Mijn bed is ook lekker warmquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik niet voor op en neer hoorJe moet echt met wat beters komen.
Ijskoningquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef STING het volgende:
Verwarming staat hier nog uit.
Sterker nog, de balkondeur en ramen staan nog open
En verder ben je wel oké?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef STING het volgende:
Verwarming staat hier nog uit.
Sterker nog, de balkondeur en ramen staan nog open
Respect voor Thomas, die andere durven niks. Hij zit even, bestelt een biertje en gaat er dan recht op af.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thomas krijgt het direct voor elkaar
"Hey dames weten jullie iets van mode"
Maar wel goed gehosselt
Ik had het eerst ook nooit koud, maar nu wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef STING het volgende:
[..]
Heb het niet snel koud, warme persoonlijkheid enzo
Niets lekkerder dan een koel bed in te stappen en je vervolgens lekker warm op te rollenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik had het eerst ook nooit koud, maar nu wel.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind jou anders best lief. Leuk kan ik geen antwoord op geven
Inderdaad. Maar niet alleenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:35 schreef STING het volgende:
[..]
Niets lekkerder dan een koel bed in te stappen en je vervolgens lekker warm op te rollen
Dat ligt eraan waar je bang voor bent.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik reden om bang te zijn dan?
naaldenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je bang voor bent.
Nee, dan hoef je niet bang te zijn. Nog bang voor andere dingen?quote:
Meestal niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel vrouwen hebben denk ik ook totaal geen behoefte dat iemand zo op je afstapt en een oppervlakkige vraag stelt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Nee, verder nietquote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, dan hoef je niet bang te zijn. Nog bang voor andere dingen?
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]Ik zal hem hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
Anders zeg je gewoon hoi! En dan zie je wel waar het schip strandquote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel vrouwen hebben denk ik ook totaal geen behoefte dat iemand zo op je afstapt en een oppervlakkige vraag stelt
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]Ik weet dat als het echt moet ik hard genoeg ben om ze te ondergaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus mijn angst is al een stuk minder
What the..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bedoel je niet niet of wel niet
Dat heb ik wel vaker gedaan, maar dan bij mensen die bij je komen dansen, of een meisje wat een vriend van een vriend is.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Anders zeg je gewoon hoi! En dan zie je wel waar het schip strand
Nee, maar ik zie bij veel meisjes dat ze het niet super vinden als zomaar iemand op ze af komtquote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef Sammers het volgende:
[..]
What the..
Soms zijn oppervlakkige vragen/gesprekken niet erg
Wie zegt datquote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
Als ie over 10 jaar nog alleen is, dan wil hij niet meer leven.
Overdrijven is ook een kunst.
Het ligt aan de situatie.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie bij veel meisjes dat ze het niet super vinden als zomaar iemand op ze af komt
Ik denk dat dat op den duur ook wel vervelend isquote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie bij veel meisjes dat ze het niet super vinden als zomaar iemand op ze af komt
Met het een en ander aan tussendoortjes is het wel te overbruggenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
Als ie over 10 jaar nog alleen is, dan wil hij niet meer leven.
Overdrijven is ook een kunst.
Die no-life WoW chappie.quote:
Irritant als meisjes daar over gaan klagen, dank denk ik bij jezelf, jij hebt makkelijk praten, je kan zo kiezen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat op den duur ook wel vervelend is
Je denkt dat iedere vrouw kan kiezen?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Irritant als meisjes daar over gaan klagen, dank denk ik bij jezelf, jij hebt makkelijk praten, je kan zo kiezen.
Niet iedere, maar de vrouwen waar wij op af stappen wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je denkt dat iedere vrouw kan kiezen?
Nouja die klagen blijkbaar welquote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je denkt dat iedere vrouw kan kiezen?
Ja, maar dan lijkt het me nog wel vervelend als elke keer als je gewoon rustig wat wil drinken met een vriendin ofzo je elke keer word aangesproken.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Irritant als meisjes daar over gaan klagen, dank denk ik bij jezelf, jij hebt makkelijk praten, je kan zo kiezen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet iedere, maar de vrouwen waar wij op af stappen wel.
Ik zeg niksquote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja die klagen blijkbaar wel
De mooiste meisjes durf ik niet eens aanquote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan lijkt het me nog wel vervelend als elke keer als je gewoon rustig wat wil drinken met een vriendin ofzo je elke keer word aangesproken.
Huhquote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had ik heulemaal geen bericht van.
Zijn ook maar gewoon mensen hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De mooiste meisjes durf ik niet eens aan
De mooiste meisjes zijn de leukste?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook zij stinken op de wcquote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee als ik zou rondneuken de komende 10 jaar overleef ik het ook wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Met het een en ander aan tussendoortjes is het wel te overbruggen
Dan gaat het de goede kant op, als je niet iedereen meer met haar vergelijkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik merk eigenlijk nu pas, misschien 2/3e jaar dat het uit is met mijn ex dat ik andere meisjes/jongens leuk begin te vindenNiet verliefd maar dat ik denk, zo die heeft een leuke uitstraling
Meestal bitchesquote:Op donderdag 27 september 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook zij stinken op de wc. Dus waarom niet?
De allermooisten kosten moeite, en dan moet ik me inhouden enzo, me gedragen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook zij stinken op de wc. Dus waarom niet?
Absoluut niet, ik ben er 100% overheen blijkbaarquote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan gaat het de goede kant op, als je niet iedereen meer met haar vergelijkt.
Oh.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meestal bitches![]()
En ze blijven binnen een horde
Oh.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
De allermooisten kosten moeite, en dan moet ik me inhouden enzo, me gedragen.
Goed bezigquote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik ben er 100% overheen blijkbaar
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik ben er 100% overheen blijkbaar
Maar dat doe je toch niet bewust? Of merk je dat je dat onbewust doet?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben juist op zoek zelfs naar iemand die níet op d'r lijkt
Daar kan ik niet eens tegen praten.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik val natuurlijk wel op een bepaald type, maar er waren dingen aan mijn ex die ik miste en die zoek ik wel in anderen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch niet bewust? Of merk je dat je dat onbewust doet?
Misschien voor 1 avond, en dan moet het wel het type zijn dat "alternatief" kan waarderen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Murdera jij kan best voor de mooiste meisjes gaan hoor
Echt heel herkenbaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik val natuurlijk wel op een bepaald type, maar er waren dingen aan mijn ex die ik miste en die zoek ik wel in anderen.
Praten in de trein is al best stoerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kan ik niet eens tegen praten.
Ik zat eergisteren in de trein met een normaal meisje, daar kon ik gewoon mee praten.
Gisteren zat ik tegenover een meisje in de trein, mijn god wat was ze mooi. Toen ben ik de krant maar gaan lezen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Praten in de trein is al best stoer
En normaal, bedoel je cup C of B?
Ah ja, op die manier, snap hetquote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik val natuurlijk wel op een bepaald type, maar er waren dingen aan mijn ex die ik miste en die zoek ik wel in anderen.
Een paar dingen zijn essentieelquote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien voor 1 avond, en dan moet het wel het type zijn dat "alternatief" kan waarderen.
Bedankt voor het compliment.
Maar voor langere termijn. Hmm.
Ik moet sowieso een bepaald type meisje hebben voor lange termijn.
Iets dat niet snel huilt, dat luistert als het nodig is, en me ook gewoon zegt mn bek te houden als het nodig is. Eentje die ik niet mentaal stukje voor stukje kan afbreken tot er niets meer van over is.
Ze zag er normaal uit, niet heel lelijk niet heel mooi. Op tieten let ik nooit echt.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Praten in de trein is al best stoer
En normaal, bedoel je cup C of B?
Hoiquote:Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een paar dingen zijn essentieel
- Niet te veel zeiken
- Niet te dun
- Bij voorkeur cup D+
En into broekloos is.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien voor 1 avond, en dan moet het wel het type zijn dat "alternatief" kan waarderen.
Bedankt voor het compliment.
Maar voor langere termijn. Hmm.
Ik moet sowieso een bepaald type meisje hebben voor lange termijn.
Iets dat niet snel huilt, dat luistert als het nodig is, en me ook gewoon zegt mn bek te houden als het nodig is. Eentje die ik niet mentaal stukje voor stukje kan afbreken tot er niets meer van over is.
M'n opa.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met wie krijg je dan ruzie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n opa.Wie is dat dan, dat staat niet op je feestboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Nee, dat staat ook niet op Facebookquote:Op donderdag 27 september 2012 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie is dat dan, dat staat niet op je feestboek
Als het niet op facebook staat dan is het niet waarquote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat staat ook niet op Facebook. Dat hoeft niet in den beginne.
Vertel elk sappig detail!!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat staat ook niet op Facebook. Dat hoeft niet in den beginne.
"het is ingewikkeld"quote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het niet op facebook staat dan is het niet waar
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oké. Dan is het niet waar.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk. Dat jij liever afgaat op Facebook is niet mijn schuldquote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu ga je die arme sint weer hoop geven.
Wees nu eens duidelijk
Pick a numberquote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wanneer gaan we nueckqen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |