zo nerveus waren als ik, maar ze doen al meteen dingen die ik niet durf. Of ze vallen reuze mee of ze zijn ingehuurd om klunsjes te spelen.
Dat werkt niet, trust me, I triedquote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
Best een goed programma, ik ga morgen een roze shirt aantrekken. Deze aflevering als zoveel geleerd.
Mijn vrinden op Fok raadden me aan om een roze shirt aan te trekken, wat vinden jullie ervan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
Best een goed programma, ik ga morgen een roze shirt aantrekken. Deze aflevering als zoveel geleerd.
Dan zeggen ze "je vrienden op wat?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn vrinden op Fok raadden me aan om een roze shirt aan te trekken, wat vinden jullie ervan?
Hmmmmmm
Het grote verschil is die jongens willen zo graag, dat zie je er gewoon af.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij moet meedoen man, dit in combinatie met mijn hosselgids is keihard winnen
Wel verdomme.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat werkt niet, trust me, I tried
Ik laat het FOK! gedeelte wel achterwege.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn vrinden op Fok raadden me aan om een roze shirt aan te trekken, wat vinden jullie ervan?
Hmmmmmm
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
FUCKING THOMAS
DOE DIE RADSLAG
HELD!!!
Nu ga ik naar vrienden toe... kusjes
Toedeloequote:
Ik heb zo juist een poster van Thomas op A2 formaat besteld.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
FUCKING THOMAS
DOE DIE RADSLAG
HELD!!!
Nu ga ik naar vrienden toe... kusjes
of gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Het grote verschil is die jongens willen zo graag, dat zie je er gewoon af.
Mij kan het steeds minder schelen.
Het werkt alleen als je het echt wil.
Maar jij werkt tegenwoordig toch als barman op feesten?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Het grote verschil is die jongens willen zo graag, dat zie je er gewoon af.
Mij kan het steeds minder schelen.
Het werkt alleen als je het echt wil.
[..]
Wel verdomme.
[..]
Ik laat het FOK! gedeelte wel achterwege.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
of gewoon helemaal niet![]()
Dat heb ik in de zomer wel eens gedaan ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij werkt tegenwoordig toch als barman op feesten?
En je hebt niet gehosseld?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Dat heb ik in de zomer wel eens gedaan ja.
Als barman? Nee dan ben ik gewoon geld aan het verdienen.quote:
Zo zijn niet alle barmannen!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Als barman? Nee dan ben ik gewoon geld aan het verdienen.
Much to learn you have, young padawanquote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Als barman? Nee dan ben ik gewoon geld aan het verdienen.
En KSCquote:Op donderdag 27 september 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dood hier? Dan zit iedereen natuurlijk weer in de SEX SC
KSCquote:Op donderdag 27 september 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dood hier? Dan zit iedereen natuurlijk weer in de SEX SC
Andersom probeerden ze het trouwens wel, daar word je ook niet vrolijk van.quote:
Ja maar jij stelt redelijk veel eisen, ik heb wel wat eisen maar daar voldoen in de gemiddelde kroeg meestal wel 10 meisjes aan. Die andere eisen zou ik pas kunnen afvinken na een gesprek.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ik doe, ik kom gewoon niks tegen.
Dat, of ik heb gewoon dikke pech gehad
Ik sta 9 uur achter een bar op een aftands kutfestval in Flevoland, ik heb dan geen zin om uit mijn comfortzone te komen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Much to learn you have, young padawan
Dat klopt. Ik ken een barman, echt niet normaal.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Andersom probeerden ze het trouwens wel, daar word je ook niet vrolijk van.
[..]
Ja maar jij stelt redelijk veel eisen, ik heb wel wat eisen maar daar voldoen in de gemiddelde kroeg meestal wel 10 meisjes aan. Die andere eisen zou ik pas kunnen afvinken na een gesprek.
[..]
Ik sta 9 uur achter een bar op een aftands kutfestval in Flevoland, ik heb dan geen zin om uit mijn comfortzone te komen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ken een barman, echt niet normaal.
Hoe die gehosseld worden? Ja de barman heeft een cultstatus.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ken een barman, echt niet normaal.
Ja man, elke keer is het weer raak, de slipjes vliegen je om de orenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe die gehosseld worden? Ja de barman heeft een cultstatus.
Mocht je willenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja man, elke keer is het weer raak, de slipjes vliegen je om de oren
Nog net niet, maar een ging wel heel ver om een flesje te krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja man, elke keer is het weer raak, de slipjes vliegen je om de oren
Op die feesten is dat soms wel erg jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog net niet, maar een ging wel heel ver om een flesje te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |