Mijn bed is ook lekker warmquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik niet voor op en neer hoorJe moet echt met wat beters komen.
Ijskoningquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef STING het volgende:
Verwarming staat hier nog uit.
Sterker nog, de balkondeur en ramen staan nog open
En verder ben je wel oké?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef STING het volgende:
Verwarming staat hier nog uit.
Sterker nog, de balkondeur en ramen staan nog open
Respect voor Thomas, die andere durven niks. Hij zit even, bestelt een biertje en gaat er dan recht op af.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thomas krijgt het direct voor elkaar
"Hey dames weten jullie iets van mode"
Maar wel goed gehosselt
Ik had het eerst ook nooit koud, maar nu wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef STING het volgende:
[..]
Heb het niet snel koud, warme persoonlijkheid enzo
Niets lekkerder dan een koel bed in te stappen en je vervolgens lekker warm op te rollenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik had het eerst ook nooit koud, maar nu wel.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind jou anders best lief. Leuk kan ik geen antwoord op geven
Inderdaad. Maar niet alleenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:35 schreef STING het volgende:
[..]
Niets lekkerder dan een koel bed in te stappen en je vervolgens lekker warm op te rollen
Dat ligt eraan waar je bang voor bent.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik reden om bang te zijn dan?
naaldenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je bang voor bent.
Nee, dan hoef je niet bang te zijn. Nog bang voor andere dingen?quote:
Meestal niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel vrouwen hebben denk ik ook totaal geen behoefte dat iemand zo op je afstapt en een oppervlakkige vraag stelt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Nee, verder nietquote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, dan hoef je niet bang te zijn. Nog bang voor andere dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |